Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis pitäisikö naisen olla helppo vai haastava valloitettava?

Vierailija
30.04.2016 |

Miehet, mitä mieltä?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla helppo minulle ja mahdoton muille.

Vierailija
2/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

.m44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo ja simppeli. Jos nainen alkaa pelaamaan jotain parisuhdepeliä niin kiinnostus lakkaa siihen.

Vierailija
4/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää antaa mulle tai suutun.

Ei saa antaa muille, tai tulen kateelliseksi ja katkeraksi.

Vierailija
5/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyykö mielenkiinto yllä, jos heti lankeaa? Eikös ole niin, että mikään tavoittelemisen arvoinen ei tule helpolla?

Vierailija
6/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu ihan miehestä, kuten varmaan voit itsekin arvella. Tuskin te naisetkaan kaikki tykkäätte samanlaisista miehistä. 

Itselleni osa viehätystä on naisen "haastavuus" monessakin mielessä. Pidän että nainen on vaativa, vaikeahko miellyttää jne. Ja myös siitä, että pitää laittaa hiukan eforttia saadakseen hänet ylipäätään. En ikinä paheksu naisen 'prinsessamaisuuksia' koska minusta ne on kiihottavia. Työskentelen muutenkin parhaiten pienen paineen alla, enkä stressaannu helposti. Vastoinkäymiset saavat minut yrittämään entistä kovemmin. Eli naismakuni johtuu varmasti tästä yleisestä luonteestani. 

Vierailija
7/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen on paras, ei mitään pelejä ja näyttelemistä. Voi muakin myös koittaa valloittaa, ei tarvitse pitäytyä perinteisessä mallissa.

Vierailija
8/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Ainakin minulla nettitreffit jäivät usein yhteen kertaan. Joskus sain käyttäjäpalautetta, "no kun sä olit vaikeasti lähestyttävä / vaikutit siltä, ettei sua kiinnosta..." Ööö, en ehkä flirttaillut, mutta luulin viettäneemme mukavan illan / hetken?

Että niin.

En usko, että "horolla tavalla helppo" on se ideaali myöskään, mutta kyllä miehet selvästi toivoo, että nainen on vähintäänkin "messissä" ja flirttailee. Pelkkä jutustelu ja viaton nauraminen ei heitä sytytä.

Vierailija
9/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysyykö mielenkiinto yllä, jos heti lankeaa? Eikös ole niin, että mikään tavoittelemisen arvoinen ei tule helpolla?

Näi syntyi stringiperse, vitun jannica, persuämmä, wt-juntti.

Oikea härmäläinen.

Näi syntyi stringiperse, vitun jannica, persuämmä, wt-juntti.

Häijy ja itsepäinen.

Vierailija
10/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo. Mutta voisin itse myös olla se valloitettava osapuoli. 

Vierailija
11/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet, mitä mieltä?

Ei se ole mikään joko tai -kysymys. Miehet ovat yksilöitä, toisin kuin naiset jotka ovat aina rahan perässä.

Vierailija
12/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se riippuu ihan miehestä, kuten varmaan voit itsekin arvella. Tuskin te naisetkaan kaikki tykkäätte samanlaisista miehistä. 

Itselleni osa viehätystä on naisen "haastavuus" monessakin mielessä. Pidän että nainen on vaativa, vaikeahko miellyttää jne. Ja myös siitä, että pitää laittaa hiukan eforttia saadakseen hänet ylipäätään. En ikinä paheksu naisen 'prinsessamaisuuksia' koska minusta ne on kiihottavia. Työskentelen muutenkin parhaiten pienen paineen alla, enkä stressaannu helposti. Vastoinkäymiset saavat minut yrittämään entistä kovemmin. Eli naismakuni johtuu varmasti tästä yleisestä luonteestani. 

Vaativuus ja prinsessamaisuus kiihottaa aluksi, mutta pidemmässä parisuhteessa ne ovat sietämättömiä ominaisuuksia.

Vierailija
13/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisen tasosta. Hyvin tasokas nainen saa olla vaativa, mutta huonompi tasoisella vaativuus ei ole perusteltua.

Vierailija
14/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten toimii, kun on vaan oma itsensä.

Vierailija
15/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, mitä tarkoitusta varten naista jahdataan.

Vierailija
16/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisen tasosta. Hyvin tasokas nainen saa olla vaativa, mutta huonompi tasoisella vaativuus ei ole perusteltua.

Millainen on tasokas nainen?

Tuleeko se pelkästään ulkonäöstä vai mistä?

Vierailija
17/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitää olla aloitteellinen, eikä mikään noista muista.

Eikö tämä ole muka jo käyty läpi.

-mies29-

Vierailija
18/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitää olla aloitteellinen, eikä mikään noista muista.

Eikö tämä ole muka jo käyty läpi.

-mies29-

Tämä!

Vai kuvitteleeko naiset oikeasti yhä että 2010-luvun suomimiehet tahtoo saalistaa ja iskeä itse naisen??? Kaikkiallahan miehet valittavat sitä että voi kunpa naiset vaan tekisivät niitä aloitteita.

Eiköhän tämä keskustelu ole sillä käsitelty.

Terveisin mies.

Vierailija
19/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos nainen ei osoita mitään mielenkiintoa minua kohtaan niin miksi hän minua kiinnostaisi? Toisaalta sitten olen jossain jenkkifoorumilla kuullut miten naiset jakaa yhen illan m*lkuille, mutta sille hyväkäytöksiselle unelmamiehelle ei voi tietenkään antaa ennen kuin se on maksanut ainakin viidet treffit. Juu, ei kiinnosta tollaset.

Vierailija
20/30 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin on naisena vain huonoja kokemuksia aloitteiden tekemisestä. Valtaosassa tuntemiani pariskuntia mies on tehnyt aloitteen ja naisen aiemmat aloitteet eri miehille eivät ole edenneet myöskään mihinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi