Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5 vuoden erillään asumisen jälkeen mies ei halua avioeroa!

Vierailija
30.04.2016 |

Lähdin aikoinaan siksi, että tunsin kait sitten tukehtuvani. Kaikki oli ns. hyvin, koin kuitenkin, että minkäänlaista henkistä yhteyttä ei ollut ja seksielämä näivettynyttä. Asuimme vaan samassa talossa. Totesin, ettei tälläinen elämä riitä minulle, kuihdun vuosien mittaan enkä voi elää niin. Silti varsinaista selvää syytä en osannut sanoa. Syyllisyyttä olen lasten vuoksi tuntenut kaikki nämä vuodet, ja muutenkin, kun en pystynykään elämään suunniteltua elämää. Lasten asiat ovat hoituneet asiallisesti, ja olemme (minä ainakin) elänyt omaa elämääni jo vuosia.

Nyt sitten viimein pyysin miestä laittamaan nimen eropaperiin, jotta asia saadaan kaikinpuolin päätökseen. Hänpä ei haluakaan erota! En osannut odottaa moista. Hänestä on niin hyvä näin. Täytyy sanoa, että kaikkien näiden vuosien jälkeen asia todella kulminoituu minulle. Hänen käsityksensä hyvästä avioliitosta on siis tällainen, asutaan erillään ja eletään omaa elämää, ei anneta eikä jaeta mitään yhdessä. Haluaako hän jotenkin pidätellä minua vieläkin? Ja tämä vielä, kyllä minulla sittenkin taisi olla erittäin hyvä syy haluta eroa jo viisi vuotta sitten. Amen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa

Vierailija
2/6 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä tarvitse sen nimeä mihinkään, kunhan haet eroa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sen nimeä tarvitsee? Saatte automaattisesti heti eron kun olette asuneet noin pitkään erillänne.

Vierailija
4/6 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuossa tapauksessa tule ero kuin manulle illallinen? Kaksi vuotta erillään asumista ja heti ero, kun sitä vain hakee.

Vierailija
5/6 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa koittaa sopia miehen kanssa raha-asiat ennen kuin haet yksipuoleisesti eron, jonka saat automaattisesti. Esim. että pidätte molemmat omanne vai onko teillä jotain yhteisiä omistuksia vielä jäljellä. 

Vierailija
6/6 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, ei tarvitse enää hakea eroa, pelkkä ilmoitus riittää, kun olette asuneet noin kauan erossa.

Oletko se sama hullu jankkaaja, joka ulisee kun mies ei anna erota tästä, tosta ja siitä syystä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan