Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauva ei tykkää vaipanvaihdosta kun joutuu olemaan selällään

Vierailija
29.04.2016 |

7 kk ikäinen vauva kyseessä. Oppinut juuri konttaamaan ja nousemaan pystyyn ja vaipanvaihdosta on tullut yhtä helvettiä. Alkaa kamala huuto aina kun joutuu olemaan selällään vaipanvaihdon ajan. Todella ärsyttävää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vauvan tarvii selällään olla. Mä olen vaihtanut vaipat sylissä.

Vierailija
2/9 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu. Onneksi hoitopöydällä on paljon kivoja tavaroita, joita voi lykätä tutkittavaksi. Joskus vaihdan sit vaan istualtaan, en tosin itse osaa sitä niin hyvin vielä. Odotan aikaa, jolloin toi oppii seisomaan niin voi vaihtaa seisoviltaan. Se on kuulemma helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole pitkä aika, 3 kk enää ja se käy potalla.

Vierailija
4/9 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin koittanu vaihtaa sylissä tai seisoaltaan mutta tuntuu todella vaikealta sylissä, varsinkin jos on kakat housussa ja seisoo vielä niin huterasti niin pelkään että kaatuu jos vaihdan sillä tavalla. Ap

Vierailija
5/9 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Semmoinen vekkuli siellä. Minulla oli sama ongelma oman kullannupun kanssa. Päädyinkin sitten vaihtamaan vaipan niin että vauva oli vatsallaan sängyllä. Aika nopeasti sen oppii ja jos vain housuvaipoista jo kokoja löytyy niin suosittelen lämpimästi kokeilemaan. Nyt oma "vauva" on jo yli vuoden ja tykkää taas olla selällään kun vaippaa vaihdetaan. Siinä kun voi vähän höpsötellä :)

Vierailija
6/9 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda istualtaan sylissä. Meidön 8kk on jo niin iso, että käytetään housuvaippoja, kaikkein nopein ja kätevin vaihtaa.

Vierailija
7/9 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, vauvat itkee. Ei ne nukkeja ole.

Vierailija
8/9 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota housuvaipat käyttöön.

Vierailija
9/9 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vauvan rimpuilu ja itku loppuu aina lyhyeen kun alan toistella (selkeästi ääntäen) häntä kiinnostavia sanoja, esim. kissa, sukka, pallo, äiti... Katsoo tarkkaan suuta. Puhe kiinnostaa jo paljon, vaikkei omia sanoja tulekaan.