Jiihaaaa! Mä saan tänään seksiä :)
Mut jätettiin 4 kuukautta sitten enkä ole pystynyt seksiin vielä kenenkään kanssa. Tänään se tapahtuu, treffit sovittu vanhan vakipanon kanssa :). Jännittää kyllä aika paljon! Mutta jeeeee, saan miestä!
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka surkea olet ap, hehkuttaa vakipanoa vauvapalstalla. Hehkuttaisit äitiyttä, niin saisit ymmärrystä. Kai käytätte kondomia, ettei tule sukupuolitautia!
Jipiii! Olen onnistunut kasvattamaan kaksi upeaa nuorta aikuista :D. Se tosin ei liity millään tavalla siihen, että saan illalla mahtavaa seksiä :)
-ap
Wuhuu, hyvä AaPee!
Itsellä noin vuoden käsikausi menossa, eikä loppua näin. Anna himon ja mehujen sinkoilla ilmassa ja muista nauttia viimeiseen pisaraan ;)
Toivottavasti vakipanollasi kunto kestää. Kahdessa vuodessa ehtii tapahtua paljon, jotkut lerpsahtaa täydellisesti tuossa ajassa liian alkoholinkäytön takia. Yritä etsiä seuraavalla kerralla nuorempaa, niillä kokemkuseni mukaan riittää intoa ja halua useampaan laakiin, koska kalu pysyy juhlakunnossa pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Wuhuu, hyvä AaPee!
Itsellä noin vuoden käsikausi menossa, eikä loppua näin. Anna himon ja mehujen sinkoilla ilmassa ja muista nauttia viimeiseen pisaraan ;)
Todellakin :D. Toivottavasti sun käsikausi päättyy myös pian jos niin haluat :)
-ap
Vierailija kirjoitti:
Annatko mulle ja kamuillekin?
Arvo 66v, 159cm/130 kg. Voidaan ostaa sulle jotain kivaa, esim. lonkeroa.
Rajoitas vähän oit kuitenki. Mua yli 53 vuotta vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis herranjestas mitä porukkaa täällä palstalla meuhkaamassa! Oikein tuomiotanttojen sunnuntaisupinat meneillään! Jos teidän seksielämä on niin tylsää että ette osaa olla iloisia siitä kun toinen saa pitkästä aikaa niin huihai säälin teitä. Neljä kuukautta on hemmetin pitkä aika ilman läheisyyttä ja seksiä, etenkin nuorena kun hormoonit hyrrää. Ihanaa AP, pidä hauskaa tänään! <3
Kiitos :). Mä luulen että suurin osa tuomitsijoista on aika nuorta juuri perheellistynyttä porukkaa, jotka ajattelee vielä elämästä niin eri tavalla kuin esim. 15 vuoden kuluttua. Niin mäkin tein 15 vuotta sitten :). Mutta elämä opettaa ja aion todellakin nauttia :)
-ap
Sun jutut ei mene yksi yhteen. 17 vuotta avioliittoa, jätettiin 4 kk sitten, vakipano nähty 2 vuotta sitten.
Itse olen 45-vuotias avioliittoa takana 23 vuotta.
Mones avioliitto on jo menos?