Join noin 1½ desiä 0.7% simaa ja olen nyt ihan taatusti humalassa.
Kirjoittaminekaan ei suju läheskään yhtä hyvin kuin normaalisti, sormet eivät meinaa millään osua oikeisiin näppäimiin. Tällaista se on, kun alkoholiin melko tottumaton psyykelääkityksellä oleva absolutisti juo viinaa reilun 10 vuoden tauon jälkeen.
Kommentit (8)
Siman valmistuksessa ei käytetä humalaa.
Mies 34v kirjoitti:
Kirjoittaminekaan ei suju läheskään yhtä hyvin kuin normaalisti, sormet eivät meinaa millään osua oikeisiin näppäimiin. Tällaista se on, kun alkoholiin melko tottumaton psyykelääkityksellä oleva absolutisti juo viinaa reilun 10 vuoden tauon jälkeen.
Humalatilasi johtuu siitä viinasta, ei simasta.
Vierailija kirjoitti:
Siman valmistuksessa ei käytetä humalaa.
No ainakin tuossa kaupan simapullon kyljessä lukee, että se sisältää 0.7% alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Mies 34v kirjoitti:
Humalatilasi johtuu siitä viinasta, ei simasta.
En ole juonut koskaan viinaa. Silloinkin kun vielä join alkoholia, niin join vain mietoja juomia, kuten siideriä.
Oon 166/49kg siro pieni nainen ja vetänyt tämän päivän aikana yli litran 0,8-promillista simaa eikä tunnu missään ;) että ei tolla saa aikaan ku korkeintaan sokerihumalan.
Olet siis ikäisesi näköinen. Jos olisit nuorekas, ei sinulle olisi edes myyty simaa.
Lisää lääkkeitä tai hoitsus on vaihtanut ne kalkkitabletteihin nauttiakseen tabut itse
:D