Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloinkahan mua alkaa tuo juominen ja juhliminen kiinnostamaan...

sinkkunainen
30.04.2016 |

Ikää on jo 32 eikä kiinnosta vieläkään, ei kiinnostanut nuorenakaan. Uskovainenkaan en silti ole enkä uskovaisesta perheestä. Mikäköhän minussa on vikana? Muita?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa veneessä ollaan! Tänään ois 18-vuotis synttärit mutta ei vaan nappaa mennä örveltämään saati katsoa muiden örvellystä.

Vierailija
2/8 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä! Sama homma, mies lähti mökille sukuloimaan ja ottamaan kuppia. Jään mieluummin omaan rauhaan kun istumaan illaksi katsellen kun muut vetää kaljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sussa mitään vikaa ole, tervejärkinen ihminen.

Itse olen samanlainen, juhliminen ei juuri kiinnosta alkoholin juominen kaikkein vähiten.

Vierailija
4/8 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suus mitään vikaa ole. Sä teet päätökset omilla aivoillasi - ne, jotka juo tekee niillä vähäisillä aivosoluilla, joita niillä juomisen jälkeen on jäljellä. Eiköhän toi suomalaisen maine dokaajana ole jo nähty.

Vierailija
5/8 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota paineita asiasta, keskity siihen, mistä tykkäät:)  Lähinnä jos et lähde sille linjalle, että juhlimisesta pitävät ovat huonompia ihmisiä tai että juhliminen kuuluu vain tiettyyn elämänvaiheeseen, en vedä tästä aloituksesta hernettä nokkaan.:)

Vierailija
6/8 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistetaan että juhliminen ei ole synonyymi juomiselle, vaikka se kotoSuomen menoa katsellessa on joskus vaikeaa uskoa. Jokainen juhlikoon tyylillään ja jos ei juhlituta niin ei ole mikään pakko.

Vierailija
7/8 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama juttu. En ole koskaan innostunut juomisesta. En pidä ketään huonompana jos juo kohtuudella, mutta olen kyllä nähnyt liian juomisen aiheuttamia ongelmia parisuhteissa, ihmisen terveydessä ja työkyvyssä, joten olen ihan hyvillä mielin ilman.

Vierailija
8/8 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin samaa. Yhdessä vaiheessa mua vähän kiinnostikin, mutta koin ettei se tuonut mitään hyvää elämään. Kuitenkin edelleen tutut ja kaverit dokaa ja aina uusien tuttavuuksien kanssa pitäisi olla menossa baariin. En tajua miksi se on Suomessa aina tätä ryyppäämistä, tai vaikka alkaisi muunlaisella illanvietolla niin jossain vaiheessa ihmiset haluaa baariin. En jaksaisi, mikä tarkoittaa todella monista sosiaalisista riennoista jättäytymistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän