Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienet lapset, väsymys, miehen käytös...

Vierailija
30.04.2016 |

Meillä on kolme pientä lasta (4v, 1v 4kk ja 4kk) ja tämän nuorimman synnyttyä on parisuhde ja jaksaminen on ollut aikamoisella koetuksella monessa mielessä. Nuorin itkee melkeen koko ajan ja nukkuu yötkin todella huonosti. Itkun syy ei ainakaan tähän mennessä ole löytynyt ja meille on sanottu, että on luultavasti koliikkia. Koliikin ois kyllä pitänyt loppua siinä 3kk iässä...

Minä olen todella väsynyt, kun en ole pitkään aikaan saanut nukkua kunnolla, mies kyllä valvoo viikonloppuisin vauvan kanssa että saan edes välillä nukuttua muutenkin kun pätkissä.

Meillä on aina ollut hyvin aktiivinen seksielämä, mutta nyt tämän väsymyksen takia ei ole seksiä juurikaan ollut. Sillon, kun olisi mahdollista, niin mä mieluummin nukun. Alussa mies vaikutti ymmärtävän tämän, mutta nyt on tullut vähän omituista käytöstä seksiin liittyen...

Jos vauva kerrankin antaa minun nukkua, niin viime aikoina olen usein havahtunut miehen hyväilyyn ja olen kyllä tiennyt, mitä mies haluaisi, olen kuitenkin sanonut ei. Ensimmäistä kieltoa mies ei yleensä ole totellut, mutta kun olen toistamiseen sanonut ei, niin mies on lopettanut, mutta hyvin vastahakoisesti. Päivällä tai illalla miehen tultua töistä on saanut kuulla valitusta, miten en koskaan halua seksiä eikä mies vaikuta ns. uskovan, kun sanon, että olen niin väsynyt, että haluan mieluummin nukkua, jos vauva kerrankin antaa yöllä nukkua. Riitahan tuosta usein tulee, muutenkin riitoja on nyt ollut paljon normaalista enemmän, mutta ne toki saattavat johtua ainakin osittain väsymyksestä.

Olenko oikeasti epäreilu miestä kohtaan, kun en lämpene seksille vaan nukun mieluummin? Tilanne harmittaa itseänikin, mutta väsymys vie vaan usein voiton, kun ne hyvät yöunet on tässä viime aikoina ollut kortilla.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mä yleisesti ottaen olen sitä mieltä, että välillä voidaan tehdä puolin ja toisin asioita vain toisen mieliksi, niin kyllä tällaisessa tilanteessa pitäisi miehelläkin ymmärtää miten suurta se väsymys voi oikeasti olla pienen vauvan kanssa - eikä vain vauvan, vaan on monta muutakin lasta. Seksi ei todellakaan ole monellakaan äidillä päällimmäisenä mielessä vauvan ensimmäisinä kuukausina, eikä mies varmasti vahingoitu siitä, jos muutaman kuukauden ajan hoitelee laukeamisen tarpeensa ihan itse.

Keskustelun paikka nyt miehesi kanssa! Jos hän on yhtään ymmärryksellä ja myötätunnolla varustettu ihminen niin varmasti tajuaa kun selität että ihan oikeasti olet nyt väsynyt, mutta tämä on vain väliaikainen tilanne.

miehiä kiinnostakin niin vitusti ämmien uhriulinat.

Anna kun arvaan? Sulla ei ole tainnut olla koskaan naista? Älä nyt kuitenkaan tästä niin pahasti katkeroidu

Että esiintyiskö se palstalla nyt sitä mies- vai kenties kuitenkin naisvihaa? Se mikä itseäni huolettaa, on se, että tällaisia naisvihaajia todella kulkee tuolla jossakin vapaalla jalalla.

Vierailija
22/71 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin. Mies ja sen lompakko on jo nalkissa, niin mitäpä sitä miestä enää huomioimaankaan. Homma on jo täytetty ja naisen itsekkäät omat toiveet täytetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kertonut miehelle monesti, ettei tämä seksihalujen vähentyminen johdu suoranaisesti hänestä vaan tästä väsymyksestä, joka johtuu vauvan kanssa valvomisesta. Tällöin on vaikuttanut ymmärtävän asian, mutta sitten kun hän on yöllä tullut torjutuksi niin sillon taas ottaa tämän asian esille. Mies on itse ehdottanut ja tämä myös toteutunut, että hän on valvonut vauvan kanssa viikonlopulla, niin olen saanut edes välillä nukuttua paremmin. Viikolla en kyllä edes oleta, että mies valvoisi vauvan kanssa, koska hänellä on vaativa työ ja tarvitsee ne yöunensa.

Eikä mies nyt täysin ilman seksiä ole joutunut olemaan, paitsi synnytyksen jälkeen noin kuukauden ja tuon jälkeen on ollut reilun viikon välein seksiä eli noin 10 kertaa, kuten jo aiemmin kirjoitin.

Reilu pari viikkoa sitten mies kyllä säikähti, kun jouduin sairaalaan ja vaivojen aiheuttajaksi lääkäri epäili vahvasti huonoa nukkumista.

ap

Vierailija kirjoitti:

Tee miehelle selväksi, kuinka paljon lepoa ja lapsenhoitoapua vähintään tarvitset, että kehosi ja mielesi jaksaa kiinnostua seksistä.

Kerro myös huolesi ja epäilysi lapsen terveydestä.

Miehen pitää kuitenkin odottaa painostamatta. Toki jos hän konkreettisilla avustamisilla ja hoitamiseen (sinun ja vauvan) enemmän osallistumisilla voi tilanteen muuttumista helpottaa, tämä info kannattaa vääntää hänelle rautalangasta :)

Vierailija
24/71 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun mies näitä tuntikausien joka aukkoon ja suuntaan jyystäviä? Silloin ymmärrän, ettet jaksa. Mutta jos mies tulee 1-5 minuutissa niin ota siltä suihin pari kertaa viikossa, eiköhän se sillä oo tyytyväinen.

Vierailija
25/71 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitkä on nämä fyysiset vaivat jotka tulevat vähästä nukkumisesta ja vievät sairaalahoitoon?

Vierailija
26/71 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mee mun kupoliin , miksi lapsia tehtaillaan sarjassa ja sit valitetaan väsymystä.

No parisuhteen kannalta seksittömyys ei lupaa hyvää. Sit kun mies narahtaa niin on hyvä kysästä itseltä kannattiko pihtaus.

Vierailija
27/71 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei kyllä pidä paikkaansa. Meillä mies on kahden ensimmäisen lapsen suhteen ensimmäisenä kysynyt, että oisko vauva tervetullut. Nuorin on osittainen "vahinko", mutta päätettiin antaa vauvan tulla.

Pärjäisin kyllä lasten kanssa yksinkin, mutta mieluummin olen parisuhteessa, koska rakastan miestäni. Uskon ja tiedän, että myös seksin suhteen tilanne tulee paranemaan, kunhan vauva nukkuu paremmin ja itsellä alkais vähenemään univajeesta johtuvat fyysiset oireet ja ihan varmasti ne halut seksiinkin tämän myötä palautuu. Mikäli et aloituksen jälkeisiä viestejäni lukenut, niin mies on saanut seksiä myös tämän 4kk aikana, mutta ei joka päivä niin kun aikaisemmin.

ap

Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin. Mies ja sen lompakko on jo nalkissa, niin mitäpä sitä miestä enää huomioimaankaan. Homma on jo täytetty ja naisen itsekkäät omat toiveet täytetty.

Vierailija
28/71 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aa eli ap raiskasi miehensä ja pakotti tämän, vieläpä kolme kertaa, hankkimaan kanssaan lapsen? Ohhoh aikamoista.

Kuule lompakkoinisijä, en ole yhdenkään neidinkään koskaan inisevän ja vinkuvan niin paljon kuin sun tällä palstalla. Kasvata nyt jo ne edes henkiset pallit.

Vierailija
29/71 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mee mun kupoliin , miksi lapsia tehtaillaan sarjassa ja sit valitetaan väsymystä.

No parisuhteen kannalta seksittömyys ei lupaa hyvää. Sit kun mies narahtaa niin on hyvä kysästä itseltä kannattiko pihtaus.

En mäkään tajua miksi joku tehtailee lapsia ja sitten ihmettelee kun nainen on väsynyt eikö jaksa? Eikö miehet siis oikein ymmärrä mitään tai osaa ajatella loogisesti..?

Eli ap anna mennä ohi korvien vaan. Annan vinkiksi että täällä käy paljon ns lassukoita sekä ylilaudalta jonneja

Vierailija
30/71 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on ollut päänsärkyä, huimausta, sydämen tykytystä, kuvottavaa oloa ja paljon normaalista enemmän migreenikohtauksia. Migreenikohtaus vei sairaalaan, koska alkoi halvaantua toinen puoli. Lääkärin mukaan nuo kaikki oireet johtuvat mitä ilmeisimmin univajeesta ja lisääntyneet migreenikohtaukset altistaa kuulemma aivoinfarktille.

ap

Vierailija kirjoitti:

Ja mitkä on nämä fyysiset vaivat jotka tulevat vähästä nukkumisesta ja vievät sairaalahoitoon?

Vierailija
31/71 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli vähän aikaa sitten sama tilanne. Selitin useasti, että kyse ei ole ettenkö halua miestä vaan silkasta väsymyksestä en jaksa. Nyt alkaa hiukan helpottamaan, kun pieninkin lapsi on alkanut nukkua ja olen ottanut omaa aikaa itselleni. Kyllä se teidänkin suhde siitä palaa omille urilleen :)

Tuskin palaa ilman toista naista. Näistä haluttomista valittajista menee lopulta kaikki seksifiilikset. Turha itkeä kun on paskat housussa.

Vierailija
32/71 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs oot ollut sellainen horo, että miehes on tottunut liian hyvälle ja mitäs oot ottanut liian pukin miehen. Niin makaa kuin petaa. Meillä oli 2-3 vuotta täysin seksitöntä esikoisen jälkeen eikä mies valittanut ollenkaan. Koska olin kouluttanut mieheni hyvin.

Vierailija
33/71 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs oot ollut sellainen horo, että miehes on tottunut liian hyvälle ja mitäs oot ottanut liian pukin miehen. Niin makaa kuin petaa. Meillä oli 2-3 vuotta täysin seksitöntä esikoisen jälkeen eikä mies valittanut ollenkaan. Koska olin kouluttanut mieheni hyvin.

Seksitöntä kotona, tuskin muualla. No itsepähän hävisit, toivottavasti sun tavara on vielä kunnossa ettei mies lähde lopullisesti.

Vierailija
34/71 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah, nainenhan ei voi itse haluta seksiä usein! Just joo...

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
35/71 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli vähän aikaa sitten sama tilanne. Selitin useasti, että kyse ei ole ettenkö halua miestä vaan silkasta väsymyksestä en jaksa. Nyt alkaa hiukan helpottamaan, kun pieninkin lapsi on alkanut nukkua ja olen ottanut omaa aikaa itselleni. Kyllä se teidänkin suhde siitä palaa omille urilleen :)

Tuskin palaa ilman toista naista. Näistä haluttomista valittajista menee lopulta kaikki seksifiilikset. Turha itkeä kun on paskat housussa.

Minä aina ihmettelen tätä uhkailua, että jos et väsyneenä anna, mies menee vieraisiin ja sitten itket paskat housuissa. No herranen aika, sitten menee ja sitten erotaan ja mies saa hoitaa lapsia joka toisen viikon. Elämä jatkuu siitäkin huolimatta, jos mies ei jaksa muutamaa kuukautta lapsen syntymän jälkeen olla vähemmällä seksillä. Jos menee panemaan naapurin pirkkoa, kun ei joka päivä saa synnytyksen jälkeen, niin silloin vaimo varmaan huokaa helpotuksesta, että pääsi ajoissa tuollaisesta äijästä eroon ja saa sen jälkeen elää joka toisen viikon itselleen ja levätä, kun mies vuoroviikolla asuu lasten kanssa.

Vierailija
36/71 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uliuliuliuli ja valivalivaliVALI! Ai s**tana kun v*tuttaa nämä ulinat täällä palstalla! Miksi lisäännyit????!!!!!!!!!

Vierailija
37/71 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uliuliuliuli ja valivalivaliVALI! Ai s**tana kun v*tuttaa nämä ulinat täällä palstalla! Miksi lisäännyit????!!!!!!!!!

Tässä kohtaa pitäisi kysyä miksi mies lisääntyi kun ei kestä olla ilman seksiä. Naiset ovat siitä fiksuja, että yleensä ottavat selville, mitä raskaus, synnytys vauva-aika yms. tuovat mukanaan mutta miehet kuvittelevat että kaikki jatkuu kuten ennenkin. Ja sitten ovat niin maan yllättyneitä kun seksiä ei herukaan viikko synnytyksen jälkeen.

Vierailija
38/71 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av ei koskaan lopeta yllättämästä miten kauheasti täällä suhtaudutaan miehiin. Aina väitetään että mies haluaa vain seksiä että saa kassit tyhjiksi ja aina vaan sen takia. Tuleeko kenelläkään mieleen että normaali mies tahtoisi seksiä läheisyyden takia. Mitä jos ap:n mies haluaa läheisyyttä ja tämä seksin tahtominen on hänen tapansa osoittaa että haluaa tuntea itsensä rakastetuksi henkisesti ja fyysisesti ja samalla osoittaa rakkautta vaimolleen. Koska jos jonkun kuvan minä saan on se että ap on tällä hetkellä kylmä ja kaukainen miestä kohtaan. Lapsiperheessä voi arkinen hellyys jäädä miehen ja naisen välillä laihaksi kun joka hetki on joku lapsista helmassa kiinni.

Vierailija
39/71 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoh hoijaa, jos ei voi muutamaa kuukautta lykätä omia tarpeitaan, että tilanne normalisoituu, nii Morjes!

Miksi mies on edes lähtenyt perustamaan perhettä jos ei kestä laittaa omia tarpeitaan hetkeksi syrjään! Et tosiaan ole kohtuuton.

Kenen tarpeita ilmentää se, että on tehty kolme lasta noin pienilölä ikäeroilla? Ja sitten ollaan hämmästyneitä kun ollaan väsyneitä. Ja parisuhde kärsii. Oletan, että ap on tässä kohtaa se, joka on laittanut omat tarpeensa ja "vauvakuumeensa" tasapainoisen parisuhteen ja perhe-elämän edelle. 

Vierailija
40/71 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä meillä tuota läheisyyttä on joka päivä enkä todellakaan ole miestä kohtaan mitenkään kylmä tai kaukainen. Kuten jo aiemminkin olen kirjoittanut, niin vauvan syntymän jälkeen oli kuukausi ilman seksiä ja sen jälkeen on ollut reilun viikon välein seksiä, mutta ns. hellyydenosoituksia ihan päivittäin.

ap

Vierailija kirjoitti:

Av ei koskaan lopeta yllättämästä miten kauheasti täällä suhtaudutaan miehiin. Aina väitetään että mies haluaa vain seksiä että saa kassit tyhjiksi ja aina vaan sen takia. Tuleeko kenelläkään mieleen että normaali mies tahtoisi seksiä läheisyyden takia. Mitä jos ap:n mies haluaa läheisyyttä ja tämä seksin tahtominen on hänen tapansa osoittaa että haluaa tuntea itsensä rakastetuksi henkisesti ja fyysisesti ja samalla osoittaa rakkautta vaimolleen. Koska jos jonkun kuvan minä saan on se että ap on tällä hetkellä kylmä ja kaukainen miestä kohtaan. Lapsiperheessä voi arkinen hellyys jäädä miehen ja naisen välillä laihaksi kun joka hetki on joku lapsista helmassa kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan