Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pari kauneus kikkaa

Vierailija
01.05.2016 |

Joita moni ei noudata vaikka on aika tavallisia. Itsekin vasta myöhemmällä iällä ruvennut noudattamaan niitä. Eli kasvoille aina aurinkosuoja jossa korkea suojakerroin. Toinen on että hiukset kannattaa totuttaa pesemään vaan max. Pari kertaa viikossa. Olkaa hyvät!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kerroppas miten onnistuu tuo hiusten totuttaminen pesuun max pari kertaa viikossa? :) Oon jo kuukausia yrittänyt totuttaa että pesisin ne vain joka toinen päivä! Mut ei, toisen päivän tukalla ei enää kehtaa tärkeään työpalaveriin mennä.

Vierailija
2/14 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että hikilenkin jälkeen jättäisin hiukset pesemättä? En jätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

WAU! Oot keksinyt pyörän uudestaan!

Vierailija
4/14 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari terapia kikkaa

pari kieli oppi kikkaa

pari yhdys sana kikkaa

Vierailija
5/14 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivashampoo. Hiukset voi myös hikilenkin jälkeen huuhdella pelkällä vedellä ja antaa kuivua tai käyttää kuivashampoota.

Ap

Vierailija
6/14 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma siinä on, jos tykkää pestä hiukset päivittäin? Mä olen aina pessyt hiukset joka päivä, ovat kiiltävät, paksut ja kaksihaaraisia ei ole. Päänahkakin voi hyvin. Joten miksi pesukertoja pitäisi vähentää? Kuivashampoota olen parin pullollisen verran kokeillut ja hiukset kuivuivat ihan sairaasti.

Vierailija
7/14 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ap:n neuvoja ihan varteenotettavina.

Itse olen AINA pessyt hiukset joka 3.pv. Vasta viime vuosina olen alkanut ymmärtää auringonsuojakertoimen merkityksen kasvoilla. Paras tosiaan käyttää mahdollisimman korkeaa kerrointa, jotta välttyisi rypyiltä ja ihovaurioilta. Itselläni tullut vuosikausien auringonotosta mm. syviä ryppyjä :( 

Vierailija
8/14 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas, ihan uutena tietona varmaan kaikille tuokin ja nuoko muka kauneuskikkoja..

Vierailija
9/14 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkorasva on fiksu juttu, mutta oletko ajatellut, että kaikkien ei onnistu pidentää pesuväliä, vaikka kuinka yrittää? Tai no joo, minäkin voisin olla pesemättä ja kulkea hiukset rasvaisena, mutta se on aika ällöttävää. Mun hiuspohja ei totu pesemättömyyteen, ei vaikka kuinka olen yrittänyt. Rasvaa pukkaa.

Vierailija
10/14 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva nainen on tietoinen, että myös talvisin tulee käyttää aina SK kasvoilla, koska myös talviaikaan auringosta tulee ihoa vanhentavaa valoa.

Vierailija
11/14 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä "kauneus"kikkoja on helppo noudattaa jos ei käy töissä. Voi keskittyä vain kauneutensa vaalimiseen.

Vierailija
12/14 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasureilla ja muilla hipeillä oli jossain vaiheessa muodissa, etteivät pesseet hiuksiaan shampoolla vaan ruokasoodalla ja kuumalla vedellä ym. Kovasti kehuivat, etteivät haise, mutta niin vain eltaantuneelle talille pari tuntemaani kärysi. Nyt tästä asiasta on oltu hiljaa, joten lienevät palanneet kaikessa hiljaisuudessa takaisin normaalin shampoon käyttäjiksi.

Vierailija
13/14 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen pitkän tukkani päivittäin. Olen aikoinanin kokeillut myös no poo -metodia eli hyvin harvoin pesu joko vedellä tai ruokasoodalla. Tukkani oli hirveän näköinen, harjoihin kertyi pahanhajuista talia, soodapesut kuivattivat tukan ja päänahan araksi. Ei kiitos mulle. Ja kyllä, kokeilin sitä PITKÄN aikaa. Se ehkä sopii hyvin karhealle, afrolle tai tuuhealle tukalle. Se ei sovi hienolle, ohuelle tukalle. Eikä työssäkäyvälle ihmiselle.

Vierailija
14/14 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joita moni ei noudata vaikka on aika tavallisia. Itsekin vasta myöhemmällä iällä ruvennut noudattamaan niitä. Eli kasvoille aina aurinkosuoja jossa korkea suojakerroin. Toinen on että hiukset kannattaa totuttaa pesemään vaan max. Pari kertaa viikossa. Olkaa hyvät!

Aurinkorasvat aiheuttavat ihosyöpää.

Miksi ihmeessä suomalaiset menee kesällä aurinkoa piiloon, kun suurimman osan vuodesta se ei edes paista?