Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävelin tänään kauniissa, aurinkoisessa ilmassa ulkona, minulla oli hyvä mieli, näytin iloiselta ja onnelliselta, mutta

Vierailija
01.05.2016 |

kukaan ihminen ei noteerannut minua. Olin kuin ilmaa kaikille. Kaikilla oli ystävä tai kumppani vierellään, he juttelivat keskenään ja nauttivat ihanasta päivästä.

Minä olin yksin ja täysin näkymätön, vaikka yritin katsella muita ihmisiä, jotta he olisivat hymyilleet minulle. Siitä olisi tullut hyvä mieli.

Kotiin päästyäni minulta tuli itku. Minulla ei ole yhtään ystävää.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa mä kiinnitin samaa huomiota sekä eilen että tänään. Tai siis sellaisen havainnon tein, että meitä yksinäisiä/yksin olleita naisia oli vapputorilla ja ulkoilemassa lukuisia, mutta ensimmäistäkään yksin olevaa miestä en nähnyt. Kaikki miehet oli joko isommassa porukassa ja vahvasti päihtyneitä tai sitten puolisonsa ja/tai perheensä kanssa. Nämä jälkimmäiset eivät siis olleet ainakaan näkyvästi humalassa. Mutta siis missä ihmeessä kaikki yksinäiset ja selvinpäin olevat miehet oli? Vai onko se tosiaan niin, että ne ei-alkoholiongelmaiset miehet on jo kaikki varattuja?

N39

Jotenkin veikkaan että keski-ikäisiä, raittiitta miehiä ei erityisesti kiinnosta lähteä yksikseen jonnekkin vapputorille jos sinne lähtöön ei painosta naisystävä, lapset tai ryyppyremmi.

Ei niitä pahemmin näkynyt lenkkipoluillakaan. Pariskuntia ja perheitä tuolla ulkoili. Missä vapaat miehet oikein (vappunakin) on? Kaikkiko ne makaa tänään krapulassa?

Vierailija
22/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki koira tai parasta koiranpentu, mene vaikka pikku kaupungin kadulle kävelemään, tiedät mitä olisi olla julkkis.

Kun meidän koira oli juuri meille muuttanut, olimme kävelyllä, mieheni poikkesi lähikauppaan, seisoin pennun kanssa15 ihmisen ympäröimänä kun mies tuli takaisin. Sain osani huomiosta minäkin.

No just. Mulla on kohta kymmenen vuotta ollut koira ja ainoastaan pari mummelia on tullut tutuksi. Mä en ymmärrä mikä juttu tämä "koiralla saat kavereita" oikein on. Harvempi antaa koiransa tutustua, vaan tiukasti vierellä viedään pikapikaa ohi eikä tosiaan vaihdeta sanaakaan. Eikä täällä ainakaan liiku miehiä koirien kanssa, kyllä suurin osa ulkoiluttajista on naisia ja ne harvat miehet joita näkee on jonkun naisen matkassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa mä kiinnitin samaa huomiota sekä eilen että tänään. Tai siis sellaisen havainnon tein, että meitä yksinäisiä/yksin olleita naisia oli vapputorilla ja ulkoilemassa lukuisia, mutta ensimmäistäkään yksin olevaa miestä en nähnyt. Kaikki miehet oli joko isommassa porukassa ja vahvasti päihtyneitä tai sitten puolisonsa ja/tai perheensä kanssa. Nämä jälkimmäiset eivät siis olleet ainakaan näkyvästi humalassa. Mutta siis missä ihmeessä kaikki yksinäiset ja selvinpäin olevat miehet oli? Vai onko se tosiaan niin, että ne ei-alkoholiongelmaiset miehet on jo kaikki varattuja?

N39

Jotenkin veikkaan että keski-ikäisiä, raittiitta miehiä ei erityisesti kiinnosta lähteä yksikseen jonnekkin vapputorille jos sinne lähtöön ei painosta naisystävä, lapset tai ryyppyremmi.

No missäs näihin sitten voi oikein törmätä?

Vierailija
24/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa näistä yksin lenkkeilevistä ja koiraa ulkoiluttavista on jostain syystä naisia. Miksi?

He odottavat yhä sitä Ridge Forresteria tulevaksi eivätkä huoli yhtäkään normaalia miestä?

