Mastoin ekan kerran äsken sushia ja...
Kyllä se minusta oli ihan syötävää. Pakaste sushia ostin ja sulatin mikrossa.
Ja siis oli se ihan hyvän makuista ja kivaa vaihtelua, mutta en ymmärrä, että mikä siinä nyt niin hyvää on kun jotkut hehkuttaa sitä ihan hirveästi.
Kommentit (25)
Sushi on tuoretta. Huono yritys. 👎
Pakastesushia? Mikrossa?
Notta ristus.
No maistapas kunnon sushia, ei mitään pakastesushia
Laitat runsaasti ketsuppia niin on hyvää.
Kai ymmärrät, että pizzoja on erilaisia, keittoja on parempia ja huonompia. Niin myös susheja.
Kyllä se pakastesushikin käy tuoreen puutteessa :) Ja sekin on ihan jees, jos ei muuta ole.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se pakastesushikin käy tuoreen puutteessa :) Ja sekin on ihan jees, jos ei muuta ole.
Njoo, mtta sulattaisitko mikrossa?
Provo. Ei kukaan voi olla noin tietämätön.
En ole koskaan ostanut pakastesushia. Oikeastiko se on ihan syötävää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Njoo, mtta sulattaisitko mikrossa?
Olen kerran pari tehnyt sen, alhaisella lämmöllä. Kun oli niin kauhea himo enkä jaksanut odottaa.
Höh. Pakastesushin voi mainiosti sulattaa mikrossa jos ei ehdi huoneenlämmössä. Itse sulatan aina hetken kerrallaan etteivät lämpene. Mulla on jatkuva sushihimo ja pakaste on tyhjää parempi ja itse asiassa yllättävän hyvää.
Miten sushinsyönti kannattaa aloittaa? En ole koskaan syönyt sushia, joten en uskalla mennä mihinkään sushiravintolaan. En tiedä edes sitä tekniikkaa miten niitä kuuluu syödä. Ostan varmaan aluksi sitä pakastesushia..
Kävin viime viikolla ekaa kertaa Hanko sushissa, ja oli todella hyvää. Sushia olen syönyt ennenkin monessa paikassa, mutta niin hyvää en missään.
Siitähän tuli juuri jokin ohjelma, että lapamadon esiintyvyys on kasvanut suuresti, kun sushista on tullut niin suosittua. Yök.
Minäkin tykkään hanko sushista. Yksi hyvä on keskustassa myös, oisko komo tms
Vierailija kirjoitti:
Miten sushinsyönti kannattaa aloittaa? En ole koskaan syönyt sushia, joten en uskalla mennä mihinkään sushiravintolaan. En tiedä edes sitä tekniikkaa miten niitä kuuluu syödä. Ostan varmaan aluksi sitä pakastesushia..
No lähes joka kaupassahan myydään tuoretta sushia; tosin se ei ole mitään verrattuna kunnollisen sushi-ravintolan tarjontaan. Hanko sushi on ihan ok, mutta vertaatapa sitä vaikka Sushi Artin makiin ja nigiriin, Sushi Art voittaa reilusti.
sushia saa syödä käsin, ei tarvitse käyttää puikkoja. ne on monelle hankalat. mun mies syö haarukalla :D
Mikrotettu pakastesushi, siitä on hyvä lähteä. Kokeile tuoretta seuraavaksi, voit tykätä vielä enemmän.