Kuka on toi sekopää Charlizen vihaaja?
Eikö sulla muuta tekemistä ole vappuna, kuin linkittää kuvia 😶
Kommentit (16)
Oletko sä Charlize-tyyppi se kaulaluomivihaaja? Tai "vihaaja".
Vierailija kirjoitti:
Mitä vappuna pitäisi tehdä, jotta ei tulisi sanomista? Miksi juuri minun täytyisi tehdä vappuna jotain muuta kuin palstailla AV:llä? Miksi itse palstailet vappuna?
P.S. En ole Theronin vihaaja, minua vain ihmetyttää, miten joku voi pokkana väittää hänen olevan jumalaisen kaunis.
Esimerkiksi mitä tahansa muuta kuin spämmätä noita Theronin vähättelyketjuja. Saathan sinä tehdä mitä huvittaa, mutta alkaa mennä jo aika sairaaksi tuo touhusi niin ehkä olisi parempi tehdä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiesit, että olen sama henkilö? Kyllä, en pidä tietynlaisista kaulaluomista (tai luomista ylipäätään). Charlizen luomi tosin on kaikista vähiten epämiellytävin osa hänen ulkonäössään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vappuna pitäisi tehdä, jotta ei tulisi sanomista? Miksi juuri minun täytyisi tehdä vappuna jotain muuta kuin palstailla AV:llä? Miksi itse palstailet vappuna?
P.S. En ole Theronin vihaaja, minua vain ihmetyttää, miten joku voi pokkana väittää hänen olevan jumalaisen kaunis.
Esimerkiksi mitä tahansa muuta kuin spämmätä noita Theronin vähättelyketjuja. Saathan sinä tehdä mitä huvittaa, mutta alkaa mennä jo aika sairaaksi tuo touhusi niin ehkä olisi parempi tehdä muuta.
Olet oikeassa. Ehkä minun täytyy keksiä jotain muuta ajateltavaa. Se vaan on usein aika vaikeaa, kun jämähdän miettimään aina yhtä ja samaa asiaa enkä millään pysty tai monesti edes halua irtaantua siitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiesit, että olen sama henkilö? Kyllä, en pidä tietynlaisista kaulaluomista (tai luomista ylipäätään). Charlizen luomi tosin on kaikista vähiten epämiellytävin osa hänen ulkonäössään.
Ap
Heh, olen oppinut tunnistamaan sut. Tunnistin sut myös silmien etäisyyksistä puhuvaksi henkilöksi pari viikkoa sitten yhdessä luomiketjussa. Tutka ilmeisesti toimii.
Miten sulle voi olla noin kova paikka, että joidenkin mielestä Charlize Theron on todellinen kaunotar? Miten se on sulta pois?
Vierailija kirjoitti:
Miten sulle voi olla noin kova paikka, että joidenkin mielestä Charlize Theron on todellinen kaunotar? Miten se on sulta pois?
En vaan voi käsittää sitä. Mutta yritän olla jauhamatta siitä. Yritän. Muuta ei ihminen voi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Heh, olen oppinut tunnistamaan sut. Tunnistin sut myös silmien etäisyyksistä puhuvaksi henkilöksi pari viikkoa sitten yhdessä luomiketjussa. Tutka ilmeisesti toimii.
Ja nyt kun tarkemmin mietin, niin muistan, että olet tehnyt aiemminkin aloituksia Sharon Tatesta ja Charlizesta. Lisäksi ainakin joskus viime vuoden puolella taisit tehdä niitä kollaaseja ja kyselyjä tyyliin "kumman rivin naiset ovat kauniimpia?", ja niissä oli toisella rivillä naisia, joiden silmät ovat lähellä toisiaan, kun taas toisella rivillä oli naisia, joiden silmien välinen etäisyys on isompi. Osuinko oikeaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja nyt kun tarkemmin mietin, niin muistan, että olet tehnyt aiemminkin aloituksia Sharon Tatesta ja Charlizesta. Lisäksi ainakin joskus viime vuoden puolella taisit tehdä niitä kollaaseja ja kyselyjä tyyliin "kumman rivin naiset ovat kauniimpia?", ja niissä oli toisella rivillä naisia, joiden silmät ovat lähellä toisiaan, kun taas toisella rivillä oli naisia, joiden silmien välinen etäisyys on isompi. Osuinko oikeaan?
Osuit oikeaan. Miten on mahdollista, että olen näin helposti tunnistettavissa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Osuit oikeaan. Miten on mahdollista, että olen näin helposti tunnistettavissa?
Ap
Hahaa. Kumpi tässä on "huolestuttavampaa": se, että sinut on tunnistettu vai se, että hengaan täällä näin paljon, että muistan tällaisia asioita...?
5,7,10 ja 12 ei edes ole ap. Ihme sekopää tyyppi. Terveisin oikea Ap.😲
Vierailija kirjoitti:
5,7,10 ja 12 ei edes ole ap. Ihme sekopää tyyppi. Terveisin oikea Ap.😲
Yrität tekeytyä minuksi, miksi ihmeessä?
Ap