Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävelin tänään kauniissa, aurinkoisessa ilmassa ulkona, minulla oli hyvä mieli, näytin iloiselta ja onnelliselta, mutta

Vierailija
01.05.2016 |

kukaan ihminen ei noteerannut minua. Olin kuin ilmaa kaikille. Kaikilla oli ystävä tai kumppani vierellään, he juttelivat keskenään ja nauttivat ihanasta päivästä.

Minä olin yksin ja täysin näkymätön, vaikka yritin katsella muita ihmisiä, jotta he olisivat hymyilleet minulle. Siitä olisi tullut hyvä mieli.

Kotiin päästyäni minulta tuli itku. Minulla ei ole yhtään ystävää.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lähes kaikkivihmiset kaipaa läheisiä ympärilleen. Yksinäisyys sairastuttaa. Eläimetkin kaipaa laumaa ja voivat kuolla yksinäisyyteen muutamissa viikoissa.

"Ihmiset" sairastuttaa. Jotain on päässä vialla, jos yksinään sairastuu. 

Sinkkumies

Vierailija
42/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lähes kaikkivihmiset kaipaa läheisiä ympärilleen. Yksinäisyys sairastuttaa. Eläimetkin kaipaa laumaa ja voivat kuolla yksinäisyyteen muutamissa viikoissa.

Joo mutta KAIKKI eivät halua olla koko aikaa ihmisten kanssa, ja kaikki eivät tarvitse niitä ihmisiä niin paljoa kuin muut. Yksinäinen voi olla joukossakin ja kaikki yksin olevat, eivät kärsi siitä yksinolosta.

Yksinäisyys sairastuttaa jos siitä kärsii.

Yhtälailla sitä sairastuu jos joutuu olemaan ihmisten kanssa tekemisissä vaikkei jaksaisi heitä.

Minulle riittää joka toinen viikko kun nään perhettäni. Muuten haluan olla ihan yksin.

Kukaan palsta tietäjä ei voi eikä saa tulla sanomaan minun puolestani mitä haluan ja mikä minulle on parhaaksi.

Kaltaisiani on paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa mä kiinnitin samaa huomiota sekä eilen että tänään. Tai siis sellaisen havainnon tein, että meitä yksinäisiä/yksin olleita naisia oli vapputorilla ja ulkoilemassa lukuisia, mutta ensimmäistäkään yksin olevaa miestä en nähnyt. Kaikki miehet oli joko isommassa porukassa ja vahvasti päihtyneitä tai sitten puolisonsa ja/tai perheensä kanssa. Nämä jälkimmäiset eivät siis olleet ainakaan näkyvästi humalassa. Mutta siis missä ihmeessä kaikki yksinäiset ja selvinpäin olevat miehet oli? Vai onko se tosiaan niin, että ne ei-alkoholiongelmaiset miehet on jo kaikki varattuja?

N39

Jotenkin veikkaan että keski-ikäisiä, raittiitta miehiä ei erityisesti kiinnosta lähteä yksikseen jonnekkin vapputorille jos sinne lähtöön ei painosta naisystävä, lapset tai ryyppyremmi.

No mitä tällaiset miehet tekee? Eikö raittiit miehet liiku ihmisten ilmoilla lainkaan? Eikö nekään jotka ei ole sinkkuja omasta tahdostaan?

Minut näkee joskus kirjastossa ja perjantaisin taidemuseossa, koska pääsee ilmaiseksi. Ruokakaupassa paras mahis, toki. Veikkaan että yksinäiset miehet viettävät liikaa aikaa kotona netissä, kuten minäkin teen.

Vierailija
44/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö miksi pitäisi olla ystävä? Itselläni ei ole, enkä osaa kaivata.

Eikö teillä yksinäisyydestä kärsivillä ole minkään näköistä mielikuvistusta ja omaa sisäistä maailmaa?

Et selvästikään ole se penaalin terävin kynä, missasit aloittajan pointin ihan täysin.

Vierailija
45/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö miksi pitäisi olla ystävä? Itselläni ei ole, enkä osaa kaivata.

Eikö teillä yksinäisyydestä kärsivillä ole minkään näköistä mielikuvistusta

Eikö sinulla ole mielikuvitusta keksimään, miksi joku haluaisi ystävän?

Vierailija
46/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki, aina, jokainen, ei ikinä, koskaan, joka kerta, milloinkaan, kukaan.

Noita sanoja ei tarvitsisi hirveästi käyttää, koska ovat niin ehdottomia.

Vierailija
47/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan katso vastaantulijoita. Enpä ole tullut ajatellut, että tilanne saattaa loukata jotakuta.

Kun käyn kävelemässä, niin vastaan tulee usein yksin lenkkeileviä, yksin koiraa ulkoiluttavia jne. 

Et sinä ole ainoa, joka on ulkona yksin. Monet muutkin ovat.

Juttele niiden yksinäisten kanssa. Osa voi ilahtua, kun heidän kanssaan jutellaan. :)

Suurin osa näistä yksin lenkkeilevistä ja koiraa ulkoiluttavista on jostain syystä naisia. Miksi?

koska heidän miesvastineet ovat syrjäytyneet hikikomeroihinsa tai käyvät mielummin salilla/ajamassa autolla. Itse näen myös yksin lenkkeileviä miehiä, usein iltasella tulee juoksijamiehiä vastaan

Vierailija
48/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui oudolta kun eräs nainen, joka oli samassa harrastuksessa ja josta olin kiinnostunut, tuli yhtäkkiä kadulla vastaan. Minun oli tarkoitus ehdottaa hänelle treffejä mutta en loukkaantumisen takia voinut enää osallistua harrastukseen. Sitten kauan sen jälkeen hän vain tuli yhtäkkiä pyörällä vastaan ja en kerennyt edes moikata. Hänellä oli semmoinen tiukka ilme naamalla.

Kioskissa mietin myös olisiko sen myyjä voinut olla kiinnostunut minusta.

Vierailija
49/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan katso vastaantulijoita. Enpä ole tullut ajatellut, että tilanne saattaa loukata jotakuta.

Kun käyn kävelemässä, niin vastaan tulee usein yksin lenkkeileviä, yksin koiraa ulkoiluttavia jne. 

Juttele niiden yksinäisten kanssa. Osa voi ilahtua, kun heidän kanssaan jutellaan. :)

Suurin osa näistä yksin lenkkeilevistä ja koiraa ulkoiluttavista on jostain syystä naisia. Miksi?

Koska naiset ovat eläinrakkaampia. Itse ajattelen aina koiraa ulkoiluttavista naisista, että heillä on mies odottamassa kotona, koska ovat useimmiten aika reippaan oloisia ja kivannäköisiä. 

Vierailija
50/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

koska heidän miesvastineet ovat syrjäytyneet hikikomeroihinsa tai käyvät mielummin salilla/ajamassa autolla. Itse näen myös yksin lenkkeileviä miehiä, usein iltasella tulee juoksijamiehiä vastaan

Samoin arkisin keskipäivällä, ovat ilmeisesti usein vuorotyössä. Ja varattuja, näin lämpimällä ja aurinkoisella säällä se sormus oikein kiiltää silmiin. 

Vierailija
51/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset ovat eläinrakkaampia. Itse ajattelen aina koiraa ulkoiluttavista naisista, että heillä on mies odottamassa kotona, koska ovat useimmiten aika reippaan oloisia ja kivannäköisiä. 

Tämä on muuten jännä  ja ei niin hyvä juttu. Joka kerta kun tapaan uusia ihmisiä, työn puolesta siis usein, niin aina ja joka kerta jos tullaan paremmin tutuiksi paljastuu, että ihmiset olettaa automaattisesti mun olevan varattu/naimisissa ja yllättyy kuullessaan etten ole. Varsinkin miehet on tosi yllättyneitä.

Vierailija
52/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin arkisin keskipäivällä, ovat ilmeisesti usein vuorotyössä. Ja varattuja, näin lämpimällä ja aurinkoisella säällä se sormus oikein kiiltää silmiin. 

Niin totta ja niin masentavaa. Ihan aina kun näen itseäni ulkoisesti kiinnostavan miehen niin kappas vaan, sillä on sormus sormessa. Ihan sama näenkö sitten töissä, kaupassa tai lenkkipolulla niin sama juttu. Lisään vielä, että nämä miehet ei ole mitään kiiltokuvapoikia tai hunkseja vaan normikroppaisia tavismiehiä.

Vierailija
53/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena vappu innosti. Mutta kun on (tai luulen olevani) mukava introverttimies, niin ei tule käytyä muistuttamassa itteesä, miten sosiaalisia muut ovat.

Muina päivinä tulee oltua ulkonakin ja hymyiltyä vastaantuleville. Kerran junassa sain treffit naisen kanssa aikaan :)

Lenkkeily on lähtö A pisteestä takaisin A pisteeseen, menen siis mielummin kamppailulaji treeneihin ;) Ja siel on vaki porukka... Eli ei tule uusia ihmisiä helpolla vastaan, kehen osaisi lähestyäkkin..

Vierailija
54/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki, aina, jokainen, ei ikinä, koskaan, joka kerta, milloinkaan, kukaan.

Noita sanoja ei tarvitsisi hirveästi käyttää, koska ovat niin ehdottomia.

Lainaamassasi kommentissa luki "lähes kaikki".

Vierailija
55/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa mä kiinnitin samaa huomiota sekä eilen että tänään. Tai siis sellaisen havainnon tein, että meitä yksinäisiä/yksin olleita naisia oli vapputorilla ja ulkoilemassa lukuisia, mutta ensimmäistäkään yksin olevaa miestä en nähnyt. Kaikki miehet oli joko isommassa porukassa ja vahvasti päihtyneitä tai sitten puolisonsa ja/tai perheensä kanssa. Nämä jälkimmäiset eivät siis olleet ainakaan näkyvästi humalassa. Mutta siis missä ihmeessä kaikki yksinäiset ja selvinpäin olevat miehet oli? Vai onko se tosiaan niin, että ne ei-alkoholiongelmaiset miehet on jo kaikki varattuja?

N39

Tein ihan saman havainnon. Lisäksi nämä yksin olleet naiset oli järjestään ihan hyväkroppaisia ja nättejä, sellaisia freesejä. Siis ihan tavallisia naisia. Toisin kuin useammatkin niistä naisista, jotka olivat suuremmassa poppoossa näyttivät sitä että vappua on juhlittu jo useampi päivä ja siinä samalla juotu ääni. Siinä ne raakkui humalassa ja hyvä kun tolpillaan pysyivät mesoten että "älä v*ttu tuu mua opettaa" ja "anna v*ttu tänne se rööki" .

Miehillä on erikoinen naismaku.

Vierailija
56/56 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä ainakin lenkkeilen aina yksin, sinkku siis olen ja mies. Yleensä mun ikäset (~30v) katselee lenkkipolulla tiukasti maahan tai eteenpäin. Vanhemmat saattavat katsoa jopa silmiin. Harvemmin sitä kyllä ketään lenkkeillessä isketään tai sanoja vaihdetaan ehkä jos olis se koira niin sitten. Enkä nyt muutenkaan muista saaneeni esim. kaupassakaan mitään tulisia katseita osakseni eli ei sitä x-factoria taida musta löytyä.

Se kuitenkin ilahduttaa kun joku joskus hymyilee katsoessa silmiin vaikka itse en ole hymyilevää sorttia saatan vain mutristaa suutani huomion merkiksi :]