Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoikat ja pienirintaiset naiset

Vierailija
02.05.2016 |

Millaisia kokemuksia muilla hoikilla pienirintaisilla naisilla on miehistä. Itse olen neljän lapsen äiti, vajaa 40v, hoikka ja hyväkroppainen, mutta pienirintainen. Olen eronnut, mutta seurustellut jo useamman vuoden uuden mieheni kanssa. Erityisesti eron jälkeen olin yllättynyt ( ja olen vieläkin, koska emme ole naimisissa/kihloissa eli minulla ei ole sormusta/sormuksia) miesten huomiosta. Luulin aina aiemmin, että naisella pitäisi olla isot tissit ollakseen miesten mieleen. Mutta moni mies on suoraan kehunut rintojani ihanaksi ja kehuu kovasti ulkomuotoani. Ajattelin tämän siis lohdutukseksi muille pienirintaisille naisille.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on isot rinnat ja mitään muuta vaikutusta näillä ei ole varsinaisesti ollut kuin ääliöiden huomio, ääliöiden, jotka tekevät seksistisiä päätöksiä musta rintojen perusteella. Ja tietysti jotkut pienirintaiset naiset ovat mua täysin turhaan kadehtineet, Mutta en mä varsinaisesti kärsi, vaikka tuntuu välillä, että miehet, jotka ovat musta välittäneet oikeasti, ovat tyytyneet isorintaiseen naiseen, vaikka parempi olisi ollut siro nainen. Hoikkuus tai vähintään normaalipainoisuus on monelle miehelle tärkeintä.

Ja arvatkaapa, milloin on ollut suosiota miesten parissa enemmän? Siro en ole koskaan ollut, mutta normaalipainoinen 70 cm ja 65 kg, rinnat D80-kuppia verrattuna nykytilanteeseen: 170 cm ja 100 kg, J-K90-kuppi, psyykenlääkkeet mm. turvottaneet. Toki karvaat kokemukset miesten kanssa ovat murentaneet uskoani rakkauteen.

Siis pituutta tietysti hoikempanakin 170 cm :D

Vierailija
42/67 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti mies vain älyää sanoa sen mitä haluat kuulla ja kehuisi sinulla ihan kaikenkaisia rintoja miellyttääkseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienirintaiset kelpaa miehille. Toiset tykkää isoista. Keira Knightleylla on aika epäseksikäs kroppa, mutta kaikki tuota isommat tissit käy. Pienirintaiset ovat seksikkäitä esim. Olivia Ponton.

Vierailija
44/67 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaiset naiset ovat hoikkia ja usein pienirintaisia, silti jokainen mies unelmoi omasta japanilaisesta vaimosta. Moni nuori mies hankkii etätyön, jotta voivat muuttaa joko Koreaan tai Japaniin, niin saavat hyvän naisen itselleen.

Vierailija
45/67 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, sinulla ilmeisesti kuitenkin on jonkunlaiset rinnat kuitenkin. Meitä on monia joilla on vain tyhjät nahkapussit. Eipä ole paljon kehuja niistä kuulunut :) Kroppa on muuten kyllä kuosissa ja sitä kehutaan, joten siitäkään ei ole kysymys etteivätkö ollenkaan osaisi kehua.

Hyi vi t t u! Tyhjät nahkapussit. Ootko edes nainen? 

Tiedätkö mistä ne nahkapussit tulee? No siitä kun rinnat toimii kuten naisella kuuluu, eli tuottavat maitoa jälkikasvulle. Se jos mikä on naisellisuuden merkki. 

Vierailija
46/67 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että jos joku muu kuin oma kumppani kehuu rintojani niin en kyllä katso hyvällä vaikka tiedän että ne nätit on.

Itseluottamukseni ei ole koskaan ollut kiinni rinnoissa.

Vierailija
47/67 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies on rakastunut, niin eiköhän suuret tai isot rinnat tällä rakkauden kohteella ole ihan yhtä hyvät. Rakkaus kaunistaa ihmistä, jota rakastaa.

Vierailija
48/67 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten pieni ja siro, mutta rinnat on isot kokoon nähden. 65G/F. En ole baareissa tms huomannut että kukaan kiinnostuu, edes nuorena. Ehkä se johtui pukeutumisesta. Miehet kyllä kehuu, kenen kanssa olen ollut. Nuorena olin ehkä epävarma, olin koulukiusattu ja se tottakai jätti jälkensä. Itse en oikein osaa sanoa onko nämä nyt sitten isot vai pienet rinnat. Ei toki ihan pienet, mutta kyllä nää mahtuu miehen käteen, jos ei nyt ihan pienikätinen ole. Mutta kokooni nähden ehkä sitten isot. 

Vierailija
49/67 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriassa isot tissit ovat kivat, mutta käytännössä eivät usein niin esteettiset. Ikääntyvät myös huonommin kuin pienet rinnat. Suosin kaikkiaan pieniä enemmän juuri tuon säilyvyyden takia. Sopivat hyvin muutenkin hoikan ja timmin vartalon kanssa. Muoto tärkeämpi kuin koko kaiken kaikkiaan. Toki joskus sattuu vastaan isot ja kauniin muotoiset tissit, että herranlettas sellaista ei päihitä mikään. Mutta jos haluaa pelata varmemman päälle, pienet ovat paremmat. -Mies

Vierailija
50/67 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teoriassa isot tissit ovat kivat, mutta käytännössä eivät usein niin esteettiset. Ikääntyvät myös huonommin kuin pienet rinnat. Suosin kaikkiaan pieniä enemmän juuri tuon säilyvyyden takia. Sopivat hyvin muutenkin hoikan ja timmin vartalon kanssa. Muoto tärkeämpi kuin koko kaiken kaikkiaan. Toki joskus sattuu vastaan isot ja kauniin muotoiset tissit, että herranlettas sellaista ei päihitä mikään. Mutta jos haluaa pelata varmemman päälle, pienet ovat paremmat. -Mies

Jaa sellaiset voimafantasiat tulilla. Mistäs nämä neidot sitten saat?

Vierailija
51/67 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintojen koolla ei taida olla mitään merkitystä. Ja luulen, että nyt on jopa niin, että pienet rinnat koetaan oikein viehättäviksi. Ei kannata kenenkään ainakaan miehiä miellyttääkseen laittaa silikoneja. 

Yllättävää, että katseltuani muutamia uusia tv-sarjoja kiinnitin huomiota nimenomaan siihen, että useilla naisnäyttelijöillä oli pienet rinnat. Laittoi miettimään, että onko botox-huulien ja silareiden aika ohi? Kyllähän jokunen julkkis on kertonut poistattaneensa silikonit rinnoistaan. Nainen siis olen itsekin.

Vierailija
52/67 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienirintaiset kelpaa miehille. Toiset tykkää isoista. Keira Knightleylla on aika epäseksikäs kroppa, mutta kaikki tuota isommat tissit käy. Pienirintaiset ovat seksikkäitä esim. Olivia Ponton.

Ei ole edes erityisen pienet ja tuon näköinen nainen kelpaa useimmille miehille jopa rinnattomana. Ainakin paljon mieluummin kuin isot rinnat jotka ikävä kyllä sijaitsee usein myös ison mahan päällä.

Vierailija
53/67 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää naiset suotta miettikö mitä miehet haluavat. Nauttikaa ainoasta elämästänne. Olipa rinnat tai ei.

Vierailija
54/67 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

27 v, aa-kuppi, ikisinkku. Mietippä siitä kuinka paljon sitä huomiota tulee... 

#vittukuoistissit

Olisko sulla vähemmän kusipäinen asenne jos sulla olis tissit?

Vierailija
55/67 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisillehhan tuo on itsetunto-ongelmien lähde vaikka todellisuudessa työmies kelpuuttaa ihan millaiset hernepussit tahansa jos vain pääsee niitä vetelemään ja lutkuttamaan.

Vierailija
56/67 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Miehet vain tekevät tarpeensa reikään, eikä ole niin väliä kenessä se on.

Vierailija
57/67 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanilaiset naiset ovat hoikkia ja usein pienirintaisia, silti jokainen mies unelmoi omasta japanilaisesta vaimosta. Moni nuori mies hankkii etätyön, jotta voivat muuttaa joko Koreaan tai Japaniin, niin saavat hyvän naisen itselleen.

Ainoa mitä moni nuori mies hakee Japanista on loli hentai tai joku lonkero poke.

Vierailija
58/67 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäännyt saman verran kuin afrikkalaiset. Toivottavasti siis afrikkalaiseen elintasoon.

Vierailija
59/67 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää naiset suotta miettikö mitä miehet haluavat. Nauttikaa ainoasta elämästänne. Olipa rinnat tai ei.

Aika harva pystyy täysin sivuuttamaan muiden mielipiteet ja ihanteet.

Vierailija
60/67 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa sellaiset voimafantasiat tulilla. Mistäs nämä neidot sitten saat?

Mitkä ihmeen "voimafantasiat"? Mitä horiset? Unohtuiko lääkkeet? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi