Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jiihaaaa! Mä saan tänään seksiä :)

Vierailija
01.05.2016 |

Mut jätettiin 4 kuukautta sitten enkä ole pystynyt seksiin vielä kenenkään kanssa. Tänään se tapahtuu, treffit sovittu vanhan vakipanon kanssa :). Jännittää kyllä aika paljon! Mutta jeeeee, saan miestä!

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oe hyviä, fiksuja, kohteliaita, koulutettuja, talous tasapainossa enää vapaina. On moneen kertaan eronneita ja karanneita, luusereita

Vierailija
22/48 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa Ap, olen iloinen puolestasi! Itse olin liian kauan seksittömässä parisuhteessa ja eron jälkeen meni vuosia ilman. Vakipano sopisi itsellenikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M39 kirjoitti:

Jos sulla on vakipano, ni etkös sie sais seksiä milloin vaan? Mitä sie oikein hehkutat?

Saisin, mutta en ole kokenut vielä pystyväni. Nyt koen ja se ilahduttaa mua, koska se on myös merkki siitä että olen päässyt eteenpäin.

-ap

Vierailija
24/48 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis herranjestas mitä porukkaa täällä palstalla meuhkaamassa! Oikein tuomiotanttojen sunnuntaisupinat meneillään! Jos teidän seksielämä on niin tylsää että ette osaa olla iloisia siitä kun toinen saa pitkästä aikaa niin huihai säälin teitä. Neljä kuukautta on hemmetin pitkä aika ilman läheisyyttä ja seksiä, etenkin nuorena kun hormoonit hyrrää. Ihanaa AP, pidä hauskaa tänään! <3

Vierailija
25/48 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa Ap, olen iloinen puolestasi! Itse olin liian kauan seksittömässä parisuhteessa ja eron jälkeen meni vuosia ilman. Vakipano sopisi itsellenikin.

Kiitos :). Aika harva näkyy ymmärtävän. Olin itsekin aika paljon mustavalkoisempi nuorempana. Onneksi ne ajat on jo takanapäin ja pystyn olemaan jo suvaitsevainen :)

-ap

Vierailija
26/48 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siksi jännittää kun siitä on 2 vuotta kun ollaan viimeksi nähty" (vakipanon kanssa)

"No, mun avioliittoni kesti 17 vuotta"

Niinpä, niinpä...

Vierailija
27/48 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset tulevat petytyiksi ja jätetyiksi. Toiset eivät kykenen olemaan parisuhteessa vuosikymmeniä. Ne parhaat miehet on jo viety, nyt on vain jämämiehiä tarjolla.

No, mun avioliittoni kesti 17 vuotta ja päättyi aloitteestani. Sitä en kadu tippaakaan. Niitä "jämämiehiä" vapautuu juuri samoista syistä koko ajan. Nuorena yhteen menneet huomaavatkin olevansa epäsopivia toisilleen, vaikkei kummassakaan varsinaisesti mitään vikaa olisikaan. Näin kävi meille ja olen kuullut että se on suhteellisen yleistä.

-ap

Olin aluksi iloinen puolestasi, mutta jos oot ollu 17 vuotta naimisissa niin miten sulla on "vakipano"? Vai ootteko vaan pysyny yhteyksissä melkein 20 vuotta ilman seksiä, mutta silti nimität sitä vakipanoksi. :s

Vierailija
28/48 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis herranjestas mitä porukkaa täällä palstalla meuhkaamassa! Oikein tuomiotanttojen sunnuntaisupinat meneillään! Jos teidän seksielämä on niin tylsää että ette osaa olla iloisia siitä kun toinen saa pitkästä aikaa niin huihai säälin teitä. Neljä kuukautta on hemmetin pitkä aika ilman läheisyyttä ja seksiä, etenkin nuorena kun hormoonit hyrrää. Ihanaa AP, pidä hauskaa tänään! <3

Kiitos :). Mä luulen että suurin osa tuomitsijoista on aika nuorta juuri perheellistynyttä porukkaa, jotka ajattelee vielä elämästä niin eri tavalla kuin esim. 15 vuoden kuluttua. Niin mäkin tein 15 vuotta sitten :). Mutta elämä opettaa ja aion todellakin nauttia :)

-ap

Vierailija
29/48 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Siksi jännittää kun siitä on 2 vuotta kun ollaan viimeksi nähty" (vakipanon kanssa)

"No, mun avioliittoni kesti 17 vuotta"

Niinpä, niinpä...

Ja jätettiin 4 kk sitten. 

Vierailija
30/48 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset tulevat petytyiksi ja jätetyiksi. Toiset eivät kykenen olemaan parisuhteessa vuosikymmeniä. Ne parhaat miehet on jo viety, nyt on vain jämämiehiä tarjolla.

No, mun avioliittoni kesti 17 vuotta ja päättyi aloitteestani. Sitä en kadu tippaakaan. Niitä "jämämiehiä" vapautuu juuri samoista syistä koko ajan. Nuorena yhteen menneet huomaavatkin olevansa epäsopivia toisilleen, vaikkei kummassakaan varsinaisesti mitään vikaa olisikaan. Näin kävi meille ja olen kuullut että se on suhteellisen yleistä.

-ap

Olin aluksi iloinen puolestasi, mutta jos oot ollu 17 vuotta naimisissa niin miten sulla on "vakipano"? Vai ootteko vaan pysyny yhteyksissä melkein 20 vuotta ilman seksiä, mutta silti nimität sitä vakipanoksi. :s

Erosin tuosta avioliitostani 4 vuotta sitten, sen jälkeen mulla on ollut 2 parisuhdetta, joiden välissä on ollut tuo vakipano. Pettänyt en ole koskaan.

-ap

Vierailija
31/48 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Erosin tuosta avioliitostani 4 vuotta sitten, sen jälkeen mulla on ollut 2 parisuhdetta, joiden välissä on ollut tuo vakipano. Pettänyt en ole koskaan.

-ap

Kiva kuulla. Maailmaan ei kaivata enää yhtään lisää pettäjiä!

Vierailija
32/48 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos :). Mä luulen että suurin osa tuomitsijoista on aika nuorta juuri perheellistynyttä porukkaa, jotka ajattelee vielä elämästä niin eri tavalla kuin esim. 15 vuoden kuluttua. Niin mäkin tein 15 vuotta sitten :). Mutta elämä opettaa ja aion todellakin nauttia :)

-ap

Sun jutut ei mene yksi yhteen. 17 vuotta avioliittoa, jätettiin 4 kk sitten, vakipano nähty 2 vuotta sitten.

Itse olen 45-vuotias avioliittoa takana 23 vuotta. 

Vierailija
33/48 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Note-to-Ap:n-vakipano: muista gägi. hoidostasi on tullut ärsyttävä jäkättäjä.

Vierailija
34/48 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Sun jutut ei mene yksi yhteen. 17 vuotta avioliittoa, jätettiin 4 kk sitten, vakipano nähty 2 vuotta sitten.

Itse olen 45-vuotias avioliittoa takana 23 vuotta. 

Siinäpä sulle kuule pähkinä purtavaksi :D. Korkeampaa matematiikkaa. Sori mutta alkaa naurattaa :). Joo sä olet voittanut tuossa avioliiton kestossa, kymmenen pistettä sulle :)

-ap

Vierailija
35/48 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Note-to-Ap:n-vakipano: muista gägi. hoidostasi on tullut ärsyttävä jäkättäjä.

Vakipanosuhteen hyviä puolia onkin just se, ettei tarvitse toisen jäkätyksiä kuunnella :D. Seksi toimii ja se on riittävä hänen kanssaan just nyt.

-ap

Vierailija
36/48 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ap! Pidä hauskaa :) mä joudun oottelemaan vakiani varmaan keskiviikkoon asti, mutta kivaa tulee myös olemaan.

Vierailija
37/48 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sulle ap.

Haluaisipa joku iloinen kiva nainen joskus seksiä mun kanssa, mutta ei ikinä.

Vierailija
38/48 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sulle. Mä en olekaan koskaan saanut seksiä. Tuollaiset vakipanot ovat haave vain, jostain seurustelusta puhumattakaan. Mutta mä olenkin mies, joten eipä ihme. Nainen nyt saa aina seksiä tai parisuhteen, kun haluaa.

Vierailija
39/48 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä sulle. Mä en olekaan koskaan saanut seksiä. Tuollaiset vakipanot ovat haave vain, jostain seurustelusta puhumattakaan. Mutta mä olenkin mies, joten eipä ihme. Nainen nyt saa aina seksiä tai parisuhteen, kun haluaa.

Iloinen mieli, hyvät käytöstavat, naista huomioiva asenne niin kyllä mä uskon että sä vielä saat seksiä :). Luota itseesi honey!

-ap

Vierailija
40/48 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka surkea olet ap, hehkuttaa vakipanoa vauvapalstalla. Hehkuttaisit äitiyttä, niin saisit ymmärrystä. Kai käytätte kondomia, ettei tule sukupuolitautia!