Mitä päälläsi ja lasissasi nyt?
Mulla tummansiniset farkut, sininen pellavaneule, raidalliset sukat ja lasissa campo viejoa eli punkkua.
Kommentit (51)
Mekko, joka selästä syvään uurrettu, helma polviin. Lasissa skumppaa, roseeta. Kiva fiilis! :)
Hauskaa Vappua!
Vai että oikeen PELLAVANEULE!!..:D
Mulla on sellanen pitsitoppi ja mustat olohousut.
ruskeat suorat housut, collegepaita, lasissa ei tällä hetkellä mitään.
.m44
Villasukat ja kylpytakki, lasissa ananasmehua
Vierailija kirjoitti:
Vai että oikeen PELLAVANEULE!!..:D
Mulla on sellanen pitsitoppi ja mustat olohousut.
Ja lasissa vichyä, kun oon raskaana.
Alasti ja juon squirttimehujani. Eli virtsaa. Se onkin oikeasti virtsaa! Hassua, eikö.
Oikeasti olen pukeissa enkä juo mitään.
Siniset collegehousut, raidallinen pitkähihainen t-paita. Alla sloggit ja triumphit. Lasissa rose kuoharia, just avasin pullon.
Päällä on minion pyjama ja mukissa teetä. Olis jo korkea aika lopetella aamupala ja ruveta hommiin, pitäis kuitenkin siivota ennen kuin lähdetään pojan kiakkopeliin.
Collegehousut, trikoopaita. Lasissa vettä Panacod-poretabletilla maustettuna. Tämä vappu menee ilman alkoholia leikkauskipujen kanssa. Vaan tulee se vappu vuodenkin päästä. :)
Höntsävaatteet, lasissa kivennäisvettä.
Päällä huppari ja rennot housut, lasissa kokista :)
Mustat COLLEGEHOUSUT ja musta toppi, päällä paksu peitto. Lasi tyhjä.
Olen kipeänä.
Toppi ja trikoohousut, lasissa punkkua ja hyvä fiilis. 🎉
lasissa kirkasta ja valitettavasti vaatteita päällä No sukat on pois mutta ei paljon lohduta. Tuo kauniimpi alkoi vielä luukuttaa tuiskun peto on irti tallennetta. Että mua hävettää että kukaan kuuntelee tuolaista paskaa.
hoitsu työasussa (jos se jokakuta kiihottaa)
mä haluun tuon miehen jolla ei lasissa mitään..saanko
Sininen t-paita, pikkuhousut ja sukat. Mun normaali asustus kotona on tällainen. T-paidan väri vaihtelee.
Lasissa malbec 💜
Pitkät kalsarit, t paita, alla rikkinäiset sloggit, villasukat. Tukka rumalla nutturalla, otsalla kylmäpussi. Lasissa panadol pore ja vettä. Vattu mikä päänsärky! Enkä mitään oo ees ottanu.