Vaimo vierailee deitti-sivustoilla
Vappu kotona ilman vieraita ja sukulaisia oman perheen kesken oli tämän viikonlopun tarkoitus ja vielä kun sääkin oli suosiollinen, niin teimme koko perheen voimin pitkän kävelylenkin. Lapset kahdeksalta nukkumaan ja vaimon kanssa kuoharipullo auki, hän jäi katselemaan elokuvaa kun itse suunnistin läppärille kuuntelemaan musiikkia. Ikinä en mitään selaimen sivuhistorioita tutki, mutta nyt jotenkin puolivahingossa säädin asetuksia ja silmieni eteen lävähti tällä viikolla vieraillut sivut, niin koko viikko täyttyi Eliittikumppanin ja parin muun sinkkudeitin sivustoista. Tilit ilmeisesti luotu, profiilit täytetty ja koukut asetettu uuden kumppanin toivossa. Sydän nousi samantien kurkkuun ja raivo teki tuloaan, en tiennyt mitä ajatella. Puolet elämästä viettänyt yhdessä aina uskollisesti saman kumppanin kanssa ja yhtäkkiä eteen pamahtaa vaimon seuranhakuilmoitukset. Itse raadan niska limassa alan töissä maksaakseni yksin uuden talon, kun vaimo hoitaa kahta alle 5-vuotiasta lasta kotona eikä tähän asti ole ollut merkkiäkään ilmassa, että elämä olisi jotenkin huonolla tolalla, pikemminkin päinvastoin. Itse ole elämäämme enemmän kuin tyytyväinen. Nyt istun yksin koneella, jotenkin täysin tyhjä olo päällä. En tiedä mitä ajatella. Vaimo toivotti hyvätyöt ja painui nukkumaan, itse tuskin nukun tuntiakaan ensi yönä. Onko tässä taustalla jotain vakavampaan käynnissä, jotain mitä en ole huomannut vai kertooko tämä kaikki jostain seikkailunhalusta, turhautumisesta arkeen? Aamulla otan vaimon kanssa asian puheeksi. Syykin löytyy varmasti minusta, siihen olen jo varautunut. Vituttaa lähinnä se, että miten kylmä ihminen voi olla lähimmäistään kohtaan. Itse olisin valmis vaikka kuolemaan vaimoni puolesta. Kiva nyt herätä todellisuuteen ja huomata, että tunne ei valitettavasti ole molemminpuolinen. :(
Kommentit (23)
Miehet runkkaavat muiden naisten kuville jatkuvasti, koska he nauttivat siitä. Tuollainen treffisivustoilla käynti nyt vain on naisten mielestä kivaa. Ei siitä kannata pahoittaa mieltään. Ja jos on treffeillä käynyt, niin mitä viaton kahvittelu haittaa? Nyt itsetunto kuntoon ja unohdat asian :)
Vierailija kirjoitti:
Minun koneella pyörii koko ajan jonkun deittisivuston mainoksia, vaikka en itse ole siellä.
Kerran kun käyt, niin se pommitus ei lopu.
Miehet, tai ylipäätään kukaan, ei jauha tuollaista paskaa. Ensi kerralla karsi ylisanoja.