Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies, miksi bdsm:stä tykkäävä nainen ei käy suhteeseen?

Vierailija
29.04.2016 |

miksi?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaan mielestäni siveetön nainen ei sovi elämänkumppaniksi tai lasteni äidiksi. Hauskan pitoon kylläkin.

M33

Vierailija
2/24 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

BDSM:stä pitävä nainen ei välttämättä sovellu kumppaniksi sellaiselle, joka ei jaa alkuunkaan samoja seksimieltymyksiä. Vielä BDSM:nkin allakin on kovasti hajontaa, kaikki eivät mätsää keskenään. Ei kenestä tahansa ole vaikkapa piiskaamaan tai alistumaan, eivätkä kaikki syty nahkasta - noin niin kuin joitakin esimerkkejä mainitakseni.

Tsekkaa esim. BDSM Baari tai Fetlife, jos aihepiiri ja samanhenkiset ihmiset kiinnostavat.

M39, BDSM-kokemusta 15 vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei käy?

Vierailija
4/24 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olette sairaita perverssejä joita ei kukaan normaali ja terve ihminen halua. Hankkiudu kaltaistesi sekopäiden joukkoon äläkä oleta terveiden ihmisten kääntyvän kaltaiseksesi sekopääksi.

Vierailija
5/24 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa taas provo. Tänne vaan jos et ole mahdottoman kaukana Porvoosta ja jotain 30-50 väliltä.

.m

Vierailija
6/24 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin vaan mielestäni siveetön nainen ei sovi elämänkumppaniksi tai lasteni äidiksi. Hauskan pitoon kylläkin.

M33

mitä siveetöntä bdsm:ssä on? :D Sitähän voi harrastaa ihan oman aviomiehenkin kanssa... :D

Vierailija
7/24 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olette sairaita perverssejä joita ei kukaan normaali ja terve ihminen halua. Hankkiudu kaltaistesi sekopäiden joukkoon äläkä oleta terveiden ihmisten kääntyvän kaltaiseksesi sekopääksi.

Kerro mistä sairasta tai sekopäistä on bdsm:ssä?

Vierailija
8/24 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan nyt naisena, mutta monet bdsm:ää harrastavat tuntuvat siltä ettei heille riitä muunlainen seksi. Itse harrastan välillä erittäinkin rajua menoa, mutta en jaksaisi suhdetta jossa ei voisi harrastaa joskus ihan normaaliakin tai muuten erilaista seksiä vaan aina pitäisi olla kumissa piestävänä.

Vierailija
9/24 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse ei halua kokeilla noita juttuja, eikä halua tukahduttaa toisenkaan seksuaalisuutta. Mies voi olla kiinnostunut yksiavioisuudesta ja pelkää, että ajan mittaa nainen alkaa haikailemaan noiden juttujen perään, vaikka alussa nainen olisikin valmis kompromisseihin. Mies voi ennakoida luvassa olevan ongelmia: hänen täytyy itse taipua bdsm-hommiin, annettava naisen käydä vieraissa tai tulla naisen jättämäksi. Erilaiset seksuaaliset mieltymykset eivät ole hyvä lähtökohta parisuhteelle, vaikka irtosuhteissa olisi kokeilunhaluisempi.

Vierailija
10/24 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni kelpaisi, se olisi oikeastaan parempi. Olen tosin itsekin ns. kinky. Voi olla, että joku ei ihan oikeasti vaan tykkää leikkiä erikoisemmin. Semmoinen voi jopa ahdistaa jotakuta. Mäkin olen joskus tenhyt juttuja, jotka tuntui vielä pidempäänkin vähän pahalta. Toisilla semmoinen raja voi tulla vastaan paljon aikaisemminkin. Parasta on, jos tässäkin mielessä ihmiset sopii toisilleen.

Vierailija
11/24 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei kävisi? T. Bdsm seksistä pitävä nainen, 10v yhdessä bdsm:stä pitävän miehen kanssa. 3 lasta, omakotitalo ja labradorinnoutaja.

Vierailija
12/24 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse harrastan välillä erittäinkin rajua menoa, mutta en jaksaisi suhdetta jossa ei voisi harrastaa joskus ihan normaaliakin tai muuten erilaista seksiä vaan aina pitäisi olla kumissa piestävänä."

Sulla on erittäin stereotyyppinen käsitys BDSM:stä. Se on paljon muutakin kuin lihanläiskettä ja piiskan viuhumista, eikä sen edes tarvitse olla em. asioita.

M39

Vierailija
13/24 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei halua. Tarviiko sitä sen enempää perustella?

Ihmisillä on nykyään kummallinen mielikuva että kaikelle pitäisi aina olla joku "perustelu", tai jos ei ole niin sitten pitää tehdä jotain mitä ei halua.

Sama kun kysyttäisiin että "mikset halua seurustella vammaisen kanssa", ja siihen ei riittäisi vastaukseksi että "nokun en vain halua". Ja seurauksena olisi sitten pakko seurustella sen vammaisen kanssa.

Vierailija
14/24 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Itse harrastan välillä erittäinkin rajua menoa, mutta en jaksaisi suhdetta jossa ei voisi harrastaa joskus ihan normaaliakin tai muuten erilaista seksiä vaan aina pitäisi olla kumissa piestävänä."

Sulla on erittäin stereotyyppinen käsitys BDSM:stä. Se on paljon muutakin kuin lihanläiskettä ja piiskan viuhumista, eikä sen edes tarvitse olla em. asioita.

M39

stereotypioin ihan tarkoituksella saadakseni viestistä ytimekkään, kiitos vain. Yli kymmenen vuotta kuitenkin harrastaneena ja piireissä pyörineenä minulla ei ole tarvetta esittää olevani joku bdsm:n yliguru ja levittää sen ilosanomaa.

Vierailija
15/24 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla olisi mitään sitä vastaan, että vaimoni tykkäisi BDSM:stä. Olen siitä itsekin haaveillut. Seksielämä ei kuitenkaan saisi olla pelkästään sitä.

Niin tai näin, tuo ei todellakaan ollut päällimmäisenä mielessä kun kumppania aikanaan etsin.

Vierailija
16/24 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä aloittaja edes on saanut sellaisen käsityksen että noin olisi. Pötyä.

17/24 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksei sopisi. Kyllä minun miehelleni kelpaisi hyvin, jos haluaisin rajumpaa seksiä. Moni mies on luonnostaan dominoiva. Jos halut ovat hyvin rajatut ja toisistaan eroavat, on se este parisuhteelle, mutta useimpien halut ovat melko laajat ja sopeutuvaiset.

Vierailija
18/24 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M33

Vain irtosuhteilu on siveetöntä. Suhteessa saa kiihottua vaikka kusen juomisesta, eikä se ole millään tavalla siveetöntä.

Vierailija
19/24 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
20/24 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä niin? Ei mulla ole ollut koskaan tuollaista ongelmaa, en kyllä ymmärrä miten tuo vaikuttaa mihinkään mitenkään, itse en ole ikinä harrastanut edes yhtään yhdenyönjuttuakaan. Naimisiin päädyin kyllä lopulta hyvinkin rajoittuneen vaniljamiehen kanssa, mutta käännytys oli hyvin helppoa, aikaa vievää tosin, ja onnellista pervoelämää tässä on nyt jo vietettykin tovi.