Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihottaako kassatyö naisia?

Vierailija
29.04.2016 |

Mitä olen seurannut kassatyössä olevia naisia niin olen tullut siihen tulokseen että kyseisellä ammatilla on hyvin suuri taipumus lihottaa sitä tekevät naiset muodottomiksi sioiksi. Tiedän useammankin nuoren, iältään 18-25-vuotiaan naisen jotka olivat vasta ihan muutama vuosi sitten hyvännäköisiä ja timmissä kunnossa mutta ihan muutaman kuukauden työskentely milloin ruoka-, milloin vaatekaupan kassalla lihotti heidät suorastaan ihan löpsähtäneiksi hylkeiksi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla vähän yritystä (uusi aihe olisi suotava myös.) Ei jaksa aina tätä samaa.

Vierailija
2/13 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaaherkku kirjoitti:

Ensi kerralla vähän yritystä (uusi aihe olisi suotava myös.) Ei jaksa aina tätä samaa.

Jaa, onko tätä käsitelty ennenkin?

Vierailija
4/13 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tapahtuu miehille.

Vierailija
5/13 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyseessä on kuitenkin istumatyö ja henkisesti voi olla raskaska joten vapaa-aikana ei jaksa liikkua joten lihoaahan siinä herkästi.

Vierailija
6/13 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tapahtuu miehille.

Itse olen mies ja olin kassatyössä 18-19-vuotiaana enkä lihonut vaikka söin joka päivä Hesen aterioita ja rasvaisia täytettyjä patonkeja. Mutta naisillahan se rupsahtaminen alkaa jo siinä parikymppisenä, miehellä maha kasvaa vasta 40+.

Vierailija
7/13 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, etenkin kaupoissa, joisaa työskennellään yksin pitkissä vuoroissa ilman taukoa. Tulee syötyä todella epäterveellisesti ja ahmittua vuoron jälkeen.

Vierailija
8/13 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höpöhöpö! T. Hottiskassa vielä vuoden jälkeenkin

Vierailija
9/13 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työskennellyt useammassa ruokakaupassa ja huomannut, että lähes kaikki työntekijät syövät tauolla jotakin moskaa ja eväitä on aika harvalla mukana. Taukoevääksi ostetaan joku pasteija tai eines. Varmasti illalla tulee ahmimista, jos päivän elää yhdellä pasteijalla. Monilla myös kuluu tauko röökin parissa.

Mun eväsbokseja on muutaman kerran ihan avoimesti ihmetelty... Ja mulle on kyllä itsestäänselvyys, että syön järkevästi ja terveellisesti työpäivän aikana. Ei muuten jaksa.

Niin ja lisäksi kauppojen taukohuoneissa on usein kaikkea hävikkipullaa ym. herkkua tarjolla.

Vierailija
10/13 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin itse neljän kuukauden kassatyön aikana 20-vuotiaana.

Vierailija
11/13 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on lähikauppojen kassoilla niin simpsakoita tyttäriä, että ei meinaa mies silmiään uskoa. Itseni usein uneen onanoin noita tsirbukoita kiihkeästi ajatellen.

Vierailija
12/13 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen oli jälleen kerran dietillä ja katkerana sanoi että naisia lihottaa kaikki. Valituksen aihe sekin että minä voin syödä mitä vain lihomatta. Ei pidä sekään paikkaansa, ikää kun alkoi tulla niin piti alkaa rajoittamaan mitä suuhunsa laittaa.

Onhan se tietenkin selvää että jos syö enemmän kuin kuluttaa niin kroppaan se kertyy.

Vierailija
13/13 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä painoin kassa-aikoina 58 kiloa, nyt 68 kg. Minusta kassalla olo oli rasittavaa eikä mikään "istumatyö". Usein joutui myös hyllyttämään ja keräämään koreja jss. Myöskään syömään ei ehtinyt kuin harvoin, esim. 7 tunnin työpäivän aikana 2 x 12 min taukoa, hyvä että ehtii kävellä taukohuoneeseen, käymään vessassa ja ehkä ehtii jugurtin syömään. Eli saattoi hyvin myöhäiseksi illaksi mennä ennen kuin ehti päivän ainoan kunnon aterian syömään.

Mietinkin joskus että pitäisi palata fyysisempään työhön jotta sutjakoituisi.