Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luulin että "eliittinaiset" ovat saavuttamattomia...

Vierailija
29.04.2016 |

Mutta eivätpä näytä olevan!?
Tarkoitan tässä yhteydessä naista, joka on yli 170 cm, pitkät vaaleat hiukset mummo-kampauksella (?), älykäs, akateeminen, hyvin muodostunut, tyylikkäästi pukeutuva, harrastaa ratsastusta ja golfia, tietää viineistä, matkustelee, lukee muutakin kuin blogeja, käyttää muutamia laadukkaan näköisiä koruja mm. helmikorvakorut...

Mitä paskaa? Itse olen tavallinen perunanenä, joskin toki kohtuullisissa hommissa itsekin.
Olenkohan astumassa ansaan ja ko. nainen etsii isimiestä? En tosin tiedä onko hänellä edes mielenkiintoa lapsiin, mutta ikä (n. 30) ja kiinnostus minua kohtaan laittaa hiukan epäilyttämään jos rehellisiä ollaan... Olen lähinnä jahdannut mustatukkaisia muija-tyyppisiä naisia ja max katsellut salaa näitä "eliittinaisia" turvallisen välimatkan päästä.

Neuvoja, kommentteja, apuja? Kannattaako vaan katsella rauhassa?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut tekstistä punaista lankaa kiinni :)

Vierailija
2/49 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! :D olen tietämättäni eliittinainen! Kuvailit aloituksessa minut piirun tarkasti - tosin 5v vanhempana kuin olen.

Tosin myönnettäköön, että kasvatin/värjäsin vasta hiljattain oman vaalean tukkani takaisin 8 mustan vuoden jälkeen, joten ehkä olen vasta siirtymässä muija-skenestä eliittinaiseksi? :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa antaa naisten itse päättää kenestä kiinnostuvat.

Vierailija
4/49 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa! :D olen tietämättäni eliittinainen! Kuvailit aloituksessa minut piirun tarkasti - tosin 5v vanhempana kuin olen.

Tosin myönnettäköön, että kasvatin/värjäsin vasta hiljattain oman vaalean tukkani takaisin 8 mustan vuoden jälkeen, joten ehkä olen vasta siirtymässä muija-skenestä eliittinaiseksi? :DD

Sama täällä! Entinen muija, nykyinen eliittinainen 😄

Vierailija
5/49 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"muija-tyyppisiä naisia"

Hauskasti sanottu.

Ja tuo eliittinainen kuulostaa tavalliselta pidättyväiseltä naiselta, joka harrastaa hienoja harrastuksia, koska se kuulemma tekee hienoksi. Ihan tavallinen keskituloinen nainen voi tehdä noin. Jossakin todella arvostetussa ja vaativassa työssä olevalla naisella voi olla vähemmän tarvetta ja jaksamista tehdä niin.

Vierailija
6/49 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa antaa naisten itse päättää kenestä kiinnostuvat.

Kaikilla ei ole yhtä hyvä arvostelukyky.

Vierailija
7/49 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saanut tekstistä punaista lankaa kiinni :)

Lähinnä sitä meinasin, että miksi kuvailemani nainen kiinnostuisi tavallisesta miehestä. Olen toki otettu, mutta ensimmäiseksi tuli mieleen, että tullut kiire löytää isimies.

AP

Vierailija
8/49 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki ensin itsetunto ja katsele sitten millainen nainen olisi sopiva. Tuollaisella alemmuudentunteella tuskin suhdetta kannattaa aloittaa. Nainen voi olla ihan oma itsensä, sinä vertaat häntä itseesi ja ahdistut lisää, ja sitten mitä? Sen sijaan, että kokisit olevasi kiva ja tavoiteltava joka löytää vastaavan, see my point?

Vierailija
9/49 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu kun keskustelupalstalta jos toiselta löytyy samalla kirjoitustyylillä kirjoitettuja tekstejä kasapäin. Aihe on sama, naiset, sisältö vain vaihtuu.

Vierailija
10/49 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

"muija-tyyppisiä naisia"

Hauskasti sanottu.

Ja tuo eliittinainen kuulostaa tavalliselta pidättyväiseltä naiselta, joka harrastaa hienoja harrastuksia, koska se kuulemma tekee hienoksi. Ihan tavallinen keskituloinen nainen voi tehdä noin. Jossakin todella arvostetussa ja vaativassa työssä olevalla naisella voi olla vähemmän tarvetta ja jaksamista tehdä niin.

Hän on melko hyvässä työssä. Sanoisin että ylempää keskiluokkaa ansiotasoltaan varmaankin, mutta olemus ja erityisesti pukeutuminen antavat vaikutelman eliittinaisesta. Yksi parhaiten pukeutuvia naisia, joita olen nähnyt. Ei mitään perus hm-kamaa. Panostan itsekin hiukan vaatteisiin, joten huomaan kyllä.

AP

Vierailija
11/49 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole oma itsesi ja mieti, mikä tarve sinulla on tyypitellä naisia tällä tavalla. Muista, että jokaisella, niin sinulla kuin tällä eliittinaisella, on sittenkin omat kyttyränsä. Sanon näin, ettei tule sitten yllärinä. Ihmisiä olemme kaikki ja yllättävän samanlaisia aatoksissamme.

Vierailija
12/49 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei muuta ku pökköä pesään?? En näkis ongelmaa jos joku tuollanen nainen kiinnostuis minusta :D

Vierailija
13/49 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että olet mies? Miehet ei käytä termejä "muutamia laadukkaita koruja" ja "panostaa vaatteisiin"

Vierailija
14/49 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että olet mies? Miehet ei käytä termejä "muutamia laadukkaita koruja" ja "panostaa vaatteisiin"

Naiset eivät kiroile.

Vierailija
15/49 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä. Kuten sanoin, panostan hiukan itsekin, joten ehkä olen hiukan tavanomaista feminiinisempi mies tässä mielessä. Ihan miehekäs kyllä muuten. Voin postats kuvan karvaranteestani jos ette usko hahaa

AP

Vierailija
16/49 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kuvaillun kaltaisten naisten ei ole kovin helppo löytää miestä. Kyllä niitä varmaan moni muukin pelkää...

Vierailija
17/49 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sä kuulostat todella omituiselta perunanenältä.

Vierailija
18/49 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sä kuulostat todella omituiselta perunanenältä.

Epäilemättä. En vain tahtoisi joutua mihinkään ongelmiin. Ehkä huonot kokemukset vaikuttavat siihen, että mietin tällaisia. Vaikka onhan tämä nainen ihan erilainen kuin aiemmin tapailemani naiset.

AP

Vierailija
19/49 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommoset muikit on yleensä saaneet myös hyvän kasvatuksen. Fiksummin taitavat käyttäytyä myös miesasioissa kuin wt-naiset. No worries

Ainoo on että ehkä aika monen miehen mielestä joku viininmaistelu voi olla ahdistavaa ja tylsää. Samanhenkisyyttä pitäis löytyä

Vierailija
20/49 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin tuossa iässä on jo isimiehen hakemista. Jos käyt suhteellisen hyvissä töissä, ovat osakkeesi jo todella korkeassa kurssissa.

Eliittinainen ei välttämättä ole sitä eliittiä kuin pinnalta. Mahdollisesta pikkukaupungin tavistaustastaan johtuen voi hyvinkin hakea ns. perusmiestä, lisäksi voi olla ettei nainen tunnista miehistä eliittiä ja muita toisistaan, jos ei itse ole kasvanut sen ympäröimänä.