Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se nyt ero sitten? Kuukauden tapailemani mies ei enää vastaa viesteihin/puheluihin?

Vierailija
02.05.2016 |

Piti perjantaina nähdä, mutta mies teki oharit. Soitti illalla ja oli pahoillaan ja soitti vielä lauantaina, su aamulla laittoi yhden whatsapp viestin ja sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Teidän ettei kyse ole vuorokautta pidemmästä ajasta, mutta on ilmeisesti WA estänyt (?) mut mutta luulisi että laittaisi viestiä/soittaisi että tää oli tässä.

Eikä olla riidelty tai mitään mut luulisi että ilmoittaisi edes ettei enää kiinnosta nähdä...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta putkeen

.m

Vierailija
2/21 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan enää nykyään mitään ilmoita, feidaavat vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä. Mies on säikähtänyt omia tunteitaan ja vetäytyy pohtimaan, haluaako parisuhteen, vai ei. Ei kuitenkaan ilmoita asiasta mitenkään ja lopettaa yhteydenpidon kuin seinään. 

Vierailija
4/21 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on matkalla tyttöystävänsä tai vaimonsa kanssa.

Vierailija
5/21 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehet tosiaan enää ilmoita erosta? En ole deittaillut aikoihin niin siksi kyselen tyhmiä...

Vierailija
6/21 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti on pannut sinua riittävästi

Vierailija
7/21 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehet tosiaan enää ilmoita erosta? En ole deittaillut aikoihin niin siksi kyselen tyhmiä...

Jos ei ole sovittu että seurustellaan niin sitten vain hengaillaan/tapaillaan ja sen voi vain lopettaa ilman erityistä ilmoitusta.

Vierailija
8/21 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi erota jos ei ole edes ollut suhdetta. Kuukauden tapailun jälkeen ei minusta voida puhua suhteesta.

Unohda ap se mies. Mummoni kertoi minulle aikoinaan hyvä neuvon. Jos joku käyttäytyy niinkuin hän ei olisi kiinnostunut sinusta niin usko se!

Vierailija
9/21 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se löysi itsensä vahingossa jonkun ex-hoidon sängystä ja on nyt hämillään.

Vierailija
10/21 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottele nyt rauhassa muutama päivä (enempää soittelematta tai viestittelemättä). Jos ei sittekään kuulu mitään niin voinet unohtaa homman. Ärsyttävän epäkohteliasta tuollainen miehen puolelta kyllä. 

Vierailija
11/21 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pitänyt kun yhden WA viestin, ja soittanut kerran tämän "vaikenemisen" jälkeen. Pitäiskö mun laittaa perinteinen tekstari ja kysyä haluaako se enää nähdä?

Vierailija
12/21 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo WA-esto näkyy?

Nyt on vappu, joten on ihan mahdollista vaikka WA:n tökkiminen tms.

Minulla on ainakin joulun ym. aikaan tullut viestejä viiveellä kun WA on tökkinyt.

Jos olette kuukauden tapailleet ihan oikeasti, voit myös soittaa ja kysyä, että onko joku ongelma/mies ei halua enää tavata.

Vierailija
13/21 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskitason nainen kelpaa kyllä nussimiseen mutta alphan mielenkiinto loppuu nopeasti. Tervetuloa kuolevaisten joukkoon.

Vierailija
14/21 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole pitänyt kun yhden WA viestin, ja soittanut kerran tämän "vaikenemisen" jälkeen. Pitäiskö mun laittaa perinteinen tekstari ja kysyä haluaako se enää nähdä?

Itse en ainakaan laittaisi enää mitään. Älä anna sille sitä mielihyvää, että vaikuttaisit ruikuttavan hänen peräänsä.

Vierailija
15/21 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ainakaan laittaisi enää mitään. Älä anna sille sitä mielihyvää, että vaikuttaisit ruikuttavan hänen peräänsä.

En varmaan laitakkaan enää viestiä, mutta ärsyttävää kun vaan katoaa ilmoittamatta mitään...

Vierailija
16/21 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskitason nainen kelpaa kyllä nussimiseen mutta alphan mielenkiinto loppuu nopeasti. Tervetuloa kuolevaisten joukkoon.

Älä jaksa aina jauhaa näistä alfoista joka ihmissuhdeketjussa. Ihan tavalliset miehetkin joita on ylivoimainen enemmistö miehistä, voi todeta ettei tästä nyt tule oikein mitään ja sitten raukkamaisesti eivät saa sanottua naiselle asiallisesti että jospa ei enää tapailtaisi. Todella rasittavaa tämä alfoista jauhaminen eikä lisää sinunkaan sympatiapisteitä vähääkään.

Vierailija
17/21 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En varmaan laitakkaan enää viestiä, mutta ärsyttävää kun vaan katoaa ilmoittamatta mitään...

Ymmärrän kyllä. Minullekin on tehty noin.

Vierailija
18/21 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole sovittu että seurustellaan niin sitten vain hengaillaan/tapaillaan ja sen voi vain lopettaa ilman erityistä ilmoitusta.

Näinhän se tuntuu olevan. Eihän se reilua ole mutta tuntuu olevan pelin henki nykyään. Ja ilmeisesti tätä tekevät niin naiset kuin miehet.

Vierailija
19/21 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavannut toisen tai on oikeasti varattu mies.

Vierailija
20/21 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista kyllä, minulle on tehnyt useampi mies noin. En tiedä, ehkä nykyajan miehet ei koe tarvetta ilmoittaa jos eivät halua nähdä enää.