Tuntematon mies pyysi treffeille -normaalia??
Olin tulossa leffasta. Olin kamalan näköinen. Hiukset sotkussa ponnarilla (muille ei sovi hiukset kiinni), olin just käynyt ostamassa aurinkolasit ja kipitin ne päässä huonoilla nilkkureilla. Bussipysäkillä seisoi mielettömän komea mies, jota lasien suojista salaa kyyläsin. Mies nosti katseen kännykästä ja katsoi tosi kauan.. Tunsin oikein, että katsoi vielä perään. Ja juoksi mun perään!! Pyysi kahville -tänään- illalla!!! Menin antamaan puhelinnumeron. Näin ei käy mulle ikinä!! Onko normaalia, vai joku ihme pelimies joka käyttää tuota kaikkiin?? Menenkö?
Näytti siltä, että saa kenet vaan! Ja ehkä huomasi että kyyläsin, vaikken kääntänyt päätä. Ehkä ajattelee että oon vaan joku kiimainen tyhmä tyttö. Jäätävää! Ikinä kukaan noin hyvännäköinen ei ole ollut kiinnostunut,
Kommentit (41)
Mäkin ehdottaisin, että mene treffeille julkisella paikalla. Ota vähän selvää, että mikä se on miehiään.
Oliko mies muslimi, voi olla että olet hunnutettu loppuvuodesta. Allah on suurin, ei mulla muuta.
Tottakai menet treffeille ja julkiselle paikalle niinkuin ihan kenen tahansa uuden tuttavuuden kanssa :) Ihme kommentteja tullut muutenkin... Sellasita sattuu nykyään että suoraan kadulla joku tulee juttelemaan eikä se ole mikään epätoivoisen yrittämisen merkki tai kerro tyypistä muutenkaan mitään. Tuollaistahan sattuu maailmalla paljonkin:) Reipas ja sosiaalinen tyyppi eikä selvästikään mikään perusjuntti joka vaan 100 promillen humalassa uskaltaa tulla sönköttämään jotain. Nämä kommentit täällä varmaan kertoo palstan naisten tasosta jotain.... Ketään ei ole kadulla lähestytty ja kun jollekin niin käy niin heti pelotellaan ja uskotellaan vaikka mitä. Anna mennä vaan ja tule sitten kertomaan miltä vaikutti:)
Ei kannata lähteä komean miehen matkaan. Jos olisi rumempi niin sitten kannattaisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata lähteä komean miehen matkaan. Jos olisi rumempi niin sitten kannattaisi.
Omg :-D
Ei vitussa ole tavallista. Hullu tai mamu tai molempia.
Vierailija kirjoitti:
Juu haluu vaan helpon pikaisen panon ennen viikonlopun rientoja.
Tämä...ei taida Suomessa tolleen käydä jossei pillua olla vailla. Romantiikka on kuollutta.
Mua on kaksi kertaa kadulla pyytänyt mies ulos, tosin kumpikaan ei ollut mielestäni mitään uberkomeita. Toinen oli söpö kyllä.
En valitettavasti voi kertoa millaisia olivat miehiään koska olin jo varattu kummankin kysyessä, mutta sen toisen kanssa olisin ehdottomasti lähtenyt kahville. Oli tosi kivan ja kohteliaan ja fiksun oloinen, mitä juteltiin. Toivottavasti hän on on löytänyt jonkun yhtä kivan ja hyvän tytön rinnalleen :3
Mutta pointti siis että kyllä tuota ainakin jonkun verran tapahtuu, eli ei tuo nyt ainakaan minusta hurjan epäilyttävää ole :) Julkiselle paikalle alkupään treffit ja tunnustelet miten menee. Se kaverin kaveri tai työkaveri voi ihan yhtä hyvin olla hullu axl, treffailu on aina pieni riski.
Jätä se sika. Ansaitset parempaa.
Mulle puhui bussissa ihan normi suomalainen mies ja pyysi ulos. Olin iloisesti yllättynyt, koska harvemmin noin on käynyt.
Kerron sulle salaisuuden. Mies kokeilee kaikkia naisia joiden huomaa kiinnostuneen itsestään. Helppo pillu on helppo pillu. Huomasi sun katseen ja tiesi tilaisuutensa koittaneen.
Mene!!! Kadut ja mietit jälkeen päin jos et katso tätä hommaa! Julkiselle paikalle meet ja kerrot jollekkin kaverilles missä tapaatte!
Se on sarjamurhaaja. Olen katsonut kaikkia CSI:n jaksot ja tiedän nämä jutut. T: AV-MAMMA
Tänä yönä keski-ikäinen kyrpä porautuu AP:n teinipilluun. Viikon päästä pillussa kutisee sukupuolitauti
Pahinta, mitä sinulle voi tapahtua on että mies ei olekaan kiva. Ja mitä sitten? Oletpa ainakin rohjennut kokeilla eikä tarvitse myöhemmin miettiä että mitä jos olisin mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin mieheni kaupassa!
Kerrottakoon vielä että olin juuri tullu päiväkodin kautta (3v napero mukana) töistä ja tukka aivan sekaisin lapsen reppua ja omaa laukkua ja lasta mukanani kuljettaen.
Kysyikö edes, oletko jo suhteessa? Jos ei, niin mies on ääliö, joka on valmis sotkemaan toisten elämän.
Eikä!! Ihanaa :) muakin on tultu kerran pyytää kahville kun kävelin kaupungissa juurikin vapun tienoilla. Mutta mies oli siis selvänä :D
Hengissä oon! Oli kyllä kiva tyyppi. Väitti ettei yleensä bongaa ihmisiä kadulta, mutta olin kuulemma "niin hauskan näköinen" että pakko juosta perään. Ei kyllä oltu ehkä edes tuntia kun sillä oli menoa (ja olin myös väittänyt että mulla on aikainen herätys, jos oliskin ollut joku kamala) 😁 Ehkä en sit ollut hyvää seuraa, tai en tiedä kauan noi yleensä kestää 😄 Täytyy nyt katsoa ottaako yhteyttä, väitti ottavansa. Mutta tosi hyvännäköinen!
Ap
Älä mee, mutta anna mulle sen numero niin tsekkaan onko sillä iso.