Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vappusuunnitelmat peruuntui: kavereilla flunssa

Vierailija
30.04.2016 |

Onko muita joilla vappusuunnitelmat peruuntui? Mun piti mennä neljän kaverin kanssa tänään viihteelle, mutta ne ilmoittikin olevansa flunssassa. Mitä keksisin nyt? Masentaa etenkin kun seinän takaa kuuluu jo nyt iloista naurua ja musiikkia, en jaksaisi kuunnella seuraavaa 6-7 tuntia muiden ilonpitoa ja itse möllöttää av:lla.. :(

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahde yksin! Niin minakin tein viime vuonna kun ei ollut kavereita ja baarista loytyi kylla seuraa :)

Miten ihmisten seuraan voi vaan lyöttäytyä? :O Suomessa siis, täällä ollaan aika tiivisti vaan omissa porukoissa. Minua ainakin katsotaan kuin hullua, jos edes baaritiskillä sanon jotain nokkelaa vieressä seisovalle tuntemattomalle ihmiselle, kun molemmat odotellaan että baarimikko huomaa..

Ap

Vierailija
22/28 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskeehän se "flunssa" aina joskus, jopa kaveriporukkaankin samanaikaisesti. Tosin ihan oikeaakin flunssaa on liikkeellä. Minä podin ilkeää kurkkukipua ja vilunpuistatuksia pari päivää, mutta nyt kurkku alkaa olla jo kunnossa, pientä arkuutta tosin vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lahde yksin! Niin minakin tein viime vuonna kun ei ollut kavereita ja baarista loytyi kylla seuraa :)

Miten ihmisten seuraan voi vaan lyöttäytyä? :O Suomessa siis, täällä ollaan aika tiivisti vaan omissa porukoissa. Minua ainakin katsotaan kuin hullua, jos edes baaritiskillä sanon jotain nokkelaa vieressä seisovalle tuntemattomalle ihmiselle, kun molemmat odotellaan että baarimikko huomaa..

Ap

En tieda, niin vain kavi :D Vietin iltaa parissakin porukassa: "Tulitko yksin? Eihan kukaan voi vappuna yksin olla, voit olla meidan porukassamme!" Kannissahan suomalaiset avaavat suunsa :D

Vierailija
24/28 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi käydä ihan oikeassa elämässä niin, että kutsut perutaan sairastumisen vuoksi. 

Itse jouduin perumaan nyt hyvin vähällä varoitusajalla kolmen perheen bileet, kun kaksi lasta meillä sairastui äkillisesti vatsatautiin. Ei oikein istu samaan pirtaan oksennusämäreiden edestakaisin vieminen ja vieraiden kestittäminen. 

Eli päästin miehen toisessa porukassa saunailtaan. Mitäpä kummankin pitäisi kärvistellä? Eli näin menee vappuaatto. 

Mutta mitäpä tästä. Tulee toisiakin vappuja. 

Että oikein PÄÄSTIT?

Ja sitten toisakseen, mitähän vittua sun miehellä liikkuu päässä kun lähtee tartuttamaan yrjötautia kaveriporukkaansa?

Vierailija
25/28 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaveri ilmoitti viettävänsä vappua perheen kanssa, toinen ei vaan jaksanut tulla, kolmas otti äkkilähdön ulkomaille ja neljäs lähti sellaisten ihmisten kanssa ulos, joiden seurassa en viihtyisi (huumeiden käyttöä yms). Mies lähti käymään maalla vanhempiensa luona (ei hajuakaan miksi??) Istun siis yksin kotona juomassa simaa ja katson netflixiä. Alkuillasta vitutti, mutta oikeastaan tää on ihan mukavaa.

Vierailija
26/28 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En tieda, niin vain kavi :D Vietin iltaa parissakin porukassa: "Tulitko yksin? Eihan kukaan voi vappuna yksin olla, voit olla meidan porukassamme!" Kannissahan suomalaiset avaavat suunsa :D

Mahtaakohan tapahtua rumalle miehelle. Tuskin

Vierailija
27/28 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi käydä ihan oikeassa elämässä niin, että kutsut perutaan sairastumisen vuoksi. 

Itse jouduin perumaan nyt hyvin vähällä varoitusajalla kolmen perheen bileet, kun kaksi lasta meillä sairastui äkillisesti vatsatautiin. Ei oikein istu samaan pirtaan oksennusämäreiden edestakaisin vieminen ja vieraiden kestittäminen. 

Eli päästin miehen toisessa porukassa saunailtaan. Mitäpä kummankin pitäisi kärvistellä? Eli näin menee vappuaatto. 

Mies läksi tartuttamaan sitä vatsatautia koko bileporukalleen? :D

Vierailija
28/28 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies läksi tartuttamaan sitä vatsatautia koko bileporukalleen? :D

No samapa tuo oksentaako ne huomenna krapulan vai mahataudin takia :D (en siis ole tuo joka "päästi" miehensä juhlimaan)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi