Ostan suurimman osan vaatteistani tavarataloista, haluatko kysyä jotain?
Palkka on 2700 euroa kk, brutto, sitä kuitenkin joku kysyy.
Kommentit (18)
Haluaisin kysyä, mitä kysyttävää tuosta pitäisi keksiä. Eiköhän iso osa ihmisistä osta suurimman osan vaatteistaan tavarataloista.
Prismasta, Anttilasta ja Citymarketista pääsääntöisesti. Eikö se bloggaajien ja palstan mukaan ole aika halveksuttavaa?
Onko siinä mielestäsi jotain erikoista?
Vieläkin naurattaa se yks bloggaaja, joka nyrpisteli nenäänsä ihmisille, jotka ostavat vaatteensa haisevasta halpa-hallista ja prismasta.
Vierailija kirjoitti:
Prismasta, Anttilasta ja Citymarketista pääsääntöisesti. Eikö se bloggaajien ja palstan mukaan ole aika halveksuttavaa?
Miksi ostat niistä kun saisit halvemmalla millaisia vaatteita tahansa Ebaysta?
Mulle tavarataloja on Stockmann, Sokos, Carlson Itä-Suomessa jne. Prismat ja cittarit on (auto)marketteja.
Sulla ei vissiin ole ylipitkät raajat? Mäkin voisin ostella Prisman ja Cittarin vaatteita, jos niissä riittäis lahkeen/hihan pituus.
En halua tilata postimyynnistä mitään. Haluan sovittaa ennen ostopäätöstä ja inhoan palauttamista.
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei vissiin ole ylipitkät raajat? Mäkin voisin ostella Prisman ja Cittarin vaatteita, jos niissä riittäis lahkeen/hihan pituus.
Ei, vaan päinvastoin. Prisma on ainoa paikka, mistä löydän farkkuja sopivalla lahkeenpituudella, koska olen pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostat niistä kun saisit halvemmalla millaisia vaatteita tahansa Ebaysta?
En ole aloittaja, mutta en halua ostaa millaisia vaatteita tahansa. Haluan pidellä vaatetta, tsekata materiaalin ja työn laadun.
Joo marketeista. Ei täällä ole Stockmannia tai vastaavia joten en osannut ajatella niitä. Stockmannilta olen joskus jotain ostanut, mutta todennut hintalaatu-suhteen huonoksi.
Prismahan on viime aikoina rummuttanut tätä Jackpotin mallistoa:
Ap:lta kysyisin, että ovatko laadukkaita ja kannattaako ostaa? :)
Eikö tavarataloissa vaatteet ole yleensä kalliimpia kuin ns. "normi vaatekaupoissa" esimerkiksi h&m, gina, cubus yms? Ehkä tavarataloissa vaatteet ovat sitten kestävämpiä, vaikka hintakin olisi kovempi?
Ovat laadukkaita. Ostan esim. Primasta House-malliston trikoopaitoja ja hyvin ovat kestäneet, tämäkin päällä olevani on vuosia vanha ja edelleen hyvä. Enimmäkseen ostan alennumynneistä. En osta henkkamaukkaa tms., ne ovat huonoja missää vaan.
Niin, noita Jackpotin vaatteita en ole ostanut. Tänä vuonna olen ostanut yhdet pikkuhousut, en mitään muita vaatteita.
Mäkin ostan välillä vaatteita Stockalta.