Ärsyttää, kun miehellä rupeaa aina seisomaan kun käymme yhdessä suihkussa saunan jälkeen!
Kommentit (37)
Eikähän asia korjaannu ajan mittaan.
Siis mies kiihottuu edelleen aina sinut nähdessään? Voimia
Jaxuhali <3
Aika hoitaa tuonkin ongelman.
No uuh oot niin helvetin hottis. Tätähän sä kalastelit?
Vierailija kirjoitti:
Jaxuhali <3
Mä oon ollu ukon kaa jo 15 vuotta ja ollaan jo nelikymppisiä ja meillä aina sama ongelma. Aina alkaa seisoo suihkussa ku ollaan yhdessä. Luulin että se kuuluu asiaan, aina näin ollu, vaikka seksiä on noin kerran viikossa.
Olisiko parempi jos ei seisoisi ikinä? Kuten Adolpheus Von Der Weissenbahnilla.
No sehän on vaan loistavaa?! Kaikesta sitä voi valittaakin!
Itse en voisi koskaan seurustella miehen kanssa, kuka alkaa joka tilanteessa esineellistämään vartaloani.. Koita puhua hänelle asiasta, että tuollainen ei ole ok. Vartalosi on tarkoitettu sinun sielusi kehdoksi, eikä hänen nautinnoksi!
Kristitty Nainen 35
Mitä se seisominen haittaa? Eikö se ole kiva? Eri asia, jos aloittaa aika erittäin sinnikkään vonkauksen, ei huomioi sinun sanomisiasi ja kuvittelee että suihku tietää aina seksiä.
Onko sinne suihkuun aivan pakko tunkea yhdessä? Minä vaan mietin.
Minä en voi mennä miehen kanssa saunaan ,koska aina miehellä on vain seksi siellä mielessä. Itse haluaisin rentoutua ja nauttia saunan lämmöstä. Seksi ei kuuulu saunaan. Sitä voi harrastaa muulloin, mutta saunassa haluan levätä, rentoutua. Ollaan oltu yhdessä 40v.
Minua ei haittaa nuo ns tahattomat heijarit vaan se kun mies oottaa minua muna pystyssä saunassa.
Haluttais vaan joskus oikeasti saunoa .
Mutta helpommalla pääsee ku pyllistää ensin. Sitten saan saunoa rauhassa.
Ja tämä on oikeasti joka iltaista (kyllä, saunotaan melkein joka ilta).
10v yhdessä
Paska keskustelu ja paskoja naisia. Voisi kyllä oikeasti jäädä yksiörunkkariksi, säästyy rahatkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinne suihkuun aivan pakko tunkea yhdessä? Minä vaan mietin.
Meillä on kaksi suihkua vierekkäin. T. se nelikymppinen, jonka ukolla seisoo aina vieläki, ku vaan alasti olen vieressä.
Vierailija kirjoitti:
No sehän on vaan loistavaa?! Kaikesta sitä voi valittaakin!
Voihan se sitä ollakin jonkin aikaa, mutta liika on liikaa joka asiassa.
Aika hoitaa tuonkin kyllä. Älä huoli. Voit tulla tänne valittamaan sitten, ettei miehesi enää kiihotu susta.
Nainen joka on olevinaan kanssasi parisuhteessa mutta ärsyyntyy siitä että koen hänet kiihottavana saa mennä.
.m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaxuhali <3
Mä oon ollu ukon kaa jo 15 vuotta ja ollaan jo nelikymppisiä ja meillä aina sama ongelma. Aina alkaa seisoo suihkussa ku ollaan yhdessä. Luulin että se kuuluu asiaan, aina näin ollu, vaikka seksiä on noin kerran viikossa.
Me ollaan oltu yhdessä 13vuotta ja harvoin tuota tapahtuu suihkussa. Seksiä puolestaan on joka päivä. Jos on menkat tai ei haluta niin otan suihin. Kokeilkaa antaa udeimmin jos tilanne sille paranisi :)
en voi käsittää että joku ihminen oikeasti valittaa puolisonsa luonnollisesta seksuaalisuudesta ja hyvästä asiasta, siitä että toinen pitää edelleen kuumana ja seksikkäänä.. Kuulostaa että ap:llä on itsellään estoja. Toisen ihmisen seksuaalisuuden kieltäminen ja sen ällöksyminen on henkistä väkivaltaa :(
Jätä se sika!