Onko miehesi tai vaimosi koskaan sammunut missään juhlissa?
Tuli taas kauhea häpeä, kun muistin miehen firman viime pikkujoulut, missä mies oli sammunut pöytään kesken ohjelman ja kannettu taksiin kun oli varmistettu että olen kotona. Mies ei edes itse muistanut sammuneensa, mietti vain, että oliko käyty porukalla vielä jossain juhlien jälkeen.
Kommentit (10)
Tyttö ystävä sammahti laivalla hyttiin. Oltiin firman "pikkujoulu" risteilyllä.
Yhden kerran sammui taksiin ja meidät heitettiin ulos. Se on ainoa kerta kun olen nähnyt mieheni edes humalassa.
Ei ole, onneksi. Häpeällistä ja noloa.
On ja olen minäkin. Viimeisestä on kylläkin molemmilla jo aikaa.
En ole sammunut. Häissä olen tapellut ja ollut siinä kunnossa etten muista kuin pätkiä sieltä täältä.
Ei meillä harrasteta tuota huvia lainkaan 😄
Vierailija kirjoitti:
En ole sammunut. Häissä olen tapellut ja ollut siinä kunnossa etten muista kuin pätkiä sieltä täältä.
.....tosin olisi ollut parempi sammua....
Ei kumpikaan. Dokataan suht usein ja kaikki kekkerit käydään läpi, mutta koskaan ei olla sammuttu. Että osataan selkeesti kohtuudella juopotella.
Yhdessä 22 vuotta
Ei ole, enkä ole minäkään sammunut ikinä, vaikka alkoholia olen juonut 12 vuotiaasta. Nyt ei olla juuri edes juotu kun on ollut lapsia, eli 15 vuoteen.
On sammunut, kuten minäkin. Pitkä suhde takana ja ollaan eletty yhdessä myös se nuorten aikuisten kännäysvaihe. Nykyään mies kyllä saattaa sammahtaa kotona iltaa istuessa muutaman kaljan jälkeen... Sellaista se on, kun ei enää juo usein ja paljon.