Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

La Tammikuu 2017

02.05.2016 |

Kirjoitellaan tänne tuntemuksistamme, raskauteen liittyvistä asioista.
Itse olen 5 lapsen äiti ja 6 aluillaan.
Yhteinen tuki ja jaettu odotus tuo iloa kaikille :)

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusiomamma: Jos on osallistunut sikiöseulontaan, niin tarvivat verikokeet ja ottavat samalla kupan,HIV:n ja jonkun vielä, en muista just nyt :) Sitte niistä veriarvoista siellä np-ultrassa lasketaan sen turvotuksen kanssa mahdollinen riskiraskaus. Ni ne labrat pitää rv10 ottaa jotta tulokset ehtivät sitte sinne ultraan mukaan.

Ite oon käyny jo varhaisultrassa (neuvolan kautta kun kiertoa ei ollut) rv 6+1 ja silloin syke vahvasti löi ja kuului. Tänään kävin kuitenkin lähetteestä uudestaan ultrassa, kun on vaihdellen vuotanut kirkasta verta sekä tuhruillu n.2viikkoa. Kuitenkin pieni voi hyvin, pötkötteli ja syke näkyi edelleen vahvana. Lääkäri ei osannut yhtään sanoa minkä takia minulla näin paljon vuotoja on, voi olla ihan vaan useista verisuonista jotka katkeilevat.. On kuitenkin useasti säikäyttänyt, mutta nyt päätin että en stressaa vaan nautin asukkaasta <3 Juhannus viikolla pääset sitten np-ultraan!

42/73 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö siis varhaisultra varata erikseen? Eikö ekalla neuvola käynnillä tehdä ultraa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/73 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan! Mäkin liityn tammivauvojen odottajien joukkoon :) Nyt menkkojen mukaan rv 5+6 mutta jos bongasin oviksen oikein, niin hedelmöitysajankohdan mukaan 5+0. Eli la olis välillä 20.1.-26.1. :) Ajattelin mennä varhaisultraan, niin saa hiukan varmistusta noille viikoille ja tulee samalla tarkistettua, että kaikki pienellä hyvin. <3 Tämä tuleva tammikuinen on meidän pikkukakkonen, esikoinen on syntynyt 3/15. Itse olen 25v ja mies 27v. :)

Onko tammikuisille jo salaista fb-ryhmää? :)

44/73 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos LA Tammikuu 2017 fb ryhmää ei ole vielä perustettu, niin voisin perustaa.

45/73 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ryhmä tuolta toisesta ketjusta löytyi, laitoin s-postia yp:lle, mutta en ole vielä saanut vastausta ja ryhmään otetaan max. 40 hlöä, et voipi olla jo täynnäkin :) Tammivauvat-ryhmä ois kyllä ihana <3

Vierailija
46/73 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole toi toisen ketjun ryhmä vielä täynnä,mukaan vaan ☺!

Pelokas: Ei ultrata ekassa neuvolassa yleinsä. Harvoissa neuvoloissa on ultria. Rv12 vasta eka ultra, toki omasta pussista maksamalla voi yksityiselle mennä varhaisultraan. Tai sitte neuvolan kautta voi saada lähetteen varhaisultraan,esim. Omassa tilassa kun ei ollut kuukautisia kuin kiertopäivillä 52 niin pääsin lähetteellä jotta tiedettiin missä mennää just verikokeiden takia.

47/73 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin laitoin yp:lle viestiä pari päivää sitten, ei oo vastausta kuulunu eikä lisäystä facebookissa. Kiitos ProMint vastauksesta, tuntuu, että oon ihan junnu ja tietämätön näissä asioissa.

48/73 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittelempas tännekkin :) eli kakkosta odotellaan la. 21.1 :) esikko keskonen ja km takana useampi (2 ennen esikkoa, 1 esikon jälkeen), joten nyt aika tarkka syyninen raskaus tulossa mikä vähän stressaa ja jopa ärsyttää...  puolentoista vk.n päästä eka neuvola ja varhaisultra. Pahoinvointi on alkanut todella pahana :s ei ollut esikosta näin paha :o 

Laitoin kanssa faceryhmään pyyntöä ja yv.tä ylläpitäjälle , mutta mitään ei kuulu :o 

anniina 5+5

Vierailija
49/73 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelokas: Vaikka on mun toinen raskaus, niin pihalla tässä tuntuu olevan itekki ;) Et elä siitä huoli, nää asiat oppii tässä raskauden edetessä, ja kaikki raskaudet on erilaisia, mikä ei helpota tilannetta :D Esim. ite ootan "mielenkiinnolla" minkälainen raskaus tuleva on, esikoisesta kun jäin sairaslomalle jo rv28 ja häntä odotettiin syntyväksi rv30 asti. Jouduin siis juoksemaan useasti äitiyspolilla ultrissa yms.

Laitoin ylläpidolle viestiä teistä!

Vierailija
50/73 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sposti onkin pois jo käytöstä.

51/73 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasiassa mulla ei näy tommosta alotusta, minkä lainasit tohon :o näkyy vaan että päivänkakkaraa on tehnyt alotuksen, mutta otsikko - samoin teksti - ....

laitoin tohon säpöönkin vielä viestiä, mutta oli hyvin samanlainen ketjunaloitus, mutta siinä oli yp.n facetiedot , noh katsotaan tuleeko säpön kautta mitään :D

Vierailija
52/73 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti poistun ryhmästä ja täältä :/ Tänään ultrassa ei sykettä löytynyt enää, huomenna lääkkellinen tyhjennys. Muille onnea odotukseen <3

53/73 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin promint sähköpostia :)

Vierailija
54/73 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin tänään varhaisultrassa ja sydän sykki hienosti. <3 Vastasi viikkoja 7+2 eli juuri niin kuin olen laskenut.

55/73 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia <3

56/73 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

RYHMIEN puolella suljettu ryhmä TAMMIKUUN VAUVAT 2017 Tervetuloa <3

Vierailija
57/73 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ProMint kirjoitti:

Valitettavasti poistun ryhmästä ja täältä :/ Tänään ultrassa ei sykettä löytynyt enää, huomenna lääkkellinen tyhjennys. Muille onnea odotukseen <3

Voimia ProMint. Olitko jo varhaisultrassa nähnyt sykkeen?

Mulla oli juuri varhaisultra, nähtiin syke ja alkio vastasi viikkoja 6+0. Sanoi, että jos oltaisiin edellispäivänä menty, niin ei olisi vielä sykettä näkynyt.

Mulla siis km takana ja menkkakierto epäsäännöllinen ja pitkä. Laskettu aika siis siirtyi vähän, mutta tammikuussa ollaan

😊

58/73 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana myös km 1.5v sitten.

Riskiviikkoja elelemme.

Mutta luotetaan elämään ja otetaan iisisti :)

59/73 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka moi kaikille

Täällä plussattu 30.5 eli tän viikon maanantaina ja kolmatta odotellaa.

Olen vähä hämilläni kun en muistannu merkitä kuukautisia ja nyt summa mutikat aloin uudelleen laskemaan hedelmöitysajankohtaa ja laskurin mukaan la on 23.1.17 :)

Onko Tammikuisille tehty omaa ryhmää faceen jo minne pääsisi kirjottelee? =)

60/73 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en oo enää saanut tohon tammikuisten ryhmän ylläpitäjään mitään yhteyttä :/ Laitoin s-postia, vastaili ja pyysi lisäämään kaveriksi facebookissa. Lähetin kaveripyynnön. Sitä ei kuitenkaan hyväksytty ja nyt hänelle ei voi enää lähettää uutta, eikä yv:tä myöskään :O Enkä saa s-postiin vastausta. Osaisko joku siinä ryhmässä oleva kertoa, miten sinne pääsee mukaan, jos siellä tilaa on? :D Vai mahtaako olla toista ryhmää olemassa?