Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukulaismies esittää hauskaa, hyväsydämistä hömelöä mutta

Vierailija
22.06.2024 |

Kun katsoin syntymähetken horoskooppinsa, se kielii vallanhalusta, kontrollipyrkimyksistä, pakkomielteistä ja muusta vähemmän mairittelevasta skorpionistelliumeineen, kuu oppositiossa plutoon ja mars uranus yhtymineen.

En pysty enää uskomaan tuon ihmisen esittämään rooliin.

Synastriakartta puolisonsa kanssa on myös karu, vähemmän miellyttävä naiselle.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yksityiskohtaisesti tunnet kaverisi. Mä hödin tiedän mun tuttujen syntymäkuukauden, päivästä tarkasta kellonajasta ja paikkakunnasta puhumattakaan. Monen kohdalla on vuosikin epäselvä.

Vierailija
2/31 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro mistä väreistä ei tykkää, teen kiinalaisen i-ching luonnekartan, saatat yllättyä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni? Juokse.

Vierailija
4/31 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika yksityiskohtaisesti tunnet kaverisi. Mä hödin tiedän mun tuttujen syntymäkuukauden, päivästä tarkasta kellonajasta ja paikkakunnasta puhumattakaan. Monen kohdalla on vuosikin epäselvä.

Tietäjät tietää.

Vierailija
5/31 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, ok. Lääkkeet.

Vierailija
6/31 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottamatta nyt kantaa horoskooppeihin niin sukulaiset ja tuttavat ovat kaksi eri asiaa. Sitäpaitsi kuuluu hyviin käytöstapoihin tietää ihmisten syntymäpäivät ja paikkakunta jossa on syntynyt. Kellonajankin saa kysymällä. Harva arvaa että olet itseoppinut  astrologi ja käytät tietoa syntymäkartan tekemiseen. 

Vierailija
7/31 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on mielenkiintoisia juttuja. Usein ulkokuori hämää.

Vierailija
8/31 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kerro mistä väreistä ei tykkää, teen kiinalaisen i-ching luonnekartan, saatat yllättyä!

MITÄ alapeukutat, se on TOTTA!

Kuten horoskoopitkin!

Tai Tarot!

Vierailija
9/31 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottamatta nyt kantaa horoskooppeihin niin sukulaiset ja tuttavat ovat kaksi eri asiaa. Sitäpaitsi kuuluu hyviin käytöstapoihin tietää ihmisten syntymäpäivät ja paikkakunta jossa on syntynyt. Kellonajankin saa kysymällä. Harva arvaa että olet itseoppinut  astrologi ja käytät tietoa syntymäkartan tekemiseen. 

Hyvii  käytöstapoihin kuuluu tietää TARKAT syntymätiedot?! No ei kuulu, tuo kuuluu uteliaisuuteen.

Vierailija
10/31 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassutteleva hömelö skorpioni? 

Juu ei.

Vierailija
11/31 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvii  käytöstapoihin kuuluu tietää TARKAT syntymätiedot?! No ei kuulu, tuo kuuluu uteliaisuuteen.

Ihmiset RAKASTAVAT puhua itsestään. Juttelen usein ihmisten kanssa heistä. Kuvittelevat kontrolloivan tilannetta täyttämällä tilan omalla äänellään ja omilla jutuillaan. Eivät tajua, kuin ehkä jälkikäteen, että puhuivat itsestään ummet ja lammet mutta eivät tiedä minusta oikeastaan mitään.

Vierailija
12/31 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset RAKASTAVAT puhua itsestään. Juttelen usein ihmisten kanssa heistä. Kuvittelevat k

Hölösuut on hölösuita.

Vierailija
13/31 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se miten henkilö käyttäytyy  ja tekee todellisuudessa on pelkkää lumetta eikä sillä ole mitään väliä kun horosskuuppi tietää 100% varmuudella kertoa muuta. Jokainen vakavasti otettava horoskoopin tulkitsija taitaa kuitenkin tietää että horoskooppi voi olla väärässä ja hyvin usein onkin.

Vierailija
14/31 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä just luin?

Vierailija
15/31 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat tiedot saat kun urkit henkkarit ja kotiosoitteen.

Sitten vaan iloisesti vainoam eiku jekuttamaan 😂 

Vierailija
16/31 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli se miten henkilö käyttäytyy  ja tekee todellisuudessa on pelkkää lumetta eikä sillä ole mitään väliä kun horosskuuppi tietää 100% varmuudella kertoa muuta. Jokainen vakavasti otettava horoskoopin tulkitsija taitaa kuitenkin tietää että horoskooppi voi olla väärässä ja hyvin usein onkin.

Ja kuitenkin, maailman vaikutusvaltaisimmat ihmiset pitävät astrologisia konsultaatioita arvossa.

Vierailija
17/31 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on kerran mies niin kyllä siinä jotain muutakin vikaa täytyy olla.

Vierailija
18/31 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi uskoa että tänä päivänä joku vakavissaan uskoo horoskooppeihin! 

Eipä ihmetytä maailmassa enää mikään typeryys jos tällainen taikausko on joillakin ohjenuorana. 

Vierailija
19/31 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat tiedot saat kun urkit henkkarit ja kotiosoitteen.

Sitten vaan iloisesti vainoam eiku jekuttamaan 😂 

Vähän eri asia vainoaminen kuin astrologia.

Vierailija
20/31 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luottaisi enää sellaiseen tyyppiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi