Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka inhoavat juhlapäiviä koska on yksin ja tylsää?

Vierailija
30.04.2016 |

Löytyykö? Kaikki kaverit viettämässä vappua omissa (opiskelija)porukoissaan, itse makaan kotona (opiskelin väärää alaa, keskeytin opinnot viime vuonna ja muutin takaisin kotikaupunkiini) koska ei ole muita samassa veneessä olevia kavereita. Jouluisin on aina hirveä arpominen minne menen, kun vanhemmat ovat eronneet ja molemmilla uusi perhe. Äidin uudet lapset ovat niin pieniä, ja loput vieraat uuden miehen sukulaisia, niin en tunne oikein kuuluvani joukkoon, ja isälläni on minun ikäiseni thaikkuvaimo ja viettävät joulut Thaimaassa. :( Juhlapyhinä kun muut hehkuttavat onneaan ja julkaisevat kuvia iloisista ihmisjoukoista, lisää se tuskaani olla yksin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppaan sinua. Olen yksin ja perheellinen. Kuulostaa oudolta mutta meillä ei ole ystäväperheitä, joiden kanssa viettää juhlia. Sululaiset asuvat kaukana tai välit ovat etäiset lähellä asuvien kanssa. Omia ystäviäkään ei minulla ole. Tämä on ollut jo kymmeniä vuosia. Ei ystävystyminen ole helppoa, jos itsessä on näkymätön etäännyttävä stigma. Olin jo lapsena kuulemma yhden etäisen tutun mukaan outo, vaikka olen ollut kiltti, ongelmaton lapsi ja nykyään vakituisessa työssä oleva korkeakoulutettu.

Vierailija
2/7 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun. Selviän juhlapäivistä vain alkoholin ja bentsojen avulla. Tuntuu tosi pahalta lukea tuttujen fb-päivityksiä miten kaikilla on mukavaa kavereiden kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep. Yksin ja perheellinen. Mies töissä. Yleensä molemmat töissä juhlapyhinä. Nyt mä vapaalla mutta ei siitä mitään iloa ole.

Vierailija
4/7 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan.. Olin töissä, olisi ollut mahdollisuus mennä kaverin luokse, muuten jaksa katsoa ryyppäystä töistä väsyneenä. Masennus painanut päälle pari viikkoa normaalia raskaammin, joten olisin vain äksyillyt. Itku meiasi tulla kotiin kävellessä, ahdistaa olla yksinäinen, surullinen, ahdistunut. en ole nauranut kahteen viikkoon.

Vierailija
5/7 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän vain onneani että olen niin vanha että elämä ei ole somessa. Näin saa olla rauhassa yksin 😊

Vierailija
6/7 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa näistä yleisistä juhlista on ihan turhia, ja suuri osa on sellaisia joita ei kukaan edes juhli, joulu on sellainen jota lähes kaikki juhlii, ja tietysti silti osa on aina töissä. Muut juhlat on aika turhanpäiväisiä, kummallista että jokaista juhlaa pitäisi kaikkien ihmisten yhtenä joukkona olla juhlimassa, juopot saa syyn ryypätä, mitään muuta hyötyä niistä ei ole.

Jos multa kysyttäisiin niin kaikki päivät saisi olla normaaleja työpäiviä joulua lukuunottamatta, mutta sitten saisi vapaata töistä vaikka lasten synttärien takia tai vaikka hääpäivän, ne on sellaisia että mennään ravintolaan puolison kanssa, tai kutsutaan vieraita kotiin ja pitää siivota ja laittaa tarjottavaa ja kaikkea, se on raskasta kun on töissä.

Te jotka olette juhlapäivinä ja muutenkin yksinäisiä, miksi ette etsi toista yksinäistä ja ilahduta häntä? Teitä yksinäisiä (perheettömiä) on vaikka miten paljon, on se kumma kun ette voi kokoontua yhteen.

Vierailija
7/7 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiitos kaikille vertaistukikommenteista, tuli hyvä mieli. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi