Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehiä on mahdoton yrittää iskeä :(

Vierailija
30.04.2016 |

Joko vaikutan liian tyrkyltä ja epätoivoiselta tai en osoita kiinnostustani tarpeeksi selvästi. Miehille ei kelpaa mikään. Paitsi silloin, kun itse saavat olla se aloitteentekijä (joka sekin on näemmä todella vaikeaa, koska useimmilta miehiltä puuttuu itseluottamus/rohkeus).

Jos nainen yrittää iskeä miestä ja näyttää selkeästi kiinnostuksensa, hän saa naureskelua tai sääliviä/paheksuvia katseita osakseen. Miehet perääntyvät eivätkä lämpene, koska ajattelevat, että nainen jakorasia. Ja sitten jos nainen yrittää hienovaraisesti vihjailla eleillä tai sanoilla, miehet eivät tajua tai alkavat syytellä "pelaamisesta" ja "naisten kieroilusta".

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsit ja huomasit aamun valkenevan Porvoossa.

Vierailija
2/86 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaan että kun kosketat sormenpäällä nenääsi niin saa panna.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Olenkin jättänyt aloitteiden tekemisen miehille, eli toisin sanoen olen ollut sinkkuna yli vuoden.

Jotenkin kumma, että miehet puhuvat naisten aloitteiden tekemisestä positiivisesti, mutta reaalimaailmassa aloitteen tekevä nainen on epäilyttävä tyrkky. Vaikka pyytäisi asiallisesti tavallisille treffeille.

Vierailija
4/86 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kyllä kelpaisi, että tulisit iskemään. Olisit varmaan ensimmäinen. Ei tule naureskelua eikä paheksuvia katseita

M30

Vierailija
5/86 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on teidän persuämmien ongelma jos ei taidot riitä.

Vierailija
6/86 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet on narsisteja ja pettäjiä onhan tää nähty..

Vierailija
7/86 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismi on pilannut miesten ja naisen välisen kanssakäymisen ja parisuhdemarkkinat.

Vierailija
8/86 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain naisilla on se kuvitelma että heidän umpijunteillekaan iskuyrityksille ei saisi nauraa vaikka he itse kyllä nauraisivat täysillä jos joku mies yrittäisi vastaavaa.

Vierailija
9/86 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus. Kun olen ollut avoin, rehellinen ja tehnyt aloitteita niin olen aina jäänyt kakkoseksi ja linua on suorastaan kusetettu ja mulle on valehdeltu. Että näin.

Vierailija
10/86 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feminismi on pilannut miesten ja naisen välisen kanssakäymisen ja parisuhdemarkkinat.

Feminismi pyrkii jokaisen sukupuolen (ei pelkkä mies ja Nainen) väliseen tasa-arvoon. Teille sovinisteille sukupuolia on vain kaksi ja naiset on huonompia..

Vierailija
11/86 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus. Kun olen ollut avoin, rehellinen ja tehnyt aloitteita niin olen aina jäänyt kakkoseksi ja linua on suorastaan kusetettu ja mulle on valehdeltu. Että näin.

Älä mene pokaamaan jännämiehiä

Vierailija
12/86 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on teidän persuämmien ongelma jos ei taidot riitä.

Mikä on "persuämmä"?? :D En kannata persuja eikä puoluekannallani ole edes mitään merkitystä parinmuodostuksen varhaisessa vaiheessa... Etkä sä mua ämmittelisi, jos näkisit mut luonnossa; olen aika hyvännäköinen, joviaali nuori nainen :)

- ap

Vierailija
13/86 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismi pyrkii jokaisen sukupuolen (ei pelkkä mies ja Nainen) väliseen tasa-arvoon. Teille sovinisteille sukupuolia on vain kaksi ja naiset on huonompia..

Haha :D joopajoo

Vierailija
14/86 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä mene pokaamaan jännämiehiä

Älä oleta kun et tunne.

Vierailija
15/86 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Olenkin jättänyt aloitteiden tekemisen miehille, eli toisin sanoen olen ollut sinkkuna yli vuoden.

Jotenkin kumma, että miehet puhuvat naisten aloitteiden tekemisestä positiivisesti, mutta reaalimaailmassa aloitteen tekevä nainen on epäilyttävä tyrkky. Vaikka pyytäisi asiallisesti tavallisille treffeille.

Ongelmana on se, että te pyydätte niitä reilusti ylemmän tason miehiä treffeillä, ettekä niitä omantason miehiä. Mutta minkäs te naiset sille voitte, hypergamia on naisilla biologiassa.

Vierailija
16/86 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda suomimiehet. Suomalaiset miehet ovat todella passiivisia ja nirsoja. Baareissa sitten riitelevät siitä yhdestä naisesta, yleensä siitä näteimmästä, vaikka muitakin naisia olisi tarjolla. Kaikki miehet saman nuoren naisen kimpussa, nuoret ja vanhat, komeat ja klonkun näköiset... niin koomista katseltavaa. :) Jo vierailu naapurimaassa auttoi kummasti menestystä miesmarkkinoilla. Tämmöinen tavallisen näköinen ja normaalipainoinen suominainen herätti kiinnostusta aivan eri tavalla kuin kotosuomessa, mikä oli itselleni positiivinen yllätys ja kohotti paljon itseluottamustani. Syksyllä olen muuttamassa Hollantiin. Toivon hartaasti, että pysyvä mies löytyisi sieltä minulle. 

Vierailija
17/86 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten iskuyritykset minulle on ollut aina niin hienovaraisia, että olen tajunnut vasta jälkeenpäin :D 

Toivottavasti eivät tuntuneet pahalta niistä naisista.

t:mies jolla on hidas sytytys

Vierailija
18/86 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmana on se, että te pyydätte niitä reilusti ylemmän tason miehiä treffeillä, ettekä niitä omantason miehiä. Mutta minkäs te naiset sille voitte, hypergamia on naisilla biologiassa.

Jep tuntuu vähän hassulta, että naisilla on niin huonoja kokemuksia iskemisestä, mutta mua ei olla kertaakaan tultu iskemään elämäni aikana

Vierailija
19/86 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten iskuyritykset minulle on ollut aina niin hienovaraisia, että olen tajunnut vasta jälkeenpäin :D 

Toivottavasti eivät tuntuneet pahalta niistä naisista.

t:mies jolla on hidas sytytys

No mä olen aina pyytänyt suoraan ulos. Eli ei jää siitä kiinni ettet tajuaisi. Miehet vaan tykkää vittuilla ja vedättää kun niitä pyytää ulos ja sanoo olevansa kiinnostunut. Vituttaa.

-11

Vierailija
20/86 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luolamiesten aikaanhan käytettiin nuijanukutusta että saatiin oma nainen.elikkä Suosittelen nuija nukutusta ja sitten raahaat hänet onkaloosi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme