Olen valkoinen mies ja ylpeä siitä - saanko olla tästä ylpeä?
Koska olen valkoinen mies, tiedän että käsitteet sielu, mieli, tajunta tai tietoisuus ovat hölynpölyä. Juuri siksi olen ylpeä itsestäni.
Kommentit (28)
Valkoihoisen miehen ei ole poliittisesti korrektia olla ylpeä itsestään. Vain naiset saavat olla ylpeitä naiseudestaan ja mustat ihonväristään.
Eurooppalaiset valkoiset miehet ovat maailmassa vähemmistönä. Suuri osa edustaa muita rotuja ja näkevät sinut toisin. Mutta onnea ja on mukavaa että olet edes jostakin itsessäsi ylpeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä olet saavuttanut elämässäsi? Ei taidoista ole mitään hyötyä jos niitä ei käytä. Ja mitä taitoja sinulla edes mistä olla ylpeä?
Valkoinen mies on maailman mahtavin olento. Kun valkoinen mies kavereineen suuttuu niin saa maailma tuta.
No niin...ootkos unohtanut että siellä porvoossa on iltapesun aika just nyt? Menepäs nyt sinne kylppäriin vaan...Ja sitten; nuku hyvin.
Äärirasistista ajattelua tuollainen.
Tatu Vanhasen ÄO mittaukset todistaa...
Vierailija kirjoitti:
Tatu Vanhasen ÄO mittaukset todistaa...
... että Tatu Vanhanen on ihan paska tutkija joka ei ymmärrä alkeellisimpia tieteen perusteita.
Itse näytän alkukesästä pitkään tosi valkoiselta ja palan myös helposti. Aurinkokerroin noin 1000.
Katopa peiliin vaikka seuraavan kerran saunan jälkeen. Mikä väri?