Vappuvieraat ottivat meiltä lähtiessään mukaansa
grillin ja pihakalusteet. Olivat nimittäin maksaneet osan tarjoiluista (4 euroa/nuppi). Tarjottavat maksoivat 100 euroa, ja vieraiden osuus kattoi siitä 40 euroa. Muutama kyrsänpätkä kuitenkin jäi syömättä. Koska ne jäivät meille eli isäntäväelle syötäväksi myöhemmin, vieraat kompensoivat tilanteen ottamalla oman osuutensa sitten kalusteina. Minusta ihan reilua.
Kommentit (10)
Meillä häävieraat veivät häälahjarahat. Olivat tuoneet sadan euron lahjan, mutta laskivat ruokansa vai viidenkympin arvoiseksi, joten ottivat omansa ja matkakulut päälle.
Ei tuo vielä mitään! Me järjestettiin vappujuhlat eilen, niin yksi vieraista ajoi pois minun Bemarillani ja toinen vei vaimon mukanaan.
No meiltä vietiin talosta kivijalka.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo vielä mitään! Me järjestettiin vappujuhlat eilen, niin yksi vieraista ajoi pois minun Bemarillani ja toinen vei vaimon mukanaan.
Hyvät kaupat teit, harva pääsee vaimosta eroon pelkällä bemmillä.
Vierailija kirjoitti:
Sehän sitten meni tasan, kun sekä voitit että hävisit.
Vaikea kirjoitella vappukännissä. Eilen vappu vei pikkusormen ja tänään koko käden.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kirjoitella vappukännissä. Eilen vappu vei pikkusormen ja tänään koko käden.
Vappu on ihan pimiä.
Meidän vieraat vei järjen ja neitsyyden.
Minulta katos poikuus, mutta se olikin jäänyt vaan naapurin tytön sohvatyynyjen väliin soitti että tuus hakees se äkkii ennen kuin sen vanhemmat tulee kotiin.
Eeii voi olla kyllä totta1 Nyt kyllä soitat niille. Et voi olla tuollainen lassukka. Voi että kun harmittaa puolestasi. Voi voi.