En mä ainakaan odota, enkä ole ikinä odottanutkaan. Nimenomaan sitä normaalia miestä mä etsin, miestä joka ei läträä alkoholin kanssa ja elää muutenkin normaalisti, siivosti ja terveellisesti. Ei ole liutaa lapsia ex(i)n kanssa, mutta haluaa lapsia ja perheen. Miestä jonka kanssa voi tällaisena päivänä käydä lenkillä/ulkoilemassa ja vaikka syömässä jäätelöt.

N39

Vierailija
25/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tässä on hymy vain ja ainoastaan sinulle: :)

Häntä pystyyn sinä kaunis ihminen. Oletko muuten koskaan miettinyt vanhuskavereita. Vanhukset kärsivät tänä päivänä kovin yksinöisyydestä, siitä johtuen heidän itsemurhaluvut ovat surullisen korkeat. Seura ja sosiaalisuus ilahduttaa meitä kaikkia iästä riippumatta.

http://www.vievanhusulos.fi/

http://areena.yle.fi/1-2556787

https://www.punainenristi.fi/tule-mukaan/ystavaksi

Vierailija
26/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kukaan ihminen ei noteerannut minua. Olin kuin ilmaa kaikille. Kaikilla oli ystävä tai kumppani vierellään, he juttelivat keskenään ja nauttivat ihanasta päivästä.

Minä olin yksin ja täysin näkymätön, vaikka yritin katsella muita ihmisiä, jotta he olisivat hymyilleet minulle. Siitä olisi tullut hyvä mieli.

Kotiin päästyäni minulta tuli itku. Minulla ei ole yhtään ystävää.

Wow, tuohan on loistava päivä. Toivoisin jokaiselle loppuelämän päivälleni samaa. 

Saisi elää rauhassa. 

Sinkkumies

Vierailija
27/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa näistä yksin lenkkeilevistä ja koiraa ulkoiluttavista on jostain syystä naisia. Miksi?

He odottavat yhä sitä Ridge Forresteria tulevaksi eivätkä huoli yhtäkään normaalia miestä?

En mä ainakaan odota, enkä ole ikinä odottanutkaan. Nimenomaan sitä normaalia miestä mä etsin, miestä joka ei läträä alkoholin kanssa ja elää muutenkin normaalisti, siivosti ja terveellisesti. Ei ole liutaa lapsia ex(i)n kanssa, mutta haluaa lapsia ja perheen. Miestä jonka kanssa voi tällaisena päivänä käydä lenkillä/ulkoilemassa ja vaikka syömässä jäätelöt.

N39

Heh.. olet noin 15 vuotta myöhässä.

Sinkkumies

Vierailija
28/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan katso vastaantulijoita. Enpä ole tullut ajatellut, että tilanne saattaa loukata jotakuta.

Kun käyn kävelemässä, niin vastaan tulee usein yksin lenkkeileviä, yksin koiraa ulkoiluttavia jne. 

Et sinä ole ainoa, joka on ulkona yksin. Monet muutkin ovat.

Juttele niiden yksinäisten kanssa. Osa voi ilahtua, kun heidän kanssaan jutellaan. :)

Koska me miehet käytetään se sama energia johonkin järkevään. Kalassa käyntiin, rakenteluun tai sienestämiseen. Kuka hullu sitä lähtee huitomaan joidenkin keppien kanssa, mistä ei ole mitään hyötyä itselleen.

Sinkkumies

Vierailija
29/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin kaljan juonnin, sehän näyttää niin suurelta huolelta ketjussa.

Sinkkumies

Vierailija
30/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yksinäisyys altistaa sairauksille ja lisää jopa ennenaikaisen

kuoleman riskiä. Nyt tutkijat saivat selville, että seuran kaipuu on

meille niin rankkaa siksi, että se rukkaa valkosolujen tuotantoa.

John T. Cacioppo ja hänen kollegansa Chicagon yliopistosta olivat

huomanneet, että yksinäisillä on kehnompi vastustuskyky ja enemmän

tulehdusta elimistössään kuin sellaisilla, jotka eivät tunne itseään

yksinäisiksi. Kun he perkasivat ilmiötä tarkemmin, kävi ilmi, että

yksinäisillä ilmeni tulehduksiin kietoutuvia geenejä enemmän ja

virusten tuhoamiseen liittyviä geenejä vähemmän kuin ei-yksinäisillä.

141 ihmisen seurantatutkimus paljasti, että yksinäisyyden fysiologia

voi synnyttää ikävän kierteen. Yksinäisyyden tunne nimittäin ennakoi

muutoksia valkosoluja ohjaavien geenien toiminnassa vuoden päästä.

Mutta sama päti myös toisin päin, eli muutokset näiden geenien

ilmenemisessä ennusti yksinäisyyttä vuotta myöhemmin. Valkosoluilla ja

yksinäisyydellä näyttää siis olevan vastavuoroinen suhde, tutkijat

kiteyttävät.

He kartoittivat yksinäisyyden solumekanismeja myös reesusapinoilla.

Myös niillä yksinäisyys muutti valkosolujen tuotantoa. Vastustuskyky

heikkeni, ja apinat sairastuivat helpommin.

Tutkimuksen julkaisi Pnas."

http://www.hs.fi/tiede/a1448333039097

Vierailija
31/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipääihmiset altistavat sairauksille. Lisäävät myös verenpainetta ja sydänsairauksia.

Sinkkumies

Vierailija
32/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elä ole huomiohakuinen. 

Kaikki ihmiset haluavat jollain tavalla huomiota. Myös ne, jotka uskovat, etteivät halua. Myös sinä haluat. Jos et haluaisi huomiota, et olisi kirjoittanut tuotakaan kommenttia.

Hän kirjoitti kommentin anonyymilla palstalla. Hän ehkä halusi vain keskustella, ei huomiota.

Jos sinä ja tuttusi haikailette huomiota, ette voi mennä sen perusteella sanomaan KAIKKIEN haluavan.

Vierailija
33/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja kaikki miehet haluavat Brooken, eivätkä oikeasti halua normaalia naista. Tyhjentävät vain kassinsa siihen, mutta haaveilevat samaan aikaan Brookesta.

Vierailija
34/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lähes kaikkivihmiset kaipaa läheisiä ympärilleen. Yksinäisyys sairastuttaa. Eläimetkin kaipaa laumaa ja voivat kuolla yksinäisyyteen muutamissa viikoissa.

Vierailija
35/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N39

Sinkkumies

Niin, mähän halusinkin tällaisen miehen vasta tänään. Ihan samanlaista normaalia ja tavallista miestä mä olen odottanut ja etsinyt aina.

Vierailija
36/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N39

No mitä tällaiset miehet tekee? Eikö raittiit miehet liiku ihmisten ilmoilla lainkaan? Eikö nekään jotka ei ole sinkkuja omasta tahdostaan?

Vierailija
37/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elä ole huomiohakuinen. 

Kaikki ihmiset haluavat jollain tavalla huomiota. Myös ne, jotka uskovat, etteivät halua. Myös sinä haluat. Jos et haluaisi huomiota, et olisi kirjoittanut tuotakaan kommenttia.

Hän kirjoitti kommentin anonyymilla palstalla. Hän ehkä halusi vain keskustella, ei huomiota.

Jos sinä ja tuttusi haikailette huomiota, ette voi mennä sen perusteella sanomaan KAIKKIEN haluavan.

Täälläkin odotellaan saunan lämpiämistä. Nämä kommentit ovat aivan yhtä tyhjän kanssa valmiissa maailmassa.

Sinkkumies

Vierailija
38/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja kaikki miehet haluavat Brooken, eivätkä oikeasti halua normaalia naista. Tyhjentävät vain kassinsa siihen, mutta haaveilevat samaan aikaan Brookesta.

Eri asia. Naisten katsomaan sarjaan Brookekin kelpaa.

Vierailija
39/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N39

No mitä tällaiset miehet tekee? Eikö raittiit miehet liiku ihmisten ilmoilla lainkaan? Eikö nekään jotka ei ole sinkkuja omasta tahdostaan?

Johan sulle kerrottiin. Olin tänään kalassa.

Sinkkumies

Vierailija
40/56 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N39

Sinkkumies

Niin, mähän halusinkin tällaisen miehen vasta tänään. Ihan samanlaista normaalia ja tavallista miestä mä olen odottanut ja etsinyt aina.

No, toivotaan sitten onnea ja menestystä.

Sinkkumies