Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikkunanpesu on kaameaa hommaa

Vierailija
02.05.2016 |

Ihan mielettömän korkea kynnys alkaa siihen. Mutta pitäisi! Enkä voi palkata ketään tekemään sitä, koska jälki ei varmasti tyydytä ja sitten vaan ärsyttäisi se siihen huvennut raha sekä jotenkin sinne päin tehty työ. Mutta inhoan sitä hommaa...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, minä taas tykkään siitä kaikista siivoushommista eniten :D Se on aivan ihanaa, kun saa vetää sillä lastalla vedet pois ja alta paljastuu kirkas lasi...

Vierailija
2/14 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 30-luvulla rakennettu talo, jossa on pieniruutuiset ikkunat ja alkuperäiset puukehykset, jotka eivät ainakaan parane vedellä huljaamisesta. Avautuvat myös ulospäin ja asutaan 2. kerroksessa. Sanonpahan vain, että niitä sitä on ikävä pestä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se on mullekkin ykkösinhotus kaikista kotitöistä. Kyllähän itse ikkunanpesu menettelee, mutta ne kaikki alkuvalmistelut: huonekalujen siirtely ikkunoiden edestä pienessä tilassa, verhojen silitys ja ripustaminen ym. Ja sitten kun sitä tekee harvoin ja pakon edessä, haluaisi lopputuloksen olevan hyvä, niin menee ihan kamalasti aikaa.

Vierailija
4/14 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on just parasta! :D Tykkään!

Vierailija
5/14 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pestä itse ja välillä ajanpuutteen vuoksi ostan + siksi, että pestävää on aika paljon. Koskaan, ei kertaakaan ole ollut huomautettavaa ammattipesijän jäljestä. Ja jos olisi, saisi siitä toki hyvityksen tai tulisivat korjaamaan jäljet. 

Vierailija
6/14 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi inhokkihommista. Siksi en enää itse pese ikkunoita vaan tilaan pesun siivousfirmalta.

Vierailija
7/14 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin just huvikseni odottavan urakan. Ruuduissa laskettuna 22 ruutua, lasiparveke ylä + lasiset alakaiteet ja vielä lasiterassi. No, sitten voi ihastella kättensä tulosta. Tosin noihin pariin isoimpaan ruutuun tarvitsen jotain jeesiä ruudun kannettluun/ huonekalujen siirtelyyn. 

Vierailija
8/14 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo niiin on. En ole moneen vuoteen pessyt. Tänä vuonna ajattelin, että pesen keittiön ikunn. Ihan sen takia vaan, että enää ei saa ikkunasta katsomalla selvää, että sataako siellä vai ei.

Vierailija
9/14 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lasien välissä vielä sälekaihtimet, ja niiden putsaus on homman pahin osa,

Vierailija
10/14 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei anna mun pestä ikkunoita tai parvekelaseja enkä pane vastaan.

Vierailija
11/14 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus kokeilin, mutta sen jälkeen en pessyt enää vuosiin. Äitin kauhealla raivolla aina puunasi ja kiroili ja siirteli huonekaluja. Karseaa hommaa. Sitten ostin höyrypesurin ja piruuttaan kokeilin, ai että on helppoa. Suhautta pesurilla ja pyyhkäisee lastalla. Avot! Ei tarvitse siirtää huonekaluja tai mitään, jos ikkunat muuten aukeaa hyvin. Kerralla tulee hyvä eikä tarvitse käyttää pesuaineita. Ikkunapesuria kokeilin joskus (kärcher) ja hirveät raidat ja mukana tuputettu pesuaine aiheutti päänsäryn kun sitä sumutteli. En ihmettele, että niin moni tuotakin hommaa vihaa.

Vierailija
12/14 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko uskaltaa ikkunat pestä? Olen vähän pelännyt että siitepölykausi tomuttaa ne heti uudestaan.

Olen myös työkseni pessyt ikkunoita ja se oli ihan parasta hommaa. :) Ihaninta kun sai pestä matalalla olevia ikkunoita ulkopuolelta, taloyhtiön rauhallisella takapihalla luonnon helmassa. Ei tuntunut yhtään siltä että töissä olisi.

Vierailija
13/14 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää yhtään siitä hommasta. Tänä vuonna ajattelin pestä keittiön ikkunan, koska ikkunoista ei enää näe, että sataako ulkona vai ei :)

Myö asuttaan kakkoskerroksessa, ja miellä on kamala isot ja painavat ikkunat. Niihin kun yhdistää huippauksen ja huonon olon(jaykuva), niin sitä suattaapi olla alhaalla alta aikayksikön.

Vierailija
14/14 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään ikkunan pesusta, olen aina pessyt ikkunat itse ja tykännyt siitä.. mutta nyt kun muutettiin aika korkealle asumaan, en ole uskaltanut, joten mies saa pestä tästedes ainakin ulkopuolelta. Mulla on vanhanaikainen systeemi. Eli sanomalehdellä lopuksi Hinkkaan,aina on puhdasta tullut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä