Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoikat ja pienirintaiset naiset

Vierailija
02.05.2016 |

Millaisia kokemuksia muilla hoikilla pienirintaisilla naisilla on miehistä. Itse olen neljän lapsen äiti, vajaa 40v, hoikka ja hyväkroppainen, mutta pienirintainen. Olen eronnut, mutta seurustellut jo useamman vuoden uuden mieheni kanssa. Erityisesti eron jälkeen olin yllättynyt ( ja olen vieläkin, koska emme ole naimisissa/kihloissa eli minulla ei ole sormusta/sormuksia) miesten huomiosta. Luulin aina aiemmin, että naisella pitäisi olla isot tissit ollakseen miesten mieleen. Mutta moni mies on suoraan kehunut rintojani ihanaksi ja kehuu kovasti ulkomuotoani. Ajattelin tämän siis lohdutukseksi muille pienirintaisille naisille.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teoriassa isot tissit ovat kivat, mutta käytännössä eivät usein niin esteettiset. Ikääntyvät myös huonommin kuin pienet rinnat. Suosin kaikkiaan pieniä enemmän juuri tuon säilyvyyden takia. Sopivat hyvin muutenkin hoikan ja timmin vartalon kanssa. Muoto tärkeämpi kuin koko kaiken kaikkiaan. Toki joskus sattuu vastaan isot ja kauniin muotoiset tissit, että herranlettas sellaista ei päihitä mikään. Mutta jos haluaa pelata varmemman päälle, pienet ovat paremmat. -Mies

Jaa sellaiset voimafantasiat tulilla. Mistäs nämä neidot sitten saat?

Mitkä ihmeen "voimafantasiat"? Mitä horiset? Unohtuiko lääkkeet? 

Eri

En tiedä voimasta mutta fantasiat kyllä. En nimittäin oikein usko että tällaiselle palstalle tulee miehiä joilla olisi mahdollisuuksia valkata kumppaninsa rintoja tai edes kelpaa yhdellekkään naiselle. Vai tarkoitettiinko nyt oman naisen rintoja vai jotain mitä on nähty netissä?

Vierailija
62/67 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teoriassa isot tissit ovat kivat, mutta käytännössä eivät usein niin esteettiset. Ikääntyvät myös huonommin kuin pienet rinnat. Suosin kaikkiaan pieniä enemmän juuri tuon säilyvyyden takia. Sopivat hyvin muutenkin hoikan ja timmin vartalon kanssa. Muoto tärkeämpi kuin koko kaiken kaikkiaan. Toki joskus sattuu vastaan isot ja kauniin muotoiset tissit, että herranlettas sellaista ei päihitä mikään. Mutta jos haluaa pelata varmemman päälle, pienet ovat paremmat. -Mies

Jaa sellaiset voimafantasiat tulilla. Mistäs nämä neidot sitten saat?

Mitkä ihmeen "voimafantasiat"? Mitä horiset? Unohtuiko lääkkeet? 

Eri

En tiedä voimasta mutta fantasiat kyllä. En nimittäin oikein usko että tällaiselle palstalle tulee miehiä j

Voi voi mamma. No sinä voit kyllä uskoa minusta ihan mitä tahansa haluat, jos se auttaa sinua nukkumaan yösi. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän suuri osa miehistä pidä juuri pienehköjä rintoja seksikkäinä.

Ei ainakaan ylilaudalla, jossa siis suurin osa on miehiä.

Ylilaudan jonnet ei taida olla kovin edustava otos miehistä.

Vierailija
64/67 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä ensimmäinen tekoälyn kirjoittama aloitus.

Vierailija
65/67 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

22v ja E- kuppi. Musta taas tykkää kaikki ne, ketkä pitää isoista tisseistä :-)

Vierailija
66/67 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tissien perusteella ne tykkää? Pienet tisulini ovat olleet kaikkien mielestä ihanat, jotka niitä ovat päässeet lähemmin tutkimaan, mutta luulen, että minusta pidetään miesten suunnasta iloisuuteni, ystävällisyyteni ja huumorintajuni vuoksi.

Tuossa juuri olin naapuruston illanvietossa, jossa meitä oli muutama henkilö; 2 naista ja 3 miestä ikävuosien 35-65v väliltä ja olipa taas paikoiteillen aika levottomat jutut. Monet naiset ei ymmärrä semmoista huumoria, he loukkaantuvat heti jos läsnäollessaan lausutaan mitään esim. seksuaalissävytteistä läppää. En ymmärrä miksi sellaisesta pitää loukkaantua? Itsestäänhän se juttujen kertoja vitsailee, eikä siitä joka kuulee! Tai liian vakavista aiheista vitsaillaan. Miksi niistä ei sais vitsailla? Siitähän ne hervottomimmat läpät lähtee, kuolemasta, sairauksista, hulluista poliitikoista, naapuruston juorukelloista... Keventää, vaikka onhan se taitolaji.

Vierailija
67/67 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienirintaiset kelpaa miehille. Toiset tykkää isoista. Keira Knightleylla on aika epäseksikäs kroppa, mutta kaikki tuota isommat tissit käy. Pienirintaiset ovat seksikkäitä esim. Olivia Ponton.

Eipäs anneta väärää informaatiota. Keira on hot.

Ylipäätään kaikenlaisille kehotyypeille löytyy varmasti faninsa. Mutta tuo ap:n kuvailema on varmasti yksi pidetyimmistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän