Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, mitä ajattelisitte miehestä, joka suhtautuu teihin "ihmisenä"?

Vierailija
01.05.2016 |

Siis sellainen mies, joka sanoo olevansa "feministi", kannattas ehdotonta tasa-arvoa parisuhteessa, eikä halua nähdä kumppanissaan naista vaan "ihmisen". Ei koskaan maksa mitään deitti tms juttuja, ei osta hemmottelulahjoja, ei kehu kauniiksi tai seksikkääksi. Ei tee mitään juttuja naisen puolesta koska ne olisivat "miesten juttuja" vaan haluaa jakaa kaikki työt "tasan". Pystyisittekö olemaan suhteessa tällaisen miehen kanssa.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnostaisi. En halua suhdetta "ihmisen" vaan nimenomaan "miehen" kanssa. Mikä ei tarkoita sitä, etteikö mies voisi olla tasa-arvoinen. Tietenkin hänen pitää olla. Mutta en halua olla hänelle yksi jätkistä. 

Et yhtään tajua mistä on kyse. Haluat olla heikompi astia etkä vastuullinen "ihminen".

Vierailija
42/44 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sellainen mies, joka sanoo olevansa "feministi", kannattas ehdotonta tasa-arvoa parisuhteessa, eikä halua nähdä kumppanissaan naista vaan "ihmisen". Ei koskaan maksa mitään deitti tms juttuja, ei osta hemmottelulahjoja, ei kehu kauniiksi tai seksikkääksi. Ei tee mitään juttuja naisen puolesta koska ne olisivat "miesten juttuja" vaan haluaa jakaa kaikki työt "tasan". Pystyisittekö olemaan suhteessa tällaisen miehen kanssa.

Toihan on ihan hyvä. En kaipaa hemmottelulahjoja, kasvohoidon voin ostaa itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällainen mies enkä muunlaisen kanssa kestäisi. Olen tottunut tekemään kaikenlaista ei naisellista hommaa ja minut on kasvatettu samalla tavalla kuin veljeni. Kotona on opetettu tasa-arvoiseksi myös töiden suhteen.

Masentuisin varmasti jos minun pitäisi alkaa rajoittamaan itseäni miehen egon pönkityksen vuoksi. Mieheni mielestä tämä on pelkästään hyvä asia, onhan se hänellekin avuksi jos nainen osaa tehdä kaikkea.

Kehua osaa kyllä. Rahat on aina olleet molemmilla omat. Mies on myös sanonut ettei ikinä kestäisi mitään avutonta naista ja hänen mielestään tasa-arvo on ihan itsestäänselvyys.

Tällä periaatteella myös lapsemme kasvatamme. Tytöt ja pojat opetetaan tekemään kaikkia töitä traktorihommista tiskikoneen täyttöön.

Vierailija
44/44 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tällainen mies enkä muunlaisen kanssa kestäisi. Olen tottunut tekemään kaikenlaista ei naisellista hommaa ja minut on kasvatettu samalla tavalla kuin veljeni. Kotona on opetettu tasa-arvoiseksi myös töiden suhteen.

Masentuisin varmasti jos minun pitäisi alkaa rajoittamaan itseäni miehen egon pönkityksen vuoksi. Mieheni mielestä tämä on pelkästään hyvä asia, onhan se hänellekin avuksi jos nainen osaa tehdä kaikkea.

Kehua osaa kyllä. Rahat on aina olleet molemmilla omat. Mies on myös sanonut ettei ikinä kestäisi mitään avutonta naista ja hänen mielestään tasa-arvo on ihan itsestäänselvyys.

Tällä periaatteella myös lapsemme kasvatamme. Tytöt ja pojat opetetaan tekemään kaikkia töitä traktorihommista tiskikoneen täyttöön.

Niinpä. Mäkään en kestä näitä "koskamies" "koskanainen" juttuja. Jos mun mies sanois ettei voi tarvittaessa vaikka silittää jotain koska ei osaa "koskamies" ni saisi hyvä ihminen opetella. Samalla tavalla ite opettelen. Jos jotain tarvii tehdä niin se tehdään. Ja sama pätee haluihin. En jaksa yhtään sitä ettei voi tehdä jotain vaikka haluais "koskamies". No meet ja teet, vittu. Ja näin opetan lapsenikin. Ja opetan myös kehumaan ja hellimään. Kaikkia. Ja erityisesti rakkaita.