Mitä päälläsi ja lasissasi nyt?
Mulla tummansiniset farkut, sininen pellavaneule, raidalliset sukat ja lasissa campo viejoa eli punkkua.
Kommentit (51)
Aamulla oli salivaatteet, nyt mustat pillifarkut, vaaleansininen t-paita, sukat, rintsikat ja alkkarit... Tänään juotuina 2 kuppia kahvia, 1,5 l mineraalivettä ja ½l olutta.... Nyt munkinpaistoon....
Lasissa maitoa, päällä kokomustaa.
Kylpytakki. Pullossa sitruunan makuista kivennäisvettä. Vapun kunniaksi laitoin juhlavan pillin.
Juoksutrikoot ja kerrastopaita, lasissa kuohuviiniä. Nyt pitäisi mennä suihkuun ja alkaa laittautua iltaan.
Harmaat collegehousut, adidaksen collegepaita, ei sukkia ja lasissa vettä..
Farkut, t-paita ja kahvimukissa Karjalaa kun en tykkää juoda suoraan tölkistä.
T-paita, pikkarit, kalsarit, villasukat, torkkupeitto.
Tölkissä olutta, kun sima ei vielä ehtinyt valmistua.
Vierailija kirjoitti:
lasissa kirkasta ja valitettavasti vaatteita päällä No sukat on pois mutta ei paljon lohduta. Tuo kauniimpi alkoi vielä luukuttaa tuiskun peto on irti tallennetta. Että mua hävettää että kukaan kuuntelee tuolaista paskaa.
Taidat olla aika kalkkis?
Teinit ja nuoret aikuset fanittaa nykyään ihan hulluna Tuiskua. Go, Antti!
Mustat collegeverkkarit, musta ohut fleecepaita, mustat aluspöksyt. Lasia ei ole lainkaan. Reilu tunti sitten ryyppäsin saunakahvit parin juustovoileivän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vai että oikeen PELLAVANEULE!!..:D
Mulla on sellanen pitsitoppi ja mustat olohousut.
Vai että oikeen SELLANEN PITSITOPPI!!...:D
Kauluspaita ja farkut. Mukissa pikaruokaketjun kahvia. Odotan kansainvälisellä lentokentällä matkaa kotiin rouvan kainaloon ja lasten luo...