Mistä löydän Li Andersonin kaltaisen fiksun ja kauniin naisen?
Mistä löydän tällaisen naisen käsivarsilleni makaamaan?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
riippuu kuka kysyy
Samalalla tavalla ajatteleva mies.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tampereelta. Olen OkCupidissa.
Asuvatko kaikki terveellä tavalla ajattelevat Tampereella?
ap
Li on vaan niin kuuma. Olen lähes kaikesta eri mieltä, mutta muna on silti pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Kauniin? Eeeei...
Kyllähän Li on kaunis ja fiksuus kaunistaa naista vielä enemmän.
ap
Kuka on Li Anderson? Pitäisikö kirjoittaa Lee Anderson? Jos tarkoitat Li Anderssonia, miksi et kirjoita niin? Kelpaisiko Anna-Liisa Pilus?
Laita kamerat hyrräämään ja suora lähetys valtakunnan verkkoon päälle, niin Li Andersson ilmestyy välittömästi paikalle ja alkaa taistella jonkun kärsivän puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Laita kamerat hyrräämään ja suora lähetys valtakunnan verkkoon päälle, niin Simo Toini ilmestyy välittömästi paikalle ja alkaa taistella jonkun kärsivän puolesta.
Vihervassarianarkisti mainostamassa taas Li Anderssonia. Ilmainen mainostaminen taitaa olla palstan säännöissä kiellettyä?
Helppoa. Kirjoita lehteen mielipidekirjoitus, jossa kerrot ettei Suomen pitäisi ottaa liikaa pakolaisia tai että Suomen valtiontaloudesta pitäisi leikata. Li ilmestyy kuin tyhjästä paikalle kertomaan miksi olet väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniin? Eeeei...
Kyllähän Li on kaunis ja fiksuus kaunistaa naista vielä enemmän.
ap
Ehkä sitten, jos pystyy skippaamaan ne mulkosilmät. Minä en pysty.
Lin kanssa meillä on yhteistä ikä, opiskelupaikka, työpaikassakin jotain yhteistä, mutta paras kun ei tässä paljasta liikaa. No joo hiuksetkin aika samalaiset. Poliittisesti en kuitenkaan ihan niin vasemmalla ole kuin hän.
Vierailija kirjoitti:
Lin kanssa meillä on yhteistä ikä, opiskelupaikka, työpaikassakin jotain yhteistä, mutta paras kun ei tässä paljasta liikaa. No joo hiuksetkin aika samalaiset. Poliittisesti en kuitenkaan ihan niin vasemmalla ole kuin hän.
Löytääkö teitä enemmän kirjastosta vai baareista/clubeilta?
ap
Täällä Kalliossa puolet naisista ainakin on yhtä sekaisin. Li tosin on ihan hyvännäköinen, eli se puoli on vaikeampi. Kun tärähtäneistöstä harva on yhtä nätti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytääkö teitä enemmän kirjastosta vai baareista/clubeilta?
ap
Olen siis tämän kirjoittaja ja hmmm... kirjasto liittyy olennaisesti myös työpaikkaani, niin sieltä todennäköisemmin ainakin minut löytää.
riippuu kuka kysyy