Mies väittää että videopelit ovat taidetta :D
Ei hyvää päivää.. :D
Tuli taas kerran miehen pelaamisesta vähän riitaa kun pyysin häntä lähtemään kanssani pyöräilemään, koska oli pelannut jo reilun tunnin putkeen. Itse olen hyvin taiteellinen ,rakastan museoita jne. ja mies sanoi, että hänkin hyväksyy sen, että esim. lomamatkoilla vietämme joskus tuntejakin erilaisissa taidemuseoissa. Kysyin, että "onko sun mielestä videopelit taidetta sitten?" johon hän vastasi että kyllä. :D
Miehet on huvittavia. :D
Kommentit (37)
Ihan samanlaista taidetta kuin sun museoskin. Eri aikakaudelta vaan.
Joko oot trolli tai todella ylimielinen wannabe taiteellinen idiootti. Ja myöskin todella huvittava ja nolo.
"oon hyvin taiteellinen jne. "
kuulostaa hyvin taiteelliselta
Huono. Olisit edes vähän yrittänyt.
hui melkein meni tunteisiin. Tosin sun kaltaisia ihmisiä on oikeastikin, huoh. Taidettahan ei siis ole mikään muu kuin se mitä minä sanon että on. : (((
Videopelit ovat mitä kauneinta taidetta. Ja mikä parasta siinä voi olla itse mukana pelkän katselemisen sijaan.
Pelit ovat kulttuurituotteita. Osa voidaan kategorisoida taiteeksi useammalla perinteisellä mittarilla, osa ei.
En nyt sanoisi vaikka sof:ia taiteeksi.
Kyllä ne autot niihin autopeleihin tulee ihan sillä kun ottaa oikeesta autosta digikuvan ja lataa vaan peliin samoin kaikki maisemat. Tämä oli sarkastista läppää kun joku ei kuitenkaan tajunnut.
Videopelit eivät ole taidetta, mutta se ei tarkoita sitä että ne olisivat jotenkin vähempiarvoisia.
Vierailija kirjoitti:
"oon hyvin taiteellinen jne. "
kuulostaa hyvin taiteelliselta
Näin, museoissa käynti ei tee kenestäkään taiteellista
Kehtaahan jotkut väittää ettei sarjakuvat ole taidetta. Pelit on viihdettä ja taidetta. Kuten elokuvatkin paitsi että pelihin voi osallistua.
Minä olen hyvin kulinaristinen. Rakastan ravintoloita ja varsinkin pikaruokaa.
Tän on pakko olla trolli.
Videopelit ovat taidetta, tosi upeita sellaisia. Ja mikä parasta, niihin pääsee osallistumaan, ja samalla ihailemaan sitä luotua maailmaa.
No, itse ainakin pidän esim. Last of Usia ja Hellbladea huomattavasti taiteellisempana tuotoksena, kuin useaa perus-Hollywood-elokuvaa.
Jos nykytaide on taidetta niin oikeastaan mikä tahansa voi olla. Taiteilijat isolla T:llä ovat ajaneet itsensä nirkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Pelit ovat kulttuurituotteita. Osa voidaan kategorisoida taiteeksi useammalla perinteisellä mittarilla, osa ei.
En nyt sanoisi vaikka sof:ia taiteeksi.
SoF 2 oli kyllä taidetta. Ei taida olla oikein mikään peli yltänyt samaan.
Taiteellinen ymmärtäisi taitee lukuisat muodot ja ottaisi asiosta selvää kattavammin.
Oletko kuunnellut esimerkiksi Heroes of Might and Magicin mahtipontista klassista musiikkia jotka on säveltänyt ainakin nelosessa, joka on suosikkini, palkittu säveltäjä Paul Romero? Pelit työllistävät paljon klassisten instrumenttien soittajia.
Miehesi on oikeassa.