Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi haukkui synnytyksen jälkeisen kroppani

Vierailija
02.05.2016 |

Koko raskauden ajan huomautteli vaivihkaa kuinka olen niin turvoksissa ja ettei sitä kuitenkaan tarvitsisi kahden edestä syödä. Nyt synnytyksestä on kaksi kuukautta ja oltiin vappuna heillä kylässä. Mulla siis aika pahat raskausarvet vatsassa ja iho muutenkaan täysin palaututunut. Muuten painoa vaan n. 2 kg enemmän kuin ennen raskautta. Koko viikonlopun huomautteli mun syömisistä ja vertaili hoikkiin tyttäriinsä ja itseensä, joilla ei raskaus oo mitään merkkejä kroppaan kuulemma jättänyt. Ite vielä kestin tän aika hyvin, anoppi nyt vaan on tosi ulkonäkökeskeinen ja oon tollasta ennenkin tottunut häneltä kuulemaan.

Mies räjähti siinä vaiheessa kun anoppi alko mun vatsan nähtyä surkutella kuinka hänen pojallaan on varmaan rankkaa kun vaimo näyttää näin kaamealta.. Tuli siinä lähtö sieltä eilen aika äkkiä ja nyt anoppi kehtas vielä soittaa perään ja puolustella itseään, haluaa kuulemma vain parasta mulle. :D

Toivottavasti ei tän episodin jälkeen tarvi nähdä sitä naista vähään aikaan uudestaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sille anopille pitää mahaa näytellä. Laita vaatetta päälle.

Vierailija
2/6 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harmi, että sulla on noin kusipäinen anoppi, mutta pisteet kotiin mahtavan miehen valinnasta. Hienosti ärähti äidilleen kun vaimoaan haukkui. Ihana mies sulla. Äläkä välitä anopin sanoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, itse olen jättänyt anopin tapaamisen pariin kertaan vuodessa, hänellä kun ei ole koskaan mitään positiivista sanottavaa meidän perheestä. Helpompaa näin!

Vierailija
4/6 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin just vaihtamassa paitaa kun vauva puklasi päälleni. Keskusteltiin siinä samalla niin en ajatellut, että pitäisi sulkea ovea naamalle...

Vierailija
5/6 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin just vaihtamassa paitaa kun vauva puklasi päälleni. Keskusteltiin siinä samalla niin en ajatellut, että pitäisi sulkea ovea naamalle...

No tapansa kullakin. Minä vaihdan vaatteet omassa rauhassa enkä anopin silmien edessä.

Vierailija
6/6 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen sukupolvensa naiset ovat usein tottuneet näkemään naisen 50-luvun amerikkalaisen homecooking-lehtien maailmankuvasta käsin: nainen on koriste ja tärkeintä on ulkonäkö. Monet antavat tätä kasvatusta edelleen tytöilleen ja sen tuloksenhan näemme päivittäin ip-lehden avaamalla.