Jos saisitte ihastuksenne kanssa 3 tuntia aikaa
Kommentit (30)
Pusuja, haleja, helliä kosketuksia ja silmiin katselua. Toisiimme tutustumista. ♡
Halaisin tavatessa ja erotessa, käytäisiin jossain ulkona ja tehtäisiin jotain kivaa. Olen varattu ja ihastukseni on homo.
Voin vain sanoa, että hänen persereikänsä olisi aika hellänä sen jälkeen.
Ensin kysyisin mitä hän haluaisi tehdä. Jos ei erityisiä toiveita, mentäisiin mun luo, juotaisiin pari lasia viiniä, ja jos hänellä olisi nälkä, laittaisin ruokaa... Samalla puhuttaisiin kaikesta ja kuunneltaisiin jazzia (tai mitä hän haluaisi).
Sitten suudeltaisiin jos siltä tuntuisi, ja katsottaisiin mihin se johtaa. Ehkä kuumaan seksiin, ehkä kävelyyn ulkona, käsi kädessä. Ehkä vain läheisyyteen. ❤
Voitaisiin myös laulaa tai kiivetä katolle. Tanssia pihalla. Pulahtaa järveen. Tehdä jotain TOSI TUHMAA. Mitä vaan. 💕
Viettäisin laatuaikaa kaikki reiät koluten ja hinkkejä leipoen.
-m
Pikavauhtia junalla (missä voisimme vähän tutustua) jonnekin mistä lähtisi laiva. Laivalta vapaa sviitti, missä voisimme kaukana kaikista muista ihmisistä ja juoruista, lopettaa sen turhan puhumisen ja viettää kiihkeitä hetkiä toisiimme liimautuneina <3
Panisin kuin paalutuskone, rassaisin kaikki reijät, puristelin kassit sinisiksi.
T.panomies
Pelattais pari eraa Carcassonnea.
Nyt just mikään juttelu oikein huvittais. Eli hän sais ** mua oikein huolella. Jos aikaa jäis, niin vois sitä sitten pari sanaakin vaihtaa.
Käytäisiin Särkänniemen kaikki laitteet läpi ja syötäisiin jäätelöä ja hodareita ja pussattaissiin ja halailtaisiin ja itkettäisiin erotessa ja ei päästettäis irti millään toisistamme kun meitä revittäisiin erillemme.
Nuolisin häntä kaikkialta, myös sieltä.
Olen ihastunut kaunottareen, jonka tunnen huonosti. Heh... Olen kai ärsyttänyt häntä lähestymisyrityksilläni, koska tämä on sitä yksipuolista ihastumista. Olen antanut hänen olla rauhassa pitkään, koska en tahdo ahdistella. Mutta jos saisin aikaa hänen kanssaan, tahtoisin vain kuunnella häntä. Haaveilen tosin siitä, kuinka saisin kertoa kaiken mitä ajattelen hänestä, mutta minun ajatukset on niin siirappisia, ettei niitä olisi mukava kuunnella oikeasti kun ei tunne samoin.
Pusuja. Jos hänkin siis haluaisi.