Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luulin että "eliittinaiset" ovat saavuttamattomia...

Vierailija
29.04.2016 |

Mutta eivätpä näytä olevan!?
Tarkoitan tässä yhteydessä naista, joka on yli 170 cm, pitkät vaaleat hiukset mummo-kampauksella (?), älykäs, akateeminen, hyvin muodostunut, tyylikkäästi pukeutuva, harrastaa ratsastusta ja golfia, tietää viineistä, matkustelee, lukee muutakin kuin blogeja, käyttää muutamia laadukkaan näköisiä koruja mm. helmikorvakorut...

Mitä paskaa? Itse olen tavallinen perunanenä, joskin toki kohtuullisissa hommissa itsekin.
Olenkohan astumassa ansaan ja ko. nainen etsii isimiestä? En tosin tiedä onko hänellä edes mielenkiintoa lapsiin, mutta ikä (n. 30) ja kiinnostus minua kohtaan laittaa hiukan epäilyttämään jos rehellisiä ollaan... Olen lähinnä jahdannut mustatukkaisia muija-tyyppisiä naisia ja max katsellut salaa näitä "eliittinaisia" turvallisen välimatkan päästä.

Neuvoja, kommentteja, apuja? Kannattaako vaan katsella rauhassa?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saanut tekstistä punaista lankaa kiinni :)

Lähinnä sitä meinasin, että miksi kuvailemani nainen kiinnostuisi tavallisesta miehestä. Olen toki otettu, mutta ensimmäiseksi tuli mieleen, että tullut kiire löytää isimies.

AP

Älä huolehdi, tuskin pitkään sinun harminasi pyörii. Tuo alemmuuskompleksi loistaa kilometrien päähän ja isimies- jep. Jos lapset noin vastenmielisiä niin kai olet jo kertonut että sulla on piuhat poikki?

Vierailija
42/49 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että olet mies? Miehet ei käytä termejä "muutamia laadukkaita koruja" ja "panostaa vaatteisiin"[/p

Feikkihelmet ovat pahin pissis/toimistotyyli eikä minusta nuorella kovin tyylikkäät. Olivatko aidot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt kukaan karkuun juokse, jos tasokas nainen on kiinnostunut?

Vierailija
44/49 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mikä mummokampaus?

No se nyt vaan oli sellainen ilmaus kuvaamaan naista, jonka hiukset ylipäätään on laitettu jollakin tavalla. Minusta se on hyvän näköistä, mutta täältä olen tuosta mummokampauksesta lukenut; jossain ketjussa oli kuva naisesta, jolla oli sellainen hieno nuttura - ja se tuomittiin mummoksi. Ilmeisesti nuorekasta on tällä hetkellä ainoastaan pitää tukka suorana ja auki?

AP

Vierailija
45/49 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että olet mies? Miehet ei käytä termejä "muutamia laadukkaita koruja" ja "panostaa vaatteisiin"

Feikkihelmet ovat pahin pissis/toimistotyyli eikä minusta nuorella kovin tyylikkäät. Olivatko aidot?

Aitoudesta en tiedä, mutta ainakaan tarvetta ostaa feikkejä ei pitäisi olla. Sikäli kun osaan tehtävän ja työpaikan perusteella ansiotasoa arvioida. 

AP

Vierailija
46/49 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko naisella biologis-temporaalinen paniikki?

Vierailija
47/49 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa omituinen keskustelu.

Vierailija
48/49 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että esimerkiksi masentunut voisi tehdä niin, jos kokee ettei kukaan voi oikeasti hänestä pitää.

Vierailija
49/49 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei? Kyllä miehilläkin voi olla itsetunto-ongelmia. Eikö yleisesti tasokkaaksi mielletty nainen ole kaikkien mielestä se haluttavin ylipäätään.