Surullisen kuuluisia viimeisiä feisbuukpäivityksiä vol1
Kaveri kertoi kuinka kaunis keväinen päivä on ja että käy ensimmäisellä ajelulla harrikalla. Sille tielle jäi.
Kommentit (16)
Pilkille mennään kalenterin, ei kelin mukaan.
"Löysin ladosta isoisän vanhoja kasapanoksia, koitanpa räjäyttää ne illalla kun olen ensin ottanut pullosta hiukan rohkaisua."
Menenpä tästä sirkkelöimään puita.
"Kuolema korjaa univelat." Kolari toi ikiunet kolmelle.
Eräs entinen, vasta potkut saanut agentti oli läheistensä kertoman mukaan muotoillut viimeiseksi jääneessä facebook-päivityksessään: "Putin on paska jätkä".
"Nyt menee hermo - Nainen tappoi miehensä
Kouvolalainen, jo kypsään ikään ehtinyt perheenäiti oli viimeisenä aktiviteettinaan muuttanut facebookissa parisuhdestatuksensa muotoon "it's complicated"...
"Viemässä villasukkia maahanmuuttajalapsille"
Parhaalla ystävälläni, kummipoikani äidillä, oli joskus 10 vuotta sitten Facebookissa päivitys: "Jouduin vaihtamaan numbaa ***** takia. Laita viestii ni saat uuden numban.". Oli sitä ennen kateissa useamman viikon ja sitten laitteli viestiä mulle Facebookissa ja kertoi exänsä, kummipoikani isän, uhkailleen. Viikon sisään tuosta löytyi kotoaan kuolleena. "Virallinen" kuolinsyy oli onnettomuus ja päihteet. Sitä ei sitten sen tarkemmin tutkittu, vaikka todennäköisesti exällä oli osuutta asiaan. Kylillä huhuttiin että olisi tehnyt itsemurhan mutta en oikein usko! Lapset silloin 8, 5 ja 3. Lapset olivat tärkeintä hänen elämässään ja ainoa syy elää. :'(
Latasi kuvan onnettomuuspaikalta risteyksessä ja joutui itse kolariin seuraavassa risteyksessä.
Ihanaa, nyt meidän poppoo lähtee Thaikkulaan jouluksi. Kertokaa joulupukille terveisiä!