En tiennyt, että lasten ulkovaatteet pitäisi pestä joka käytön jälkeen.
Niinpä olen saanut vihjailuja siivottomista lapsista. Näin ei muistaakseni ollut omassa lapsuudessani, mutta ilmeisesti nykyään likatahra haalarissa on jo melkein lastensuojeluilmoituksen arvoinen. :(
Kommentit (8)
Öö kuka niin väittää? en todella pese kuin ehkä parin viikon välein (jos silloinkaan ulkovaatteita. Mitä järkeä?!
Eikä pidä. Kuluttaa vaan vaatteet nopeasti rikki ja vettä kuluu.
Eikä pidä! "Laatuvaatteiden" nettikirppiksillä oikein ylpeillään sillä, että Janica-Elviksen haalaria ei ole pesty kertaakaan ja nyt se myydään uudenveroisena, kun ei ole kerran pesty ja pesu jätetään ostajalle, ettei haalari kulu turhaan.
Meillä lasten ulkovaatteet pestään tarpeen mukaan ja tämän koko viikon on olleet pk:ssa samoissa ulkovaatteissa, saattaapa mennä toinenkin viikko ennen kuin pestään.
Pesen vain jos on oikeen kunnolla rapaa ja hiekkaa, mutta muuten kyllä riittää kun vähän pyyhkäsee. En tosin ostele luotolla merkkipukuja ja myy niitä sitten voitolla sekopääkirppiksillä.
Mistä olet saanut kommentteja siivottomista vaatteista? Itse olen päiväkodissa töissä ja en ymmärrä toisten hoitajien valituksista lasten ulkovaatteiden likaisuudesta, tottakai leikki on lasten työtä ja leikkiessä vaatteet likastuu. Täytyyhän tottakai joku raja olla kuinka likaisia vaatteet voi olla,sitä ajatellen että lapsen on kiva niitä käyttää, tai kuinka paljon vaatteet kuraa/ hiekkaa sisälle tuo,mutta ei vähäinen lika mitään haittaa, sehän on vaan hyvä merkki että lapsella on ollut kivat leikit.
Saanut vihjailuja ... keneltä? Oletko kuullut muitakin outoja ääniä korviesi välistä, vai yrititkö kyhätä perjantaiprovoa huonolla menestyksellä?
Kuulostaa erikoiselta. Oma lapseni 5v poika rapaa vaatteensa sitä tahtia että en todellakaan pese vaikka olisi kuraisetkin. Viihtyy puutarhatöissä ja mullassa :D Menee vaatteet pilalle jos niitä kokoaika pyörittää.
En minä ainakaan pese! Johan niistä menee kaikki vedenpito-ominaisuudetkin moisesta.