Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävelin tänään kauniissa, aurinkoisessa ilmassa ulkona, minulla oli hyvä mieli, näytin iloiselta ja onnelliselta, mutta

Vierailija
01.05.2016 |

kukaan ihminen ei noteerannut minua. Olin kuin ilmaa kaikille. Kaikilla oli ystävä tai kumppani vierellään, he juttelivat keskenään ja nauttivat ihanasta päivästä.

Minä olin yksin ja täysin näkymätön, vaikka yritin katsella muita ihmisiä, jotta he olisivat hymyilleet minulle. Siitä olisi tullut hyvä mieli.

Kotiin päästyäni minulta tuli itku. Minulla ei ole yhtään ystävää.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä ole huomiohakuinen. 

Vierailija
2/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Eipä mullakaan juuri ole. Just sain viestin yhdeltä tutulta jossa kertoi menevänsä yhteen paikkaan.

Lopuksi kertoi kenen kanssa menee..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö miksi pitäisi olla ystävä? Itselläni ei ole, enkä osaa kaivata.

Eikö teillä yksinäisyydestä kärsivillä ole minkään näköistä mielikuvistusta ja omaa sisäistä maailmaa?

Vierailija
4/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( tulipa paha mieli.

Vierailija
5/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin itse vaan parhaaksi pysyä kotona, ulkomaailmalla ole koskaan mitään tarjottavaa minulle

Vierailija
6/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia, toivon että löytäisit ystävän <3 Minullakaan ei kihlatun lisäksi ystäviä ole, mutta parempi yksin kuin huonossa seurasa. Ystäviä on vaikea hankkia.

Vierailija
7/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole oikeasti ketään ystävää? Ei mullakaan ole ulkoiluystävää, mutta soitan silloin usein jollekin ystävälle. 

Vierailija
8/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa tää kaikki.

Vierailija
9/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävistä mää viis mut eipä paljoa kiinnosta peruskoulun tai ammattiopiston todistuksetkaan, yks hailee niiden voimassa olosta.

Vierailija
10/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan katso vastaantulijoita. Enpä ole tullut ajatellut, että tilanne saattaa loukata jotakuta.

Kun käyn kävelemässä, niin vastaan tulee usein yksin lenkkeileviä, yksin koiraa ulkoiluttavia jne. 

Et sinä ole ainoa, joka on ulkona yksin. Monet muutkin ovat.

Juttele niiden yksinäisten kanssa. Osa voi ilahtua, kun heidän kanssaan jutellaan. :)

Vierailija
11/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elä ole huomiohakuinen. 

Kaikki ihmiset haluavat jollain tavalla huomiota. Myös ne, jotka uskovat, etteivät halua. Myös sinä haluat. Jos et haluaisi huomiota, et olisi kirjoittanut tuotakaan kommenttia.

Vierailija
12/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö töissä, opiskeletko, onko sulla harrastuksia? Jos on, mutta et löydä niistä sosiaalisia kontakteja niin koita vaihtaa toiseen paikkaan, tai pyri hakemaan seuraa nykyisistä paikoista. Varsinkin harrastuksia on helppo vaihtaa/hankkia.

On kyllä harmi että tuntemattomille ei hymyillä. Itse tällä viikolla nauroin kaverin jutulle ja sitt samalla nauraessa katsoin toiseen suuntaan ja huomasin ett joku tyyppi katto mua. Pelästyin ett se luulee mun nauravan/hymyilevän sille niin lopetin naurun ja käänsin katseen nopeasti toiseen suuntaan. Vaikka näin just ei pitäisi tehdä..

Tsemppiä sulle ap!

Vierailija
13/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet ap?

Vierailija
14/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä moikata vaikka söpöä koiraa ja sen taluttajaa. Niin mä teen ja usein sitten jäädäänkin juttusille. Mä tosin juttelen naapurin kissalle ja pihan linnuille ja oravillekin:)

Vierailija
15/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa mä kiinnitin samaa huomiota sekä eilen että tänään. Tai siis sellaisen havainnon tein, että meitä yksinäisiä/yksin olleita naisia oli vapputorilla ja ulkoilemassa lukuisia, mutta ensimmäistäkään yksin olevaa miestä en nähnyt. Kaikki miehet oli joko isommassa porukassa ja vahvasti päihtyneitä tai sitten puolisonsa ja/tai perheensä kanssa. Nämä jälkimmäiset eivät siis olleet ainakaan näkyvästi humalassa. Mutta siis missä ihmeessä kaikki yksinäiset ja selvinpäin olevat miehet oli? Vai onko se tosiaan niin, että ne ei-alkoholiongelmaiset miehet on jo kaikki varattuja?

N39

Vierailija
16/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan katso vastaantulijoita. Enpä ole tullut ajatellut, että tilanne saattaa loukata jotakuta.

Kun käyn kävelemässä, niin vastaan tulee usein yksin lenkkeileviä, yksin koiraa ulkoiluttavia jne. 

Et sinä ole ainoa, joka on ulkona yksin. Monet muutkin ovat.

Juttele niiden yksinäisten kanssa. Osa voi ilahtua, kun heidän kanssaan jutellaan. :)

Suurin osa näistä yksin lenkkeilevistä ja koiraa ulkoiluttavista on jostain syystä naisia. Miksi?

Vierailija
17/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa näistä yksin lenkkeilevistä ja koiraa ulkoiluttavista on jostain syystä naisia. Miksi?

He odottavat yhä sitä Ridge Forresteria tulevaksi eivätkä huoli yhtäkään normaalia miestä?

Vierailija
18/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa mä kiinnitin samaa huomiota sekä eilen että tänään. Tai siis sellaisen havainnon tein, että meitä yksinäisiä/yksin olleita naisia oli vapputorilla ja ulkoilemassa lukuisia, mutta ensimmäistäkään yksin olevaa miestä en nähnyt. Kaikki miehet oli joko isommassa porukassa ja vahvasti päihtyneitä tai sitten puolisonsa ja/tai perheensä kanssa. Nämä jälkimmäiset eivät siis olleet ainakaan näkyvästi humalassa. Mutta siis missä ihmeessä kaikki yksinäiset ja selvinpäin olevat miehet oli? Vai onko se tosiaan niin, että ne ei-alkoholiongelmaiset miehet on jo kaikki varattuja?

N39

Jotenkin veikkaan että keski-ikäisiä, raittiitta miehiä ei erityisesti kiinnosta lähteä yksikseen jonnekkin vapputorille jos sinne lähtöön ei painosta naisystävä, lapset tai ryyppyremmi.

Vierailija
19/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotit että 5/5 panoalfa tulee pokaamaan sinut puistosta?

Vierailija
20/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki koira tai parasta koiranpentu, mene vaikka pikku kaupungin kadulle kävelemään, tiedät mitä olisi olla julkkis.

Kun meidän koira oli juuri meille muuttanut, olimme kävelyllä, mieheni poikkesi lähikauppaan, seisoin pennun kanssa15 ihmisen ympäröimänä kun mies tuli takaisin. Sain osani huomiosta minäkin.