Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Vappu, yksinäisyys, viimeiset opiskeluvuodet
29.04.2016 |
Oon ollut koko viikon allapäin, koska vappu ei ole moneen vuoteen aiheuttanut mitään muuta kun pahaa oloa. Nyt pitäisi elää sitä elämän parasta aikaa ja olen itse vastuussa siitä, että olen jäänyt ulkopuolelle kaikesta opiskeluaikaan liittyvästä yhteisöllisestä menosta. Onko kellään muulla samankaltaisia ajatuksia?
Kommentit (22)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Itse en ole koskaan perustanut koko vapusta, koska en pidä suurista ihmisjoukoista enkä yleensä ryyppäjäisistä, jota vappukin tuntuu just edustavan. Ja on muutenkin tuntunut aika sellaiselta pakkobiletyspäivältä, jossa kaikkien on pakko ainakin esittää iloista... Nuorempana (alle 30 vee) tämä ahdisti.
No olen siis viettänyt yksinäisiä vappuja, mutta sitten myös perheen, lapsen, kavereiden kanssa mitä milloinkin. Tänä vappuna näen paria kaveria ja ihan ok ajatus, vaikka hiukan kammoankin ajatusta baariin menosta. No eniveis, itse koen, että yksinäisin on kyllä porukassa, jossa ei viihdy eikä ole samalla aaltopituudella. Eli mieluiten vietän kyllä vappuna vaikka ihan ypöyksin kuin huonossa seurassa, katson leffoja, herkuttelen ja hemmottelen itseäni tai vaikka surffaan ja chattaan netissä kaltaisteni kanssa.
Mukavaa vappua, olette parhaassa seurassa! :)