Olen valkoinen mies ja ylpeä siitä - saanko olla tästä ylpeä?
Koska olen valkoinen mies, tiedän että käsitteet sielu, mieli, tajunta tai tietoisuus ovat hölynpölyä. Juuri siksi olen ylpeä itsestäni.
Kommentit (28)
Mitä tekemistä ihonvärillä on kyseisen uskomuksesi kanssa? Ei taas mitään logiikkaa aloituksessa...
Valkoinen mies on kaiken pahan alku ja juuri. Häppee!
Minä olen eurooppalaisen vaaleanpunainen mies, eikä se tunnu mitenkään erikoiselta.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti. Miten valkoinen mies voi olla ylpeä itsestään?
Sorry, mutta kun esim. nerot ovat valkoisia miehiä. Siksi juuri.
Minäkin oon ylypiä minun keeneistä! Kilipiraohasvaevoo ja liikavarpaeta on vaekka muille jakkaa, kyllä suap olla ylypiä että kuuluu sammaan porukkaan samat keenit saaneihen immeisten kanssa!
Onpa siinäkin ylpeydenaiheet. Kumpikaan noista asioista ei ole siinä mielessä ylpeydenaihe, että nuo ominaisuudet eivät vaadi ihmiseltä mitään vaivannäköä tai saavutuksia.
Ilmeisesti näet muut rodut ja naiset jotenkin alempiarvoisina itseesi nähden koska koet nämä ominaisuudet ylpeydenaiheiksi.
Vierailija kirjoitti:
Onpa siinäkin ylpeydenaiheet. Kumpikaan noista asioista ei ole siinä mielessä ylpeydenaihe, että nuo ominaisuudet eivät vaadi ihmiseltä mitään vaivannäköä tai saavutuksia.
Ilmeisesti näet muut rodut ja naiset jotenkin alempiarvoisina itseesi nähden koska koet nämä ominaisuudet ylpeydenaiheiksi.
Mutta sä olit varmaan yläpeukuttamassa Suomen "sekarotuisin" nainen ketjun aloitusta...
Olisit mieluimmin ylpeä siitä, että olet hyvä ihminen. Vähän silleen Lynyrd Skynyrdin Simple Man -biisin sanoin. Sen ymmärtäisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neroutta ei esiinny vain valkoisessa rodussa.
no mikäs siinä jos et dissaa muita. Mutta tietoisuus ehkä vaaditaan miehenä olemiseen. Mutta sä voit olla ylpeä valkoinen elio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nerous on juuri valkoisen miehen ominaisuus, kerro yksikin nero, joka ei ole valkoinen mies.
No mitä olet saavuttanut elämässäsi? Ei taidoista ole mitään hyötyä jos niitä ei käytä. Ja mitä taitoja sinulla edes mistä olla ylpeä?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen eurooppalaisen vaaleanpunainen mies, eikä se tunnu mitenkään erikoiselta.
Toinen samanmielinen, loistavaa! Me eurooppalaisethan olemme nimenomaan vaaleanpunaisia. Talvella kalpean vaaleanpunaisia, loppukesästä vähän tummempaa sävyä. Etelä-eurooppalaisilla alkaa tulla jo vähän muitakin vivahteita, mutta eipä ihonväriämme muuten voi kuvata kuin vaaleanpunaiseksi.
Eikä aasialaisetkaan ole keltaisi eikä afrikkalaiset mustia mutta en nyt jaksa siitä sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
No mitä olet saavuttanut elämässäsi? Ei taidoista ole mitään hyötyä jos niitä ei käytä. Ja mitä taitoja sinulla edes mistä olla ylpeä?
Valkoinen mies on maailman mahtavin olento. Kun valkoinen mies kavereineen suuttuu niin saa maailma tuta.
Mä olen sen takia surullinen.
Sinkkumies
mr. pink kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen samanmielinen, loistavaa! Me eurooppalaisethan olemme nimenomaan vaaleanpunaisia. Talvella kalpean vaaleanpunaisia, loppukesästä vähän tummempaa sävyä. Etelä-eurooppalaisilla alkaa tulla jo vähän muitakin vivahteita, mutta eipä ihonväriämme muuten voi kuvata kuin vaaleanpunaiseksi.
Eikä aasialaisetkaan ole keltaisi eikä afrikkalaiset mustia mutta en nyt jaksa siitä sen enempää.
Juu, olemme tietysti kovin pinkkejä, hullun suusta töksäytettynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nerous on juuri valkoisen miehen ominaisuus, kerro yksikin nero, joka ei ole valkoinen mies.
Voin mainita lukuisia valkoisia miehiä, jotka eivät ole neroa nähneetkään, ja sinä olet heistä yksi.
Oletko hohtavan valkoinen vai enemmän luonnonvalkoinen? Näkyisitkö tätä taustaa vasten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin mainita lukuisia valkoisia miehiä, jotka eivät ole neroa nähneetkään, ja sinä olet heistä yksi.
Vain valkoiset miehet ovat neroja. PISTE.
.