Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen menettänyt kiinnostukseni

Vierailija
29.04.2016 |

mikä on mua aiemmin kiinnostanut. Mä hoidan päivittäiset kotihommat, yritän pitää kodin siistinä mutta mikään ylimääräinen "sisustaminen" ei kiinnosta. Keittiä räjähtää kohta mutta ei kiinnosta miettiä remonttia. Ei kiinnosta hankkia uusia vaatteita, ei kiinnosta käydä juuri missään. Sosiaalinen kanssakäyminen ei kiinnosta. Mua ei kiinnosta jutella ihmisten kanssa ollenkaan, tuntuu ettei mulla ole mitään sanottavaa mutta se ei häiritse mua yhtään. Mua ei ahista... musta ei tunnu yhtään miltään. Mulla ei ole mitään tavoitteita, ei unelmia.
Tuntuu että olen jotenkin kääntynyt sisäänpäin.
Nainen 51v, vaihtoehdot jotka tulee mieleen ovat alkava alzheimer( sukurasite), vaihdevuodet, depressio.
Miten tästä etenisin vai annako vaan olla ja elän näin päivän kerrallaan, vähän kuin unessa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa masennukselta. Onko tapahtunut jotain vai onko tilanne pikkuhiljaa mennyt tuohon?

Vierailija
2/2 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni mitään sen kummempaa ei ole tapahtunut.  Viime kesä ja syksy oli melko stressaava, jouduin tekemään paljon itselleni vastentahtoisia juttuja velvollisuudentunnosta. Verenpaine oli pilvissä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän