Mies tuli keittiöön illalliselle ilman housuja!
Siis mitä vittua! Mies käveli eilen ruokapöytään pelkässä teepaidassa. Sanoin heti, että noin et kyllä tule illalliselle! Mies siihen vaan että olin juuri suihkussa. Siis mitä!!! Kyllähän minäkin pippaloin alasti kotona esim suihkun jälkeen, mutta että mies tulee munasilteen illalliselle. Tunnen itseni jotenkin niin likaiseksi ja häväistyksi. Mitä mieltä olette miehen käytöksestä ja mitä mun pitäisi tehdä? Olen mököttänyt eilisestä asti, itkettää ja ahdistaa.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyläillessä pysty istumaan mihinkään ennen kuin laitan alustan alle. Niin monet on kotona ilman mitään suojaa alapäässään, joten keittiöntuolit on kolibakteereja tulvillaan. Harva niitä tuoleja päivittäin pesee, mutta minä en halua vaatteisiini toisen alapääeritteitä.
Tapailukumppanini hilluu aina alasti kotonaan, mutta käyttää pyyhettä suojana sohvalla ja tuolilla istuessa. Ei tarvitse huolehtia alapääeritteistä.
No jos ei vieraita ollut eikä lapsia näkemästä, niin tuohan on vain ihanaa. Mä menen heti koskettelemaan, jos nään mieheni pippeli paljaana. :)
Eroa? Jotain ristiriitaa parisuhteessa ja toiveissa.
Itkettää ja ahdistaa? Koska mies on melkein alasti omassa kodissaan vaimon nähden?
Ei mua kyllä itkettäisi lähinnä nousee hymy huulille.
Meillä mies söi ilman housuja kaikki lasten vanukkaat ja nyt lapset ovat nälissään.
Vierailija kirjoitti:
En päästäisi alushoususillaankaan ruokapöytään. Ei edes aamiaiselle.
Ja millä oikeudella sinä tuon kiellät puolisolta hänen omassa kodissaan?
Eri asia jos sinun kodissasi ollaan, mutta aika kireältä tyypiltä vaikutat, jos ei edes aamiaiselle saa tulla vapaasti. Minä syön aamiaiseni aina yöasussa. Siihen kuulu alushousut ja paita.
Mies on sinut vartalonsa kanssa kun haluaa liikkua alasti, mikäs siinä.
Olitko itse sitten pukeutunut pitkään illallispukuun koruineen? Vain silloin ehkä vähän ymmärtää.
Miniäkokellaalla oli ilmeessä pitelemistä, kun tuli ekaa kertaa kanssamme aamiaiselle. Minulla paita napaan asti ja alapää luonnollisen paljaana, miehellä paita sentään melkein vesirajaan ja etuvekkuli esillä. Kun kuuluu perheeseen, saa perheenjäsenen kohtelun eli ei meillä peitellä tunteita tai elimiä. Tuolit pestään kerran viikossa.
Jostain syystä miniäkokelas ei halunnut syödä kanssamme ollenkaan.
Tuliko helikopterilla vai ihan vaan rauhallisesti kävellen?
Tyypillinen nainen. Itse saa hillua alasti mutta toinen ei.
On kyllä brutaalia.Puku ja solmio pitää illallisella olla!
Vierailija kirjoitti:
Miniäkokellaalla oli ilmeessä pitelemistä, kun tuli ekaa kertaa kanssamme aamiaiselle. Minulla paita napaan asti ja alapää luonnollisen paljaana, miehellä paita sentään melkein vesirajaan ja etuvekkuli esillä. Kun kuuluu perheeseen, saa perheenjäsenen kohtelun eli ei meillä peitellä tunteita tai elimiä. Tuolit pestään kerran viikossa.
Jostain syystä miniäkokelas ei halunnut syödä kanssamme ollenkaan.
Buahhhahhhhaaaaaaa!Mitäs sitä itseään peittelemään,luojanluomia kun kaikki olemme.
Ole vaan alasti koko ajan töistä päästyäsi ja nyt viikonloppunakin.
Minä en kyläillessä pysty istumaan mihinkään ennen kuin laitan alustan alle. Niin monet on kotona ilman mitään suojaa alapäässään, joten keittiöntuolit on kolibakteereja tulvillaan. Harva niitä tuoleja päivittäin pesee, mutta minä en halua vaatteisiini toisen alapääeritteitä.