miksi niin monet suhtautuvat ahdasmielisesti toisten ihmisten seksitapoihin?
Tuli tosta toisesta ketjusta mieleen, jossa oltiin jo lasua huutamassa, kun lapsiperheen vanhemmat leikkivät keskenään seksileikkejä. Mikä siinä on vaikea hyväksyä, että ihmiset tykkäävät seksin saralla hyvinkin erilaisista asioista (myös ne lapsiperheen vanhemmat). Esim vanhemmat voivat leikkiä keskenään esim raiskausleikkejä, ulosteleikkejä, piiskata jne.. Eikä tässä ole yhtään mitään laitonta tai mitään mihin lasu voisi puuttua. Jos sinun moraalisi ei salli ko. leikkejä, niin älä niitä harrasta. Kuitenkaan viranomaiset, lasu, poliisi yms eivät ole mitään moraalinvartijoita, eivätkä puutu aikuisten ihmisten suostumukselliseen seksiin.
Kommentit (25)
Moni asia on periaatteen tasolla ok muttakäytännön toteutus voi olla et juttu. Esim piiskaamiset ja bdsm on sellaisia joista voisi itsekin kiinnostua, ulosteleikkejä vastaan taas mulla ei ole mitään periaatteen tasolla mutta en kyl pystyisi itse. Raiskausfantasia voisi olla jees jonkun kivan ja varmasti luotettavan kanssa mutta ei minkään linnakundin. Mutta sen vaan sanon että jos mies haluaisi mun inisevän että isi nssi mun pikkuvittua, etsisin lähimmän oven ja vähän äkkiä.
Niin ei tässä olekaan pointtina se, että kaikkien pitäisi tedhä kaikkea. Esim henkilö joka haluaa vaikkapa leikkiä raiskausleikkejä, ei välttämättä halua harrastaa suuseksiä jne. Tämän aloituksen pointtina on se, että kun fantasioita toteutaan aikuisten kesken ja suostumuksella, niin se ei ole mikään lasun paikka tai muutenkaan kuulu toisille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Moni asia on periaatteen tasolla ok muttakäytännön toteutus voi olla et juttu. Esim piiskaamiset ja bdsm on sellaisia joista voisi itsekin kiinnostua, ulosteleikkejä vastaan taas mulla ei ole mitään periaatteen tasolla mutta en kyl pystyisi itse. Raiskausfantasia voisi olla jees jonkun kivan ja varmasti luotettavan kanssa mutta ei minkään linnakundin. Mutta sen vaan sanon että jos mies haluaisi mun inisevän että isi nssi mun pikkuvittua, etsisin lähimmän oven ja vähän äkkiä.
Jep, ei kannata tehdä mitään mitä ei halua. Mutta ei se kuitenkaan ole mikään lasun paikka, jos joku toinen toteuttaa aikuisten kesken sellaisia fantasioita, mitä joku toinen pitää iljettävänä.
On taas hieman kadoksissa suhteellisuuden taju ihmisillä. Tuollaiset pelkät isipuheet ei todellakaan tee ketään edes potentiaaliseksi pedofiiliksi. Hyvin suurella todennäköisyydellä siinä ei mitään lapsisuhdetta edes ajatella, vaan kyse on vain tietynlaisesta valta-asemasta, kuten joku jo kirjoittikin. Fantasioikoon kuka mistäkin haluaa, kunhan ei satuta ketään ja harrastaa seksiä toisen haluavan aikuisen kanssa. Ihan naurettavuuksiin menee ihmisten reaktiot pelkästään fantasian ja seksileikkien takia.
Mua ei kiinnosta mitä te muut harrastatte mutta itse en voisi olla miehen kanssa jota kiinnostaa esim raiskaus-,uloste-,eläin- tai mitkään bdsm leikit. Ite tykkään harrastaa seksiä vain sängyssä aviomiehen kanssa muutamassa eri asennossa, saattaa kuulosta joidenkin mielestä tylsälle. Meitä on moneen junaan.