Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jiihaaaa! Mä saan tänään seksiä :)

Vierailija
01.05.2016 |

Mut jätettiin 4 kuukautta sitten enkä ole pystynyt seksiin vielä kenenkään kanssa. Tänään se tapahtuu, treffit sovittu vanhan vakipanon kanssa :). Jännittää kyllä aika paljon! Mutta jeeeee, saan miestä!

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti minkälainen koppelo olet, kun olet himojesi orja.

Vierailija
2/48 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti minkälainen koppelo olet, kun olet himojesi orja.

Kyllä mulla tilaisuuksia olisi ennen tätäkin ollut, mutta en ole niihin tarttunut. Seksi on iloinen asia, en mä siitä aio pidättäytyä niin pitkäksi aikaa että löydän taas miehen, mutta en mä sitä aio antaa kuin tuolle vakkarille.

Sä taidat olla vähän ilkeä ihminen

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko mulle ja kamuillekin?

Arvo 66v, 159cm/130 kg. Voidaan ostaa sulle jotain kivaa, esim. lonkeroa.

Vierailija
4/48 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin saan!

Vierailija
5/48 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lucky you. Mä joudun odottamaan huomiseen..

Vierailija
6/48 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vakipanolla iso kalu ?

Vierailija
7/48 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pitää oikein palstalle kirjoittaa ap. Eikö ole yleisempää saada seksiä päivittäin,näin meillä. Pitkä parisuhde, siinä on jotain. Vakipano, joo pitäisi olla parisuhde!

Vierailija
8/48 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kmnlknlk kirjoitti:

Onko vakipanolla iso kalu ?

Sopiva on. EIkä sillä niin ole väliä, enemmän väliä on sillä asenteella millä niitä hommia hoidetaan, hellyydellä yms

-ap

Vierailija
9/48 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saa tänään enkä huomennakaan. Ronkeli runkkaa.

Vierailija
10/48 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös jokainen saa rahalla seksiä? Jos on vain rahaa... 

Varmaan on tarjolla sekä miehille että naisille.

Vierailija
11/48 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että pitää oikein palstalle kirjoittaa ap. Eikö ole yleisempää saada seksiä päivittäin,näin meillä. Pitkä parisuhde, siinä on jotain. Vakipano, joo pitäisi olla parisuhde!

On varmaan yleisempää, mutta koska mulla ei juuri nyt sitä parisuhdetta ole itsestäni riippumattomista syistä niin iloitsen nyt tästä ja alan olemaan pikkuhiljaa muuten tyytyväinen elämääni näin.

-ap

Vierailija
12/48 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele, että ap jätettiin, v-mäinen tyyli. Minua ei ole koskaan jätetty ja nyt meillä on 23 yhteistä vuotta takana. Kehuskelee vakipanolla. Milloin on häät?

Vierailija
13/48 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele, että ap jätettiin, v-mäinen tyyli. Minua ei ole koskaan jätetty ja nyt meillä on 23 yhteistä vuotta takana. Kehuskelee vakipanolla. Milloin on häät?

Kyllä, olet parempi ihminen kuin minä. Ajattele, minut on jätetty kahdesti, eli mahdan olla aikamoinen ihmisjäte :)

-ap

Vierailija
14/48 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se on vakipano, niin miksi sua muka jännittää? Provo olet.

Vierailija
15/48 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tulevat petytyiksi ja jätetyiksi. Toiset eivät kykenen olemaan parisuhteessa vuosikymmeniä. Ne parhaat miehet on jo viety, nyt on vain jämämiehiä tarjolla.

Vierailija
16/48 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos se on vakipano, niin miksi sua muka jännittää? Provo olet.

Siksi jännittää kun siitä on 2 vuotta kun ollaan viimeksi nähty ja se jännittää että miltä musta tuntuu (henkisesti)  eka kerta eron jälkeen.

-ap

Vierailija
17/48 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olet parempi ihminen kuin minä. Ajattele, minut on jätetty kahdesti, eli mahdan olla aikamoinen ihmisjäte :)

-ap

Kahdesti oot jääny kiinni vanhan vakipanon kanssa senhetkiselle poikaystävällesi, aijai. Huolellisuutta siihen vakipanostukseen.

Vierailija
18/48 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on vakipano, ni etkös sie sais seksiä milloin vaan? Mitä sie oikein hehkutat?

Vierailija
19/48 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuskelun aiheet kullakin...

Vierailija
20/48 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset tulevat petytyiksi ja jätetyiksi. Toiset eivät kykenen olemaan parisuhteessa vuosikymmeniä. Ne parhaat miehet on jo viety, nyt on vain jämämiehiä tarjolla.

No, mun avioliittoni kesti 17 vuotta ja päättyi aloitteestani. Sitä en kadu tippaakaan. Niitä "jämämiehiä" vapautuu juuri samoista syistä koko ajan. Nuorena yhteen menneet huomaavatkin olevansa epäsopivia toisilleen, vaikkei kummassakaan varsinaisesti mitään vikaa olisikaan. Näin kävi meille ja olen kuullut että se on suhteellisen yleistä.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan