Puolet suomalaisista on keskimääräistä tyhmempiä.
Kommentit (36)
No juu ei täs mitään einsteinejä olla
Vierailija kirjoitti:
Oletko samaa mieltä?
Paljon mennyt tyhmemmäksi. FB, Twitter, Ask, S24 ja AV-tyyliset alustat edustavat enemmän mielten oksennuksia kuin jäsenneltyä, pitkää keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Keskimääräistä tyhmempi on ihminen, joka kuvittelee nimenomaan suomalaisten olevan niin tyhmiä ja juntteja ja mitä vielä. Niitä asteen tylsempiä kyniä löytyy jokaisesta kansasta.
Tuskin sinä mitään teroittamisesta tiedät. Puhut vain lämpimikseen. Sellaisia ne lappalaiset ovat.
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa ap!
Johtuu pitkälle väestönrakenteesta, sillä noin puolilla suomalaisista on iän perusteella vasen aivolohko vasta kehittymässä tai vastaavasti surkastumassa.
Tuliko nyt ap. sinulle nyt hyvämieli, mutta tyhmyydellä ei ole asian kanssa mitään tekemistä, vaikka niin kuvittelet.
En kuvitellut. Tämän aloituksen tein tosin 8 vuotta sitten.
t. ap 8 vuotta sitten, vastaan nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskimääräistä tyhmempi on ihminen, joka kuvittelee nimenomaan suomalaisten olevan niin tyhmiä ja juntteja ja mitä vielä. Niitä asteen tylsempiä kyniä löytyy jokaisesta kansasta.
Tuskin sinä mitään teroittamisesta tiedät. Puhut vain lämpimikseen. Sellaisia ne lappalaiset ovat.
Ei, en ole lappalainen vaan ihan helsinkiläinen :-) Opikelen lääketiedettä, joten en itseäni ihan tyhmäksikään luokittelisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, en ole lappalainen vaan ihan helsinkiläinen :-) Opikelen lääketiedettä, joten en itseäni ihan tyhmäksikään luokittelisi.
Oletko kännissä, lapin juntti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla noin paha olo, että pitää purkaa se itseäsi älykkäämpiin ihmisiin? Kertoo paljon aivotoiminnastasi, että käytät lappalaista haukkumasanana.
Ja sinä ap katsot siis ,kaikesta kuitenkin päätellen,ilmeisestikin kuuluvasi itse siihen fiksumpaan puoliskoon,vai kuinka arvelit jaottelussa sijoittuvasi ? ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla noin paha olo, että pitää purkaa se itseäsi älykkäämpiin ihmisiin? Kertoo paljon aivotoiminnastasi, että käytät lappalaista haukkumasanana.
Ei lappalainen ole haukkumasana, kuten ei punaniskakaan. Ainoastaan sinun ajattelumaailmassasi, koska olet sen alapuolella.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä ap katsot siis ,kaikesta kuitenkin päätellen,ilmeisestikin kuuluvasi itse siihen fiksumpaan puoliskoon,vai kuinka arvelit jaottelussa sijoittuvasi ? ?
Musta tuntuu, että mä olen linjan molemmin puolin. Välillä hölmöilen, ja taas välillä kykenen hyvinkin rationaaliseen jäsentelyyn.
ap
Väittäisin pikemminkin, että puolet suomalaisista on keskimääräistä älykkäämpiä ;-)
No en...suomalaiset ovat ihan ok viisaita. Fiksuja, rauhallisia, asiallisia, eivät turhia höyryile. Talonpoikaisjärkeä löytyy paljon ja kyllä sillä(kin) pääsee pitkälle.
Suomalaiset ovat perusjärkeviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lappalainen ole haukkumasana, kuten ei punaniskakaan. Ainoastaan sinun ajattelumaailmassasi, koska olet sen alapuolella.
ap
Onko sulla ap kaikki kunnossa? Ihmettelin juuri, miksi tämä henkilö kutsuu minua lappalaiseksi ja päättelin sen olevan hänen mielestään loukkaava ilmaus. Mikä tässä tekee sen, että mun ajattelemaailmassa lappalainen on haukkumasana? Taidat tosiaan kuulua siihen keskimääräistä tyhmempien sakkiin.
Olen, eihän muuten radio Suomipopilla, Rockilla yms. olisi kuuntelijoita ja Putoukselle yms. katsojia.
Tuo pitääkin paikkansa, sillä noin puolet kuskeista on naisia